Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey

Bericht door wimpey » za nov 17, 2007 6:58 pm

En die Hernanes hebben ze ook op het oog, maar die wil naar Real Madrid. Volgens mijn 'Luca Toni naar Bayern'-maatje.

Ben benieuwd naar die Breno!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za nov 17, 2007 7:00 pm

Wellicht dat-ie bekeken is, maar het lijkt me heel sterk dat Real hem haalt. Het lijkt mij geen Europese speler. En al helemaal geen speler van het niveau Real Madrid. I won't bore you with the details.

wimpey

Bericht door wimpey » za nov 17, 2007 7:02 pm

Rishi schreef: Carlos Tevez.......?
Is dat die smurf die af en toe naast de 10 klassen betere Rooney mag opdraven?

Als Man U trouwens eindelijk een opvolger voor Keane wil hebben, moeten ze Jermaine Jones halen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za nov 17, 2007 7:03 pm

Tevez is basisspeler en presteert uitstekend. Ferguson prees hem laatst ook nog de hemel in. Beetje flauw om niet toe te kunnen geven dat je er naast zat. Dat heb ik toch ook 'gewoon' gedaan met betrekking tot Ten Cate. :smallgrin.gif: :blush.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » za nov 17, 2007 7:06 pm

Thomas schreef:Wellicht dat-ie bekeken is, maar het lijkt me heel sterk dat Real hem haalt. Het lijkt mij geen Europese speler. En al helemaal geen speler van het niveau Real Madrid. I won't bore you with the details.
Vreemd dat ze daar bij Bayern en Real Madrid schijnbaar anders over denken. Je zou trouwens best gelijk kunnen hebben, want ik ken die jongen enkel van naam...

Onze vriend Heitinga staat trouwens ook op een lijstje bij Bayern. Vrij hoog zelfs, volgens mijn amigo...

wimpey

Bericht door wimpey » za nov 17, 2007 7:11 pm

Thomas schreef: Beetje flauw om niet toe te kunnen geven dat je er naast zat.
Waar naast? Tevez zou volgens de legende, voor zijn overstap naar Europa dus, een speler van buitengewone klasse zijn. Dat vind ik nogal meevallen. Ik vind Rooney vele malen beter en completer.
Dat heb ik toch ook 'gewoon' gedaan met betrekking tot Ten Cate. :smallgrin.gif: :blush.gif:
Je bent een 'afvallige'. Dat zal je door diehard-HtC fans van het eerste uur als joey, Demo, 666 en Bert niet in dank worden afgenomen. :smallgrin.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za nov 17, 2007 7:12 pm

wimpey schreef:Vreemd dat ze daar bij Bayern en Real Madrid schijnbaar anders over denken. Je zou trouwens best gelijk kunnen hebben, want ik ken die jongen enkel van naam...

Onze vriend Heitinga staat trouwens ook op een lijstje bij Bayern. Vrij hoog zelfs, volgens mijn amigo...
Vreemd, ja. Maar vergeet niet dat de kranten daar ook vol moeten. En dat jouw vriend er wellicht ook een keer naast kan zitten. Enfin, we zullen zien.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za nov 17, 2007 7:19 pm

wimpey schreef:
Thomas schreef: Beetje flauw om niet toe te kunnen geven dat je er naast zat.
Waar naast? Tevez zou volgens de legende, voor zijn overstap naar Europa dus, een speler van buitengewone klasse zijn. Dat vind ik nogal meevallen. Ik vind Rooney vele malen beter en completer.
Tevez kon volgens jou de top niet aan. Zie daar jouw ongelijk, Wimpey. Geeft niet hoor. We zitten er allemaal wel eens naast.

wimpey

Bericht door wimpey » za nov 17, 2007 7:40 pm

Thomas schreef: En dat jouw vriend er wellicht ook een keer naast kan zitten.
Of jij natuurlijk. :aai.gif:

Ben trouwens benieuwd naar een posting waarin ik zou hebben opgetikt dat Tevez 'de top niet aan kan'.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za nov 17, 2007 7:54 pm

