Feyenoord - Ajax 11-11-2007
Wat zei ik, Nestor?Zuidema schreef:Hoe is het in godsnaam mogelijk... Ajax heeft eigenlijk nog geen ene f**k laten zien deze wedstrijd en dan ineens Rommedahl die vanaf randje 16 de bal in de rechterbovenhoek krult.

Mijn LdL loopt een minuut achter. Ajaxkoning meldde de 1-1 al terwijl Feyenoord bij mij nog aan de bal was.

Het stinkt aan alle kanten!
- ajaxkoning
- ajaxkoning
Sluit je ogen, zie een goal voor je, met daarin een keeper genaamt maarten, bedenk dan dat daar de guzman, bronckhorst, lee en co voordurend druk uit oefenen op het doel en de verdedigers van Ajax.Hoe is het spelbeeld nu?
everyone agree?
Ps, vertonghen speelt ook goed
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-2
Pompiedom
Feijenoord valt aan, Ajax verdedigt voornamelijk. Alleen is Feyenoord bij lange na niet meer zo scherp als in de 1e helft en is het natuurlijk ook zijn belangrijke aanspeelpunt voorin kwijt. Ajax speelt eigenlijk net zo belabberd als in de 1e helft, maar heeft nu geen echt lastige tegenstander meer.joey schreef: Hoe is het spelbeeld nu?
En zowaar neemt Ajax een 1-2 voorsprong via De Jong na een fout van De Guzman bij het uitverdedigen op een vrije trap. Tja... Beetje lachwekkend allemaal. Met goed voetbal heeft het allemaal niet veel meer te maken.