Feyenoord - Ajax 11-11-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Jesse

Bericht door Jesse » zo nov 11, 2007 2:27 pm

Ik kan Urby wel vermoorden om die laatste actie van hem. Wat denkt ie wel omdat in zo'n wedstrijd, zo vlak voor het einde te doen. Ik tril nog helemaal.

Ook Ogararu kan ik niet begrijpen. Hoeveel pijn je ook hebt, zo'n wedstrijd speel je toch gewoon uit? Ook al moet je helemaal gedrogeerd worden.

Uiteindelijk toch blij met de 2-2 door de eerste helft en dat we 35 minuten met 10 man hebben gespeeld.

En Rommedahl en Siem de Jong zijn mijn helden. :ajaxscarf.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Beloki

Bericht door Beloki » zo nov 11, 2007 2:28 pm

Rommedahl doet het prima de laatste tijd. Ajax nog ongeslagen deze competitie. Nu AZ nog winnen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo nov 11, 2007 2:28 pm

WP_LeGeNd schreef:Als nu AZ nog wint is mijn dag nog best goed!
Inderdaad, hoe meer verliespunten Psv oploopt hoe liever het mij is. Dat blijft toch de te kloppen ploeg.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo nov 11, 2007 2:29 pm

Volgende week weer arena jongens? (internet is ff traag dus kijk alleen voetbal en AT, dus kan het niet opzoeken)

Tegen wei moeten we?
Pompiedom

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo nov 11, 2007 2:29 pm

Mogen blij zijn met gelijkspel. Alhoewel Ajax de 2e helft beter speelde als in de 1e helft, vooral doordat Rommedahl meer vanaf de flank speelde terwijl Luque alleen maar in het centrum liep, vielen de goals volledig uit het niets.
Weet niet wat er is voorgevallen tussen Luque en Suarez, maar ik zou als coach Suarez nooit, maar dan ook nooit wisselen. De man is wekelijks bij vrijwel iedere kans betrokken. Stom van Koster. Ook doordat je hierdoor 2 wissels verspeeld, die we in de 2e helft nog hard hadden kunnen gebruiken.

Jesse

Bericht door Jesse » zo nov 11, 2007 2:30 pm

Als ze echte ruzie hebben gehad moet Koster wel ingrijpen. Je kan het dan helemaal niet maken om alleen Luque te wisselen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Maxwell

Bericht door Maxwell » zo nov 11, 2007 2:30 pm

Hoogst haalbare resultaat, al hoop je stiekem nog op een goede counter en Huntelaar had die bal er eigenlijk wel in mogen schieten. Maar met de megakansen van Slory kom je nog goed weg. Nog steeds ongeslagen en dat al sinds maart! :ajaxscarf.gif:

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo nov 11, 2007 2:31 pm

Koster zegt: ''er is iets voorgevallen wat echt niet door de beugel kon, ik ga er niet verder op in'' <--Suarez en Luque

edit:

Verslaggever:''ik heb suarez in de 2de helft niet meer gezien op de bank?''
Koster:''Nee en dat is ook helemaal niet erg''
Verslaggever:''krijgt dit nog een staartje?''
Koser:''dit gaan we zeker intern bespreken''

Zal wel een hoop gebeurd zijn, misschien maakt hij een schwalbe in de kleedkamer toen luque hem aantikte? :blush.gif:
Laatst gewijzigd door Maurice op zo nov 11, 2007 2:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Pompiedom

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 11, 2007 2:32 pm

Eerste helft helemaal voor feyenooit. Daarna een goede start voor Ajax (had 1-3 moeten zijn). Ajax in controle totdat Ogararu uitvalt. Daarna weer het initiatief bij feyenooit.
Een belachelijke pingel. Mols struikelt over zijn eigen voeten en die eikel (idd een thuisfluiter) geeft een pingel.
Jammer dat Gabri in de rebound niet goed reageert, anders had ik het nog moeten zien.
Op het einde komen ze goed weg met 2 mega kansen voor Slordig!

Huntelaar speelde zijn slechtste wedstrijd van dit seizoen.

Luque en Suarez ruzie gehad. Dat moet echt niet kunnen. Flinke straf geven. Ik snapte de wissel van Suarez al niet, maar meer dan terecht.

Koster is duidelijk in zijn commentaar. Luque/Suarez benadelen zo wel Ajax.

Toppie

Bericht door Toppie » zo nov 11, 2007 2:32 pm

Ik vond het vanmiddag taktisch en verdedigend toch echt Dramatisch. Te vaak of te lang aan een bal hangen ipv af te geven. En Huntelaar had die 1-3 moeten maken. Maar ja nog steeds ongeslagen in de competitie... :blush.gif:

Alexander

Bericht door Alexander » zo nov 11, 2007 2:33 pm

Wat mij betreft zijn we die nooit meer terug, wat een kankerhonden om het op zo een manier voor ons te verpesten.

