Feyenoord - Ajax 11-11-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo nov 11, 2007 3:11 pm

Die Dembele is echt in een bloedvorm. Wat een klasbak.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo nov 11, 2007 3:12 pm

Trab schreef:
Ajaciedjuh schreef:
Weer zo'n loze opmerking. Degene die schuldig is, flink straffen. En vooral uitpraten, want dat is het aller belangrijkste. Ik vind dat er voorin bij Ajax toch flink wat irritatie is. Elke keer als een speler de bal niet afgeeft, dan zijn er verwijtende blikken en scheldpartijen. Ze gunnen elkaar te weinig. Daar ligt een schone taak voor de technische staf om dat eruit te krijgen.
Ja daar heb je misschien wel gelijk in, maar ben nog steeds teleurgesteld. Zo'n Luque heeft nog niks gepresteerd in tegenstelling tot Suarez. Zonder hem is er totaal geen creativiteit voorin. Met hem erbij was de kans op winst veel groter geweest.
En dat weet Koster ook wel. Ik geloof er niets van dat hij Suarez 'zomaar' heeft gewisseld. Die jongen is zó belangrijk voor Ajax, de afgelopen maanden, is bovendien de enige speler met een actie. Geen trainer wil zo'n speler eruit halen, dus ik ben er van overtuigd dat er een serieuze reden voor is.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo nov 11, 2007 3:13 pm

Wat vond je van Rommedahl, Scherrer?

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo nov 11, 2007 3:15 pm

Jöhnk schreef:Wat vond je van Rommedahl, Scherrer?
Ik heb de wedstrijd niet gezien. Maar ik weet waar je op doelt, ik laat het nog even staan, in essentie sta ik er namelijk nog zeker achter.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo nov 11, 2007 3:16 pm

Scherrer schreef:
Trab schreef:
Ajaciedjuh schreef:
Weer zo'n loze opmerking. Degene die schuldig is, flink straffen. En vooral uitpraten, want dat is het aller belangrijkste. Ik vind dat er voorin bij Ajax toch flink wat irritatie is. Elke keer als een speler de bal niet afgeeft, dan zijn er verwijtende blikken en scheldpartijen. Ze gunnen elkaar te weinig. Daar ligt een schone taak voor de technische staf om dat eruit te krijgen.
Ja daar heb je misschien wel gelijk in, maar ben nog steeds teleurgesteld. Zo'n Luque heeft nog niks gepresteerd in tegenstelling tot Suarez. Zonder hem is er totaal geen creativiteit voorin. Met hem erbij was de kans op winst veel groter geweest.
En dat weet Koster ook wel. Ik geloof er niets van dat hij Suarez 'zomaar' heeft gewisseld. Die jongen is zó belangrijk voor Ajax, de afgelopen maanden, is bovendien de enige speler met een actie. Geen trainer wil zo'n speler eruit halen, dus ik ben er van overtuigd dat er een serieuze reden voor is.
Belangrijk of niet, muiterij (misschien een zwaar woord) kan je als trainer niet laten gebeuren. Ook al is het maar een klein vergrijp, je moet ingrijpen. Anders kan je wel stoppen.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 11, 2007 3:19 pm

BTW, de kans van Huntelaar op 1-3, had hij gewoon moeten terug leggen. Ik weet niet meer wie er vrij liep (Rommedahl?), maar die kon hem zo binnen lopen. Wederom een egoistische actie van onze aanvaller(s).

Als onze spitsen elkaar nu eens een keer wat gunde, dan waren we nog gevaarlijker voorin.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo nov 11, 2007 3:19 pm

Als ik Suárez was, had ik Luque ook geslagen. Wát een schande was die man.

Koster vandaag tactisch zwak.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 11, 2007 3:21 pm

Bertje schreef:Als ik Suárez was, had ik Luque ook geslagen. Wát een schande was die man.
Deze mag ook weer in het rijtje loze opmerkingen. Het zal wel te maken met de ardrealine in ons lichaam.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo nov 11, 2007 3:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo nov 11, 2007 3:21 pm

Bertje schreef:Als ik Suárez was, had ik Luque ook geslagen. Wát een schande was die man.

Tactisch was het inderdaad zwak. Na 5 minuten zag je dat feyenoord het middenveld in handen had en dat de verdediging van Ajax geen vat kreeg op de lopende mensen. Vooral Ogararu had weer eens moeite met de ruimte. Bruins had de tijd van z'n leven en gaf tot 2 keer toe een slimme steekpass. Na de gelukkige dubbele wissel ging het zowaar beter, maar feyenoord is zeker te pakken!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo nov 11, 2007 3:22 pm

Luque was werkelijk schandalig slecht.

goodfella

Bericht door goodfella » zo nov 11, 2007 3:22 pm

Ajaciedjuh schreef:BTW, de kans van Huntelaar op 1-3, had hij gewoon moeten terug leggen. Ik weet niet meer wie er vrij liep (Rommedahl?), maar die kon hem zo binnen lopen. Wederom een egoistische actie van onze aanvaller(s).

Als onze spitsen elkaar nu eens een keer wat gunde, dan waren we nog gevaarlijker voorin.
Kennedy stond volgens mij voor het doel. Laat die v. Marwijk maar zeuren, Ajax heeft de kans op de overwinning laten liggen vandaag. Eerst Huntelaar met de 1-3 op zijn pantoffel en dan het niet attent reageren op die gestopte pingel.

goodfella

Bericht door goodfella » zo nov 11, 2007 3:23 pm

Bertje schreef:
Ik zat al te wachten op deze quasi interessante opmerking. :ajaxscarf.gif:

Vertonghen beste man aan Ajax zijde.

