Dennis Rommedahl
Moderator: mods
Ik zou hem dan opzich ook niets verwijten als hij niets zou klaar spelen gisteren, maar in de tweede helft liet hij wel een aantal keer zeer eenvoudig de bal van zijn voet springen, wat onnodig is. En had hij op de voorzet van Suarez gerekend (wat niet makkelijk is, je verwacht dat hij zelf gaat daar) maakt hij de belangrijke 0-2.Jabu schreef:Huntelaar stond in zijn eentje tussen vijf verdedigers als enige op de aanvallende helft. Niet echt de manier om hem te gebruiken......
De scheidsrechter floot Huntelaar wel absurd vaak af gisteren voor zogenaamde duwtjes etc.
Ik vond Rommedahl gisteren niet onverdienstelijk spelen. Het is natuurlijk geen topper, maar er gaat wel enige dreiging vanuit die tegenstanders serieus nemen, waardoor hij toch wat ruimte creert voor anderen. Af en toe gaat hij er ook knap langs, maar gisteren is er geen goede voorzet uitgekomen.
Wat ik vooral ook goed vond is zijn terugverdedigen. Alleen zijn mee teruglopen met zijn snelheid zorgt er al voor dat veel tegenstanders dan niet veel goeds met de bal meer kunnen doen en terug moeten spelen of iets dergelijks.
Wat ik vooral ook goed vond is zijn terugverdedigen. Alleen zijn mee teruglopen met zijn snelheid zorgt er al voor dat veel tegenstanders dan niet veel goeds met de bal meer kunnen doen en terug moeten spelen of iets dergelijks.
-
Nu moet ik eerlijk bekennen dat Rommedahl me honderd procent meevalt. Het is geen hoogvlieger en wanneer hij in de basis staat doet hij meer fout dan goed, maar met die korte invalbeurtjes zoals vandaag gaat hij toch wel heel erg goed om. Op die manier heeft hij zeker waarde. En als Rommedahl meevalt, Luque meevalt, Delorge meevalt, Kennedy meevalt en Suarez meevalt, blijven eigenlijk alleen nog Urzaiz en Colin over als slechte aankopen.
Wat overigens niet weg neemt dat er meer mogelijk was, afgelopen zomer.
Nou Thomas al alles meevalt worden we met Koster Kampioen als het meevaltThomas schreef:Nu moet ik eerlijk bekennen dat Rommedahl me honderd procent meevalt. Het is geen hoogvlieger en wanneer hij in de basis staat doet hij meer fout dan goed, maar met die korte invalbeurtjes zoals vandaag gaat hij toch wel heel erg goed om. Op die manier heeft hij zeker waarde. En als Rommedahl meevalt, Luque meevalt, Delorge meevalt, Kennedy meevalt en Suarez meevalt, blijven eigenlijk alleen nog Urzaiz en Colin over als slechte aankopen.

Ik zal eerlijk zijn: ik vind het tragisch en schandalig dat Rommedahl bij Ajax speelt. ook bij mij was hij altijd het doelwit van het type domme humor wat af en toe bij voetbal omhoog komt. Vandaag vond ik hem weer kut. Prettig dat hij scoorde, maar ik vind hem nog minder Ajaxwaardig dan Colin.
Edit: Als hij er tegen feyenoord drie in lelt is hij mijn held.
Dennis, bedankt voor gister. Mijn hart heb je nu toch wel een beetje gewonnen. Lekker opportunistisch ben ik, hè?Joeska schreef:Ik zal eerlijk zijn: ik vind het tragisch en schandalig dat Rommedahl bij Ajax speelt. ook bij mij was hij altijd het doelwit van het type domme humor wat af en toe bij voetbal omhoog komt. Vandaag vond ik hem weer kut. Prettig dat hij scoorde, maar ik vind hem nog minder Ajaxwaardig dan Colin.
-
Als basisspeler vind ik hem te wisselvallig, maar in invalbeurten is hij gewoon niet te houden.Baseman schreef:Rommedahl is een speler waar je je zo goed als altijd aan ergert, maar in zijn tijd bij PSV was hij wel ieder jaar de speler met de meeste assists in de Eredivisie. Daarbij scoort hij af en toe een goal, dus nuttig is hij zeker. Al heeft hij wel ruimte nodig, anders heb je weinig aan hem.
Ik ben iig. blij dat Feyenoord Slory had en niet Rommedahl.
AN12/11/2007 - Rommedahl uitgeroepen tot beste Deense voetballer van het jaar
(Gepost door RvN)
Dennis Rommedahl is maandagavond uitgeroepen tot beste Deense voetballer van het jaar voor zijn prestatie bij het nationale elftal en Ajax dit jaar. Hij bleef Daniel Agger, Jon Dahl Tomasson en Martin Jørgesen voor. Hij kreeg de prijs op een voetbalgala van de Deense voetbalbond.