Was een boeiende wedstrijd, waarin ik Feyenoord sterker vond. Huntelaar speelde super zwak. Had steeds het gevoel dat Ajax in de laatste minuten toch nog een stiekeme goal kon maken. Jammer.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo nov 11, 2007 2:34 pm

Jesse schreef:Ik kan Urby wel vermoorden om die laatste actie van hem. Wat denkt ie wel omdat in zo'n wedstrijd, zo vlak voor het einde te doen. Ik tril nog helemaal.
Het blijft een speeltuinvoetballer!
YNWA

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo nov 11, 2007 2:34 pm

Na de wissel Makaaij voor Mols had je meteen Oguraru eraf moeten halen voor De Jong. Kun je meer druk zetten op het middenveld en met vdWiel en Vertonghen kun je prima de 2 spitsen opvangen.

Suarez had ik er ook nooit afgehaald. Dat is toch een taktische misrekening van Koster hoewel hij misschien ook wel Suarez duidelijk wil maken dat hij z'n schwalbes eens achterwege moet laten. Who knows.

Al met al een resultaat waar je blij mee mag zijn in deze fase. Je houdt Feyenoord achter je en met een beetje geluk blijf je gewoon koploper vandaag. Ik hoop op een gelijkspel in Eindhoven.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo nov 11, 2007 2:34 pm

sorry repost het ff, want ik heb ge-edit:

Posted: Sun Nov 11, 2007 2:31 pm Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

Koster zegt: ''er is iets voorgevallen wat echt niet door de beugel kon, ik ga er niet verder op in'' <--Suarez en Luque

edit:

Verslaggever:''ik heb suarez in de 2de helft niet meer gezien op de bank?''
Koster:''Nee en dat is ook helemaal niet erg''
Verslaggever:''krijgt dit nog een staartje?''
Koser:''dit gaan we zeker intern bespreken''

Zal wel een hoop gebeurd zijn, misschien maakt hij een schwalbe in de kleedkamer toen luque hem aantikte? :blush.gif:
Pompiedom

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 11, 2007 2:34 pm

En Urby leert het echt niet: dat had ons de wedstijd kunnen (moeten) kosten. Weg rammen die bal en niet een actie door het midden maken.

MOTM aan Ajax kant: Vertonghen.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo nov 11, 2007 2:35 pm

MOTM aan Ajax kant: Vertonghen.
inderdaad, hij won 90% van de duels met lee.
Pompiedom

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo nov 11, 2007 2:35 pm

Ajaciedjuh schreef:
Huntelaar speelde zijn slechtste wedstrijd van dit seizoen.
Met afstand, brrrrrrrrrr
YNWA

ajaxkoning

Bericht door ajaxkoning » zo nov 11, 2007 2:36 pm

WP_LeGeNd schreef:Als nu AZ nog wint is mijn dag nog best goed!
Dan is het echt een supersunday

Toppie

Bericht door Toppie » zo nov 11, 2007 2:37 pm

Zuid Amerikaans temperament :drls.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 11, 2007 2:37 pm

Van Marwijk: prima arbritage (dat kan ik me wel voorstellen vanuit feyenooit kant).

Alexander

Bericht door Alexander » zo nov 11, 2007 2:38 pm

Rot op met die Suarez, altijd de wedstrijd voor zichzelf spelen en van die schwalbes word ik ook scheitziek.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo nov 11, 2007 2:39 pm

Rot op met die Suarez, altijd de wedstrijd voor zichzelf spelen en van die schwalbes word ik ook scheitziek.
Ja en al die doelpunten en assists wordt je ook schijt ziek van :confused.gif:
Pompiedom

Alexander

Bericht door Alexander » zo nov 11, 2007 2:40 pm

Domme vergelijking, het is in niks een speler die bij Ajax hoort te spelen. Bij ons spelen geen scheitbakken, daar doen een paar assists en goals niks aan af.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo nov 11, 2007 2:40 pm

Alexander schreef:Rot op met die Suarez, altijd de wedstrijd voor zichzelf spelen en van die schwalbes word ik ook scheitziek.

En van zijn 7 doelpunten uit elf wedstrijden ook? Lekker opportunistisch, want had hij vandaag de winnende gemaakt had jij hem nu ook alleen maar geprezen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 11, 2007 2:41 pm

Alexander schreef:Rot op met die Suarez, altijd de wedstrijd voor zichzelf spelen en van die schwalbes word ik ook scheitziek.
Ik weet niet wat er in de rust is gebeurd, maar Suarez is een van onze beste spelers. Ik snapte de wissel in 1ste instantie ook totaal niet. Hij was de enigste die gevaarlijk was in de 1ste helft. Met Suarez en Rommedahl hadden we nog meer kans op de overwinning gehad. Maar we mogen onze handjes dichtknijpen vandaag.

Maar nogmaal, ik weet niet wat er precies is gebeurd in de kleedkamer, maar Luque / Suarez laten wel hun teamgenoten en ons in de steek. Dit kan echt niet. Degene die er schuldig aan is, flink straffen.

Plaats reactie