Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Nesu, la un pas de Ajax?
Scouterii formatiei olandeze l-au urmarit pe fundasul stelist inca de la partida cu Bate Borisov din Ghencea.In conditiile in care fundasul lor stanga.Emanuelson,este deja acontat de Roma,olandezii sunt dispusi sa se aseze la masa tratativelor cu Steaua.
Gigi Becali-"Nu stiu daca il las pe Nesu la Ajax.Cand or sa vina cu o oferta concreta mai vorbim.Perioada de transferuri din iarna e aproape,si ii astept pe olandezi la tratative."
Nesu-"Sa fii dorit de Ajax e o onoare.Acum insa nu vreau sa ma gandesc la acest transfer,ci la ajuta echipa sa iasa din pasa proasta.La iarna vedem ce va fi."
sursa:fanatik
www.mysport.ro
Het zal wel onzin zijn, want volgens de berichten van de laatste maanden wil Ajax heel de selectie van Steaua hebben.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
www.voetbalzone.nlAjax heeft zijn oog laten vallen op het Duitse talent Marko Marin. De 18-jarige middenvelder staat onder contract bij Borussia Mönchengladbach en geniet ook interesse van AC Milan en Fiorentina. (Bild am Sonntag)
Zegt u het maar, wimpey!
Edit: ik bedenk me opeens dat het oud nieuws is, want hij is al eerder gelinkt met Ajax.
- Jinne
- Site Admin
Gerucht staat ook op GSP.ro. Linksback trouwens, maar gezien de verhalen (aanvallend aardig, verdedigend minder) niet de back die we zoeken.Thomas schreef:Nesu, la un pas de Ajax?
Scouterii formatiei olandeze l-au urmarit pe fundasul stelist inca de la partida cu Bate Borisov din Ghencea.In conditiile in care fundasul lor stanga.Emanuelson,este deja acontat de Roma,olandezii sunt dispusi sa se aseze la masa tratativelor cu Steaua.
Gigi Becali-"Nu stiu daca il las pe Nesu la Ajax.Cand or sa vina cu o oferta concreta mai vorbim.Perioada de transferuri din iarna e aproape,si ii astept pe olandezi la tratative."
Nesu-"Sa fii dorit de Ajax e o onoare.Acum insa nu vreau sa ma gandesc la acest transfer,ci la ajuta echipa sa iasa din pasa proasta.La iarna vedem ce va fi."
sursa:fanatik
www.mysport.ro
Het zal wel onzin zijn, want volgens de berichten van de laatste maanden wil Ajax heel de selectie van Steaua hebben.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Sportweek.nlAjax mag hopen op Barça-belofte Marc Crosas
Datum: 20-nov-2007 13:51
FC Barcelona wil Marc Crosas (links) in de winterstop verhuren, meldt El Mundo Deportivo. Ajax, Liverpool en Real Sociedad toonden enkele maanden terug interesse in de negentienjarige aanvallende middenvelder.
Crosas schurkt tegen de A-selectie aan en speelt geregeld in Barcelona B, dat uitkomt in de vierde divisie. De Catalanen vinden het voor Crosas’ ontwikkeling beter dat hij wordt verhuurd. Zelf zou de belofte een buitenlandse club prefereren. Crosas debuteerde vorig seizoen voor Barça. (MA)
Ook geen diep spelende aanvallende middenvelder, geloof ik. Verder ken ik hem niet, maar hij staat te boek als een groot talent.
Da's een leuke speler. Rechtsbenig, speelt vanaf links, klein, speersnel, kan een mannetje uitspelen. Leuke speler dus. Heeft alleen wel wat het Suarez / Mitea / Leonardo syndroom: kop omlaag. En nog wat jeugdige overmoed: Marin wil zijn aktie nog wel eens te ver doordrijven op momenten dat het simpel kan en moet. Maar zeker een jongen met toekomst die Ajax in de gaten zou moeten houden.Peter schreef:www.voetbalzone.nlAjax heeft zijn oog laten vallen op het Duitse talent Marko Marin. De 18-jarige middenvelder staat onder contract bij Borussia Mönchengladbach en geniet ook interesse van AC Milan en Fiorentina. (Bild am Sonntag)
Zegt u het maar, wimpey!
