Ja met weinig rendement , moet ik het nog zien.Jesse schreef:Ik vind Kennedy ook een prima speler.
Feyenoord - Ajax 11-11-2007
Emanuelson zou aan de linkerkant moeten spelen. Daar zie ik in ieder geval al liever Suarez, Luque, Rommedahl en zelfs die etterbak van een Leonardo staan.
Emanuelson valt keer op keer terug in dezelfde fouten. Hij blijft maar lopen met de bal. Die jongen had postbode moeten worden.
Emanuelson valt keer op keer terug in dezelfde fouten. Hij blijft maar lopen met de bal. Die jongen had postbode moeten worden.
Nil volentibus arduum
Kennedy wil ik nog wel even de tijd geven. Die jongen is nieuw dit seizoen en komt nu net terug van een blessure. Ik ben ook nog niet onder de indruk maar hij mag het in de loop van dit seizoen laten zien.Toppie schreef:Ja met weinig rendement , moet ik het nog zien.Jesse schreef:Ik vind Kennedy ook een prima speler.
Nil volentibus arduum
Bert: je had het er aan het begin van het seizoen over dat Stam niet meer te handhaven was, maar wanneer komt het moment dat Urby niet meer te handhaven is? Hij is zeker een groot talent, maar hij mist het defensief inzicht en de werklust om op dit moment recht te hebben op een plek in Ajax 1. Hij begint weer bij af en mag gaan voor een kans op de flank. Suarez speelt sowieso, dus de overige plek is voor Kennedy, Emanuelson of Leonardo.
Daarom begon ik met dat hoe Ajax hier stond en speelde als een verlies voelde. Wel blijven lezen. Ajax trad aan met een verkeerde opstelling, speelde beroerd en verdiende te verliezen. Als je dan toch met 1-2 voor staat dan is het zuur dat je met tien man verder moet en een onterechte penalty tegen krijgt.Frank schreef:Vreemd, wat ik van de eerste wedstrijd gehoord heb (ik zat in de auto) en gezien de laatste twee behoorlijk grote mogelijkheden lijkt het me juist dat het voor Feyenoord aanvoelt als puntverlies. Maar goed, ik ben natuurlijk geen Ajacied.Thomas schreef:Foutje, maar de manier waarop Ajax stond, speelde en gelijkspeelde voelt inderdaad als een verlies. Hier was meer te halen geweest.
Hij zal inderdaad wel iets aan z'n hoofd gehad hebben. Ik neem aan dat-ie over twee weken gewoon weer kan spelen.Marillion schreef:Is er trouwens iets bekend over de blessure van Ogararu? Hij ging geblesseerd van het veld maar hij liep wel zelf naar beneden. Omdat we geen wissels meer hadden ging ik er toen eigenlijk vanuit dat hij voor een behandeling naar de kleedkamer ging en nog wel terug zou komen.
Het moet wel heel erg zijn als je van het veld af loopt terwijl je team niet meer kan wisselen.
Als Vertonghen en Ogararu, bij bal bezit wat meer door schuiven heb je ook je vijf mans middenveld.Maar ook die bleven ver onder de maat maar hangen in de achterste linie.Thomas schreef:Vooral Gabri, Urby (echt nooit meer op een driemansmiddenveld), Huntelaar, Luque en Ogararu waren dramatisch. Die vijf durf ik er toch wel uit te pikken.
Knap van Koster om die twee, mochten ze op de vuist zijn gegaan, eruit te halen.En wat Suarez betreft, tja ik schreef hier al eerder dat ze die eens een draai om zijn oren moeten geven, egoistisch en swalbe koning, bah.
Laatst gewijzigd door 999 op zo nov 11, 2007 6:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Ook Vertonghen gaf Lee telkens weer ruimschoots de tijd om de bal te controleren, bij zich te houden waardoor Feyenoorders bij konden schuiven.Verder liep Vertonghen meer achter Lee aan dan andersom.Jesse schreef:Mwah, Vertonghen had Lee toch redelijk in z'n zak.
Maar goed kwa resultaat valt er mee te leven ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo nov 11, 2007 6:52 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Dat vond ik over het hele veld opvallend. Ajax gaf continu te veel ruimte weg daar waar Feyenoord er juist regelmatig voor koos om er kort op te zitten. Op momenten dat wij dat ook deden had het meteen resultaat maar vervolgens ging Ajax er niet mee door. Onbegrijpelijk, want dat is de manier om Feyenoord in de problemen te brengen.Voetske schreef:Ook Vertonghen gaf Lee telkens weer ruimschoots de tijd om de bal te controleren, bij zich te houden waardoor Feyenoorders bij konden schuiven.Jesse schreef:Mwah, Vertonghen had Lee toch redelijk in z'n zak.
Nil volentibus arduum
Inderdaad.Marillion schreef:Dat vond ik over het hele veld opvallend. Ajax gaf continu te veel ruimte weg daar waar Feyenoord er juist regelmatig voor koos om er kort op te zitten. Op momenten dat wij dat ook deden had het meteen resultaat maar vervolgens ging Ajax er niet mee door. Onbegrijpelijk, want dat is de manier om Feyenoord in de problemen te brengen.Voetske schreef:Ook Vertonghen gaf Lee telkens weer ruimschoots de tijd om de bal te controleren, bij zich te houden waardoor Feyenoorders bij konden schuiven.Jesse schreef:Mwah, Vertonghen had Lee toch redelijk in z'n zak.
Verder begint het egoistisch gedrag je punten te kosten, nu weer KjH, die had de bal op De Jong moeten spelen, dan had je de kans op 1 - 3 gehad.
Blij met de punten ...
Alsjeblieft.Rishi schreef:Samenvatting iemand? Of een link naar doelpunten?
Vertonghen had bij nader inzien toch nog wat beter door kunnen dekken (Ogararu weet niet eens wat het is), maar uiteindelijk won hij de meeste duels van Lee wel.Voetske schreef:Ook Vertonghen gaf Lee telkens weer ruimschoots de tijd om de bal te controleren, bij zich te houden waardoor Feyenoorders bij konden schuiven.Verder liep Vertonghen meer achter Lee aan dan andersom.
Maar goed kwa resultaat valt er mee te leven ...
Is ook weer zo, al is Huntelaar net zo zelfzuchtig als Suarez.Voetske schreef:Verder begint het egoistisch gedrag je punten te kosten, nu weer KjH, die had de bal op De Jong moeten spelen, dan had je de kans op 1 - 3 gehad.
Met de winterstop dus een nieuwe rechtsback + creatieve middenvelder. En ipv Gabri mag Siem de Jong wel eens wat meer speeltijd krijgen. Die jongen is veel taakbewuster en weet veel beter wat er van hem verwacht wordt om het team beter te maken. Davids op de linkshalf zal ook een wereld van verschil maken trouwens. En zowaar begint Maduro steeds beter te voetballen.
Nu ik de strafschop op tv beelden heb teruggezien is in ieder geval bevestigd wat ik in het stadion al dacht. Een absolute schwalbe. Als die belg dan zo stoer wil zijn om Suarez geel te geven voor zijn duikeling in de 1e helft (op zich terecht) dan moet hij hier hetzelfde.
Tja, het zal volgens sommige wel weer de charme van het voetbal zijn. Maar ik zou op zo'n moment toch graag zien dat er langs de lijn even iemand op de monitor kijkt. Dan krijgt Ajax een vrije trap en Mols een gele kaart.
Tja, het zal volgens sommige wel weer de charme van het voetbal zijn. Maar ik zou op zo'n moment toch graag zien dat er langs de lijn even iemand op de monitor kijkt. Dan krijgt Ajax een vrije trap en Mols een gele kaart.
Nil volentibus arduum