Lijkt mij juist dat degene die klappen uitdeelt gewoon naar huis kan.Arthur schreef:Heeft niks met verdienen te maken, maar het lijkt me dat je als ontvanger van klappen nog minder zin hebt om op de bank verder te kijken dan als uitdeler.
Feyenoord - Ajax 11-11-2007
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Ajaciedjuh
Ik dacht dat Koster ergens had gezegd dat hij het verder niet als probleem zag dat Suarez de tweede helft niet meer op de bank kwam zitten, dus dan was het zijn eigen keus.Jesse schreef:Lijkt mij juist dat degene die klappen uitdeelt gewoon naar huis kan.Arthur schreef:Heeft niks met verdienen te maken, maar het lijkt me dat je als ontvanger van klappen nog minder zin hebt om op de bank verder te kijken dan als uitdeler.
Ik zal even zoeken naar de quote.
Ik heb van der Wiel vandaag anders weer weinig fouten zien maken. Hoop alleen dat hij er niet lang uit is, want die knie zag er niet lekker uit. Hier thuis begrepen we al niet waarom die in eerste instantie naar z'n hoofd greep.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Hier is de quoteArthur schreef:Ik dacht dat Koster ergens had gezegd dat hij het verder niet als probleem zag dat Suarez de tweede helft niet meer op de bank kwam zitten, dus dan was het zijn eigen keus.Jesse schreef:Lijkt mij juist dat degene die klappen uitdeelt gewoon naar huis kan.Arthur schreef:Heeft niks met verdienen te maken, maar het lijkt me dat je als ontvanger van klappen nog minder zin hebt om op de bank verder te kijken dan als uitdeler.
Ik zal even zoeken naar de quote.
Dit klinkt toch niet alsof Suarez voor straf niet op de bank zat.Maurice schreef: Verslaggever:''ik heb suarez in de 2de helft niet meer gezien op de bank?''
Koster:''Nee en dat is ook helemaal niet erg''
Verslaggever:''krijgt dit nog een staartje?''
Koser:''dit gaan we zeker intern bespreken''
- Ajaciedjuh
In dat zelfde duel krijg hij ook nog een tik achter tegen zijn hoofd (zonder opzet overigens). Maar idd zijn knie bleef hangen, dat zag er niet goed uit. Hopelijk valt het mee, want we kunnen niet nog meer verdedigers missen. Stel je voor dat vd Wiel en Ogararu ook nog voorlopig kwijt zijnJesse schreef:Ik heb van der Wiel vandaag anders weer weinig fouten zien maken. Hoop alleen dat hij er niet lang uit is, want die knie zag er niet lekker uit. Hier thuis begrepen we al niet waarom die in eerste instantie naar z'n hoofd greep.

-
Feyenoord was/is gewoon te pakken. Ajax speelde gewoonweg slecht. Maar voor Ajax pleit dat we eingelijk alleen maar beter kunnen worden met terugkomende spelers en eventuele aankopen. Ik had na de eerste helft kunnen leven met een klein verlies, want Ajax stond echt te wankelen.Jesse schreef:Op basis van deze wedstrijd, goodfella? Ik vond dit één van de mindere wedstrijden van Ajax. Het is geluk dat Feyenoord naast Makaay geen enkele afmaker heeft.
Het niveau van de eredivisie wordt lager en lager. Als je zorgt dat je zelf jaarlijks niet veel minder wordt kom je dus steeds dichter bij het kampioenschap. Dat is hoe Psv het al jaren doet.Jöhnk schreef:Eén van de vele mindere wedstrijden.Jesse schreef:Op basis van deze wedstrijd, goodfella? Ik vond dit één van de mindere wedstrijden van Ajax. Het is geluk dat Feyenoord naast Makaay geen enkele afmaker heeft.
En toch staan we bovenaan. Ongelofelijk toch eigenlijk.
Ik ook. En toch verliest Ajax niet. Huntelaar was vandaag een dweil!Jesse schreef:Op basis van deze wedstrijd, goodfella? Ik vond dit één van de mindere wedstrijden van Ajax.
Als, dat, dan.Het is geluk dat Feyenoord naast Makaay geen enkele afmaker heeft.
Als Ajax Davids erbij had gehad dan hadden ze nog geen punt verloren dit seizoen.
Echt, met zo'n bespiegeling kan ik helemaal niks Jesse. Als je na 10 wedstrijden de absolute kraker speelt en het eindigt in een 2-2 na een slechte 1ste helft dan mag je toch gewoon stellen dat Ajax mee moet kunnen doen?!
-
4-5-1, 4-4-2, 4-3-3; je speelt nog steeds elf tegen elf. Ajax werd overlopen omdat Gabri en Urby constant hun man lieten lopen, Ogararu totaal geen verdedigend inzicht heeft en Huntelaar dramatisch slecht was in de passing.GangstaRiB schreef:Feyenoord speelde 4-5-1, daarom was het niet geheel onlogisch dat ze over het middenveld van Ajax heen denderden. Van der Wiel en Heitinga bleven angstvallig dichtbij Makaay staan om hem te neutraliseren. Je verwacht dat Luque of Suarez tijdelijk teruggehaald wordt om de druk er vanaf te krijgen, maar dat gebeurde niet.Bertje schreef:Ogararu is natuurlijk een drama, maar hij en Wiel zagen ook constant drie man komen, omdat Gabri Van Bronckhorst steeds liet lopen. Urby deed hetzelfde op links. Maarja, wie stelt Urby dan ook als linkshalf op?GangstaRiB schreef: Tactisch was het inderdaad zwak. Na 5 minuten zag je dat feyenoord het middenveld in handen had en dat de verdediging van Ajax geen vat kreeg op de lopende mensen. Vooral Ogararu had weer eens moeite met de ruimte. Bruins had de tijd van z'n leven en gaf tot 2 keer toe een slimme steekpass. Na de gelukkige dubbele wissel ging het zowaar beter, maar feyenoord is zeker te pakken!!!!
En nog hoor je die pot verdomme te winnen.
Ik begrijp nog steeds niet waarom die Luque als een zoutzak bleef spelen.
Bruins was goed ja. Hopelijk heeft ie alles in z'n poot afgescheurd.GangstaRiB schreef:Trouwens.. die Bruins is wel een lekkere voetballer zeg. Slim inspeelpassjes.. alsof ik een Ajacied zag voetballen.

Vertonghen was goed aan Ajax zijde en als Davids weer terug is dan komt Siem de Jong ipv Gabri in de basis! Let maar op.
Van der Wiel kan tenminste voetballen.Ajaciedjuh schreef:Ik zie Vermaelen er liever staan. Is wel een echte verdediger. Ontzettend kopsterk en duel sterk. VD Wiel komt er wel, die pakt zijn speelminuten wel. Op dit moment vind ik Vermaelen een stuk verder.Bertje schreef:Eens. Liever Van der Wiel dan Vermaelen.
Niet complementair. Allebei zwak in de lopende duels.Jesse schreef:Vermaelen zie ik anders ook graag spelen. Kunnen die twee niet samen in het centrum?Bertje schreef:Eens. Liever Van der Wiel dan Vermaelen.