Ik wacht af.

Moderator: mods
Ik had eerlijk gezegd ook iets meer know-how verwacht. Niets ten nadele van deze mensen, maar het loopt niet over, hoor.Marillion schreef:Vind ik ook, de samenstelling is wat mij betreft een teleurstelling.Peter schreef:Dat wist ik dan weer niet. Veel te close wat mij betreft.Marillion schreef:Die Daniël Dekker is naast DJ ook voorzitter van de supportersvereniging.
Dat is natuurlijk een lastige vraag. Je weet ook niet of mensen wel interesse hebben maar hier is bijvoorbeeld zo'n Joop Alberda wel eens genoemd. Dat had ik wel slim gevonden. Iemand uit de topsport die heeft aangetoond dat hij over veel kwaliteiten beschikt en bovendien niet verbonden is met de club en de voetbalwereld.Thomas schreef:Ik ken de meeste van die mensen alleen van naam, dus ik kan er niet over oordelen. Maar wie hadden jullie dan graag van buitenaf gezien?
Maar zou jij niet liever een ervaren trainer zien? Hij begint nog maar net. Moet nu uitgerekend Menzo gaan vertellen wat er niet goed gaat?Bertje schreef:Menzo begrijp ik wel, hoor. Een echte Ajacied en iemand die zelf trainer is. De enige in het stel. Lijkt me wel belangrijk.Ajax Rules schreef:Menzo...godallemachtig...alsof die iets zinnigs te zeggen heeft...
Grotere namen, mensen die bekend staan als de top in hun vakgebied, mensen met meer authoriteit. En ook wat meer onverwachte buitenstaanders die er zonder band met Ajax naar kijken. Mensen als Joop Alberda, Harry Been of Beckenbauer.Thomas schreef:Ik ken de meeste van die mensen alleen van naam, dus ik kan er niet over oordelen. Maar wie hadden jullie dan graag van buitenaf gezien?
Wellicht kan het beter, maar als ik de naam Menzo zie opduiken, neem ik aan dat het criterium was dat hij Ajacied moet zijn, trainer moet zijn en niet recentelijk bij Ajax werkzaam moet zijn geweest/op enige manier verbonden moet zijn met mensen die dat wel zijn geweest. Dan kan ik weinig anderen verzinnen. Misschien Aad de Mos ofzo, maar daar zou ik ook niet echt blij van worden.Marillion schreef:Maar zou jij niet liever een ervaren trainer zien? Hij begint nog maar net. Moet nu uitgerekend Menzo gaan vertellen wat er niet goed gaat?Bertje schreef:Menzo begrijp ik wel, hoor. Een echte Ajacied en iemand die zelf trainer is. De enige in het stel. Lijkt me wel belangrijk.Ajax Rules schreef:Menzo...godallemachtig...alsof die iets zinnigs te zeggen heeft...