Alsjeblieft:
wimpey schreef: Die Tevez is echt ge-wel-dig, he, Thomas! Zou die wimpey misschien tóch een héél klein beetje kijk op voetbal hebben?! De Hammers begonnen goed aan het seizoen, maar sinds die 2 Argies ze door de strot werden gedrukt, hebben ze geen pot meer gewonnen.
wimpey schreef:
Thomas schreef:Mooi om te zien dat je Tevez niet afrekent op welgeteld één (!) wedstrijd terwijl onnoembaar veel mensen het er over eens zijn dat hij zich heeft bewezen in Brazilië.
Niet zomaar een wedstrijd, Thomas. Een échte topper staat er in zo'n wedstrijd en rekent met 'kanjers' als Metzelder en Friedrich af. Basta. De écht groten stonden er op de leeftijd die Tevez heeft in zulke wedstrijden, Tevez zelf niet. En o.b.v. wat ik verder tijdens het WK van hem zag, kreeg ik nou niet de indruk dat ie zich onder de absolute toppers van het mondiale voetbal gaat scharen. Dan geef ik KJH eerlijk gezegd meer kans daarop.
wimpey schreef:Maar... we dwalen af. Ik zou KJH nog niet willen ruilen tegen 10 van die Tevez-en!!
wimpey schreef:Na ja, we hebben op het WK kunnen zien dat Tevez de Messiah ook niet is. Hij beet zijn tanden stuk op zijn tegenstanders. ;)

Moet nog maar zien of die gozer het überhaupt redt in Europa.

wimpey

Bericht door wimpey » za nov 17, 2007 8:19 pm

Hij wordt geen mondiale topper, daar heb ik gewoon gelijk.

Hij redt het wel in Europa, daar heb ik gewoon ongelijk.

Lionel

Bericht door Lionel » za nov 17, 2007 9:05 pm

Ik vind dat als je basisspeler en belangrijk bent bij een club als Man Utd dat je je dan onder de besten ter wereld mag scharen.....

Nog steeds liever 1 KJH dan 10x Tevez?

Hahaha
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » za dec 01, 2007 4:53 pm

HSV 2-1 achter tegen Werder. Net het tweede doelpunt van Werder door 'onze toekomstige aanvoerder' Petri Pasanen. De Jong is gewisseld.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za dec 01, 2007 4:54 pm

Van der Vaart maakte drie minuten daarvoor nog de gelijkmaker.

joey
Erelid

Bericht door joey » za dec 01, 2007 5:00 pm

Wat zou HSV moeten beginnen zonder VDV?
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » za dec 01, 2007 6:30 pm

Dat werder met onze lachwekkende afdankertjes speelt wel gewoon CL. Ik zag daar op dat podium pas geleden ene Rosenberg nog beslissend zijn

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za dec 01, 2007 6:32 pm

Ik heb Rosi en Pasanen eerlijk gezegd nog geen seconde gemist. (Heb ik sowieso weinig last van, een speler die weg is is weg.)

LucaS

Bericht door LucaS » za dec 01, 2007 6:33 pm

Heb ik bij de meeste spelers ook, Johnk. Maar het neerbuigende toontje staat me soms zo tegen

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 11, 2007 3:24 pm

Hitzfeld gooit Kahn uit Bayern-selectie
11/12/2007 14:46

Bayern München-trainer Ottmar Hitzfeld heeft Oliver Kahn uit de selectie verwijderd. De doelman kreeg bovendien een forse boete.

Op de site van de Beierse club wordt niet vermeld waaróm de trainer van Bayern tot zijn opmerkelijke daad is overgegaan. Er wordt volstaan met de mededeling dat de sanctie wegens disciplinaire redenen is opgelegd. Kahn, die dinsdag gewoon met de groep meetrainde, moet bovendien een boete van 25 duizend euro betalen.

In Duitse media wordt overigens geopperd dat Kahn de straf mogelijk kreeg omdat hij voortijdig het kerstfeest van zijn club zou hebben verlaten.

Bayern mist nu in elk geval zaterdag in de lastige uitwedstrijd tegen Hertha BSC de ervaren doelman. In zijn plaats speelt nu 'kroonprins' Michael Rensing, die dit najaar eerder al in positieve zin opviel toen Kahn een paar weken niet kon spelen vanwege een schouderblessure.

Rensing is sowieso een veilige keuze: van de zeventien duels die hij tot nu toe namens Bayern in de Bundesliga speelde, verloor de club niet één wedstrijd. Met het 23-jarige talent tussen de palen won de Duitse recordkampioen twaalf keer en werd vijf keer gelijkgespeeld.
VI.nl

Het zal wel het een en ander te maken hebben met Kahns kritiek op Toni en Ribéry. En terecht natuurlijk, want kritiek op die twee komt uit de mond van Kahn belachelijk over. Ollie draait een nogal matig seizoen.

wimpey

Bericht door wimpey » wo dec 12, 2007 5:32 pm

M.n. Toni maar ook Ribery laten al enige tijd veel te weinig zien. Kahn heeft niet geheel ongelijk... Als Toni niet scoort, heb je vrijwel niets aan hem. En Ribery dacht er na zijn galavoorstellingen van het begin van het seizoen de laatste weken te makkelijk over.