Arthur

Bericht door Arthur » zo nov 11, 2007 3:23 pm

Aangezien Luque op de bank zat en Suarez niet, neem ik aan dat Luque Suarez heeft geslagen.

De wedstrijd was weer net zo slecht als de voorgaande, maar nu was de tegenstander wat beter. Er is totaal geen opbouw bij Ajax. Niemand loopt vrij en daardoor zien we alleen maar lange ballen naar voren.
Wanneer gaan we het verzorgde voetbal zien waar Kosters ploegen om bekend staan?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo nov 11, 2007 3:24 pm

GangstaRiB schreef:

Tactisch was het inderdaad zwak. Na 5 minuten zag je dat feyenoord het middenveld in handen had en dat de verdediging van Ajax geen vat kreeg op de lopende mensen. Vooral Ogararu had weer eens moeite met de ruimte. Bruins had de tijd van z'n leven en gaf tot 2 keer toe een slimme steekpass. Na de gelukkige dubbele wissel ging het zowaar beter, maar feyenoord is zeker te pakken!!!!
Ogararu is natuurlijk een drama, maar hij en Wiel zagen ook constant drie man komen, omdat Gabri Van Bronckhorst steeds liet lopen. Urby deed hetzelfde op links. Maarja, wie stelt Urby dan ook als linkshalf op?

En nog hoor je die pot verdomme te winnen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo nov 11, 2007 3:25 pm

Arthur schreef:Aangezien Luque op de bank zat en Suarez niet, neem ik aan dat Luque Suarez heeft geslagen.
Zijn hier beelden van dan?

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo nov 11, 2007 3:25 pm

Jöhnk schreef:Wat vond je van Rommedahl, Scherrer?
Rommedahl kan best waardevol zijn. Zeker in uitwedstrijden heeft hij altijd dreiging. Hij is alleen te bescheiden. Hij mag best meer voor eigen kans gaan. Nu twijfelt hij nog te vaak tussen actie of afspelen waardoor het vaak net mis gaat en hij weer irritatie oproept.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 11, 2007 3:26 pm

Het is snel te hopen op aankopen en spelers terug:
------------- Stekelenburg
Heitinga --- Aankoop -- Vermaelen -- Vertonghen

Gabri -------- Aankoop ------------ Davids

Kennedy/Luque -- Huntelaar --- Suarez / Rommedahl / Leonardo

Dat ziet er dan verdedigend een stuk beter uit.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo nov 11, 2007 3:28 pm

Arthur schreef:Aangezien Luque op de bank zat en Suarez niet, neem ik aan dat Luque Suarez heeft geslagen.
Want als je iemand slaat verdien je een plekje op de bank? Die zul je me toch eens moeten uitleggen...

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo nov 11, 2007 3:28 pm

Ajaciedjuh schreef:Het is snel te hopen op aankopen en spelers terug:
------------- Stekelenburg
Heitinga --- Aankoop -- Vermaelen -- Vertonghen

Gabri -------- Aankoop ------------ Davids

Kennedy/Luque -- Huntelaar --- Suarez / Rommedahl / Leonardo

Dat ziet er dan verdedigend een stuk beter uit.
wat is er mis met vder Wiel?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo nov 11, 2007 3:29 pm

Eens. Liever Van der Wiel dan Vermaelen.

Jesse

Bericht door Jesse » zo nov 11, 2007 3:29 pm

Ik denk dat je het andersom bedoelt.

Rommedahl viel wederom goed in. Hield het veld goed breed, had een mooi doelpunt en een goede voorzet waar Huntelaar of zelf de 1-3 had moeten maken, maar de bal nog beter had kunnen terugleggen op Siem de Jong. Toen Ogararu er af ging deed Rommedahl ook z'n verdedigende taken naar behoren. Mijn speler zal het nooit worden, maar wederom waardevol.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo nov 11, 2007 3:29 pm

Bertje schreef:
GangstaRiB schreef:

Ogararu is natuurlijk een drama, maar hij en Wiel zagen ook constant drie man komen, omdat Gabri Van Bronckhorst steeds liet lopen. Urby deed hetzelfde op links. Maarja, wie stelt Urby dan ook als linkshalf op?

En nog hoor je die pot verdomme te winnen.
Feyenoord speelde 4-5-1, daarom was het niet geheel onlogisch dat ze over het middenveld van Ajax heen denderden. Van der Wiel en Heitinga bleven angstvallig dichtbij Makaay staan om hem te neutraliseren. Je verwacht dat Luque of Suarez tijdelijk teruggehaald wordt om de druk er vanaf te krijgen, maar dat gebeurde niet.

Ik begrijp nog steeds niet waarom die Luque als een zoutzak bleef spelen.

Jesse

Bericht door Jesse » zo nov 11, 2007 3:30 pm

Bertje schreef:Eens. Liever Van der Wiel dan Vermaelen.
Vermaelen zie ik anders ook graag spelen. Kunnen die twee niet samen in het centrum?
Laatst gewijzigd door Jesse op zo nov 11, 2007 3:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Arthur

Bericht door Arthur » zo nov 11, 2007 3:30 pm

Scherrer schreef:
Want als je iemand slaat verdien je een plekje op de bank? Die zul je me toch eens moeten uitleggen...
Heeft niks met verdienen te maken, maar het lijkt me dat je als ontvanger van klappen nog minder zin hebt om op de bank verder te kijken dan als uitdeler.

LucaS

Bericht door LucaS » zo nov 11, 2007 3:31 pm

Het lijkt me dat je als uitdeler minder welkom bent dan als ontvanger
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie