'In de cijfers' van dit jaar, volgens Harm. Welke cijfers, Jöhnk? Die komen pas over een jaar. Harm bedoelt duidelijk dat volgens hem Sneijder al in het jaarverslag van enkele weken geleden is meegenomen. Hij heeft het ook over 'volgend boekjaar', waar hij echt niet de jaarrekening van september 2009 mee bedoelt.Jöhnk schreef:Harm zegt toch ook 'dit jaar'?
De Commissie
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 10/11
ANVan Gelder: Jaakke sprak met Hiddink
De afgelopen deed het gerucht al de ronde op internet. Volgens Jack van Gelder is er in alle geheim afgelopen week een gesprek geweest tussen Ajax voorzitter John Jaakke en Guus Hiddink. Dit gesprek vond plaats op het hoofdkantoor van ABN Amro en werd getracht stil te houden. Jaakke zou daarbij Hiddink om algemeen advies gevraagd hebben.
Reker zat ook in de uitzending en vond het nog even nodig om te zeggen dat Hiddink nooit voor Ajax zou werken.
-
- AT Toto winner 15/16
Ze hebben het dusdanig in de publiciteit gebracht dat ze er niet aan kunnen ontkomen om die commissie aan te stellen. Gelukkig maar, want je zou haast gaan denken dat ze op zoek zijn naar een doofpot.
Waarom niet gewoon even via de website communiceren dat het samenstellen van de commissie wat meer tijd kost dan men aanvankelijk had gedacht. Dan is er niets aan de hand. Nu krijg je weer onduidelijkheid.
Waarom niet gewoon even via de website communiceren dat het samenstellen van de commissie wat meer tijd kost dan men aanvankelijk had gedacht. Dan is er niets aan de hand. Nu krijg je weer onduidelijkheid.
Nil volentibus arduum
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ironisch bedoeld, neem ik aan...Arthur schreef:Het gaat wat beter met Ajax 1, dus die commissie is toch niet meer nodig?
Maar zo zouden ze bij Ajax écht kunnen denken. Als we verloren hebben, wordt het tijd om het technische beleid van de afgelopen tien jaar eens grondig onder de loep te nemen. Als we gewonnen hebben, is dat niet meer nodig.
K.
Still alive...
-
Inderdaad. Gisteren bij FC Godenzonen zat Klaas Nunninga trouwens doodleuk te vermelden dat er in de afgelopen 10 jaar al 2 rapporten zijn verschenen, waaronder het Ajax 2000 rapport met Nunninga als één van de commisieleden. Maar wat gebeurt er met die eerdere rapporten en haar aanbevelingen? Niks dus, wat bijna altijd het geval is bij dit soort rapporten.Arthur schreef:Als ik zo terugkijk, krijg ik ook steeds meer de indruk dat het een trucje was om de onrust een beetje weg te nemen. Toen Van Geel bij VI naar de commissie werd gevraagd, had ik niet het idee dat hij het erg serieus neemt.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16