Edit: ik bedenk me opeens dat het oud nieuws is, want hij is al eerder gelinkt met Ajax.
Maar Jonathan Pitroipa (Freiburg / Burkina Faso) is een paar klassen beter.
Dat zou me niets verbazen, inderdaad. Na al die verhalen in de media ben ik er eigenlijk wel van overtuigd dat Defour gewoon komt. Het is slechts een gut-feeling, maar wel een hele sterke.Justin schreef:Een tijdelijke oplossing, om dan uiteindelijk Defour in de zomer te halen?

Wat meer info over Jonathan Pitroipa.
ElfvoetbalAjax meldt zich voor Roemeens talent SburleaDoor Sander Berends
Donderdag, 22 november 2007, 17:26
Ajax wil naast Nicolae Mitea en George Ogararu nog een Roemeen aan de selectie toevoegen. Aanvaller Sabrin Sburlea staat in de belangstelling van de Amsterdamse club, aldus de site van diens club FC Brasov.
De 18-jarige aanvoerder van de nationale ploeg van Roemenië onder 19 jaar is aan een uitstekend seizoen bezig. Hij heeft een basisplaats en scoorde al diverse malen. Hij genoot zijn opleiding in de voetbalschool van Gheorge Popescu, die de contacten met Nederland legde, aldus de site prosport.ro.
Zijn club FC Brasov is op dit moment, na 16 wedstrijden, koploper in de Tweede Divisie van Roemenië.
Als ik Football manager mag geloven is dat ene Landrau uit mijn hoofd...Bertje schreef:Hmm, bij mij stoned er toch echt 'paired'.
Vooralsnog komt er van al die Roemenen weinig terecht. Ajax heeft toch een vaste scout in Roemenië zitten? Dat zal het wel zijn.
Als we een nieuwe Chivu of Mutu scouten vind ik het prima

Ik ben er nog altijd voor om Urby te verkopen. Maar die Buffel mogen ze houden. Daar heb ik geen zin in.Joeska schreef:Ik zet het maar in onbetrouwbaar, maar vanuit Schotland ontvang ik het bericht dat Rangers geinteresseerd zijn in Urby en ook Buffel in de deal zouden willen betrekken. Er schijnt al met Urby gepraat te zijn.
Overigens is Urby tussentijds alleen te koop wanneer we dan wel direct een vervanger kunnen presenteren.
Nil volentibus arduum
Van Buffel krijg ik rillingen over mijn rug, alsjeblieft niet. Niet ins ons prachtige wit-rood-wit.Marillion schreef:Ik ben er nog altijd voor om Urby te verkopen. Maar die Buffel mogen ze houden. Daar heb ik geen zin in.Joeska schreef:Ik zet het maar in onbetrouwbaar, maar vanuit Schotland ontvang ik het bericht dat Rangers geinteresseerd zijn in Urby en ook Buffel in de deal zouden willen betrekken. Er schijnt al met Urby gepraat te zijn.
Overigens is Urby tussentijds alleen te koop wanneer we dan wel direct een vervanger kunnen presenteren.
Urby moet je gewoon houden, het talent is er wel. Maduro, Sneijder, Heitinga, zelfs Huntelaar: Allemaal hebben ze een dipje gehad, allemaal kwamen ze erbovenop. Urby was fenomenaal in zijn eerste jaar (misschien overdrijf ik omdat hij het enige lichtpuntje was toen zo'n beetje), en hij zal sterker terug komen. Als we hem houden speelt hij volgend jaar de sterren van de hemel, daar wil ik nog wel eens een paar liter bier op in zetten.