Die schorsing heeft trouwens niets met dit interview te maken. Er zou rond Kahn wat zijn voorgevallen tijdens het Kerstfeest van Bayern.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr dec 14, 2007 12:17 pm

Het is eindelijk rond. Van de officiële site van Bayern:

Breaking news: transfer coup

Bayern unveil 'signing for the future' Breno

13.12.2007 There are still 11 days until Christmas, but Bayern unwrapped an early present on Thursday evening with the unveiling of a new player for the first-team squad. Germany’s most successful club and Brazilian top flight outfit FC Sao Paulo have agreed a transfer deal for defensive all-rounder Breno. The talented 18-year-old, whose given name is Vinicius Rodrigues Borges, officially joins Bayern on 1 January 2008 and will report for mid-season training with the rest of the squad on 7 January, before travelling with his new team-mates to the Marbella training camp from 13 to 19 January.

“We’re delighted we've succeeded in signing Breno, a young and exceptionally talented player,“ commented Bayern chairman Karl-Heinz Rummenigge, describing the new arrival at the Säbener Strasse as “a signing for the future.“ Subject to a medical, the centre-half will pen a four-and-a-half year deal binding him to the Munich club until 30 June 2012. The player moves from Sao Paulo for an undisclosed fee.

Stunning prospect

A Brazil U-20 international and captain of his country’s Olympic football team, Breno shot to prominence in the Brazilian top flight last season, his first since signing professional forms. He is credited with a major contribution to FC Sao Paulo sealing the championship title with a full five games to spare, conceding just 19 goals in 38 matches. Breno also scored two goals in 22 appearances, and was named “Newcomer of the Season 2007“ by Brazilian football journalists.

“He’s an absolutely stunning prospect,“ enthused former Bayern star Giovane Elber. “Even at such a young age, he’s already genuinely world class. He’s good in the air, robust, quick, two-footed and immensely composed for his age. He’s comfortable on the ball, he never resorts to hopeful long balls forward and always looks for a team-mate. He’s rarely forced into sliding tackles and always tries to beat the man he’s marking to the ball,“ Breno’s fellow-countryman Elber continued.

Pursued by clutch of European giants

Bayern fought off reported interest in the versatile defender, equally comfortable at right-back or centre-half, from other leading European clubs including Real Madrid, AC Milan, Juventus and Fiorentina. “I want to play for a great team,“ Breno was recently quoted as saying. His wish has now come true with his impending arrival at Bayern, ready to play his part in shaping a great team for the future.

wimpey

Bericht door wimpey » za dec 15, 2007 1:43 pm

Bayern is trouwens ook bezig met een nieuwe trainer. Dat Hitzfeld er, maximaal aan het einde van het seizoen maar misschien al eerder, uitvliegt, lijkt zeker te zijn. Als Bayern vanmiddag verliest...

Bayern heeft volgens mijn amigo trainer Veh van Stuttgart gepolst om het na de winterstop van Hitzfeld over te nemen, maar die heeft bedankt.

Wenskandidaat 1 is nu Rijkaard, wenskandidaat 2 is Van Basten.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » za dec 15, 2007 2:00 pm

wimpey schreef:Bayern is trouwens ook bezig met een nieuwe trainer. Dat Hitzfeld er, maximaal aan het einde van het seizoen maar misschien al eerder, uitvliegt, lijkt zeker te zijn. Als Bayern vanmiddag verliest...

Bayern heeft volgens mijn amigo trainer Veh van Stuttgart gepolst om het na de winterstop van Hitzfeld over te nemen, maar die heeft bedankt.

Wenskandidaat 1 is nu Rijkaard, wenskandidaat 2 is Van Basten.
Jou wenskandidaat, of gaan die geruchten in Duitsland? Het zou toch de omgekeerde wereld wezen he? Rijkaard of Van Basten naar Bayern... Mooie club hoor, maar het blijft Duitsland..

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za dec 15, 2007 2:50 pm

Het bewijst maar weer eens dat de echt belangrijke mensen het wel in Van Basten zien zitten. En nee, daarmee bedoel ik niet Bertje, Jöhnk, Wimpey en ik, maar de beleidsbepalers van Milan, Barcelona, Bayern, het Nederlands elftal en Ajax. Wellicht is Marco toch niet zo'n koekenbakker als 16 miljoen Nederlanders denken? :hypocrite.gif:

999

Bericht door 999 » za dec 15, 2007 4:13 pm

Het bewijst geen ruk !!.
Blij met de punten ...

Plaats reactie