VVV Venlo - Ajax 30-12-2007
Oke, om even de discussie duidelijk te maken: Geen uitkaart, geen uitwedstrijd. Zo simpel is het. En geen 'ja, maar de meeste mensen hebben geen uitkaart'. Ik heb het niet bedacht, daarvoor moet je bij Ajax zijn.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Jep.... heel veel.Thomas schreef:Oh ok. Dus er zijn echt heel veel meer mensen met een uitkaart dan er op z'n max mee mogen naar een wedstrijd?
En ook al zou dat niet zo zijn, dan nog heb je een uitkaart nodig om het stadion in een Ajax vak in te mogen.
Een uitwedstrijd is altijd persoonsgebonden.
Laatst gewijzigd door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) op wo nov 07, 2007 12:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind die verplaatsing maar niks. Als we in europa hadden willen spelen hadden we ons maar moeten kwalificeren voor de poule van de CL danwel de Uefa cup.
Speel die wedstrijd gewoon in De Koel. Dat is voor hun supporters toch ook gewoon het leukste? VVV krijgt echt niet zo veel mensen richting Duitsland. Dan zit je straks lekker in een koud en leeg stadion.
Speel die wedstrijd gewoon in De Koel. Dat is voor hun supporters toch ook gewoon het leukste? VVV krijgt echt niet zo veel mensen richting Duitsland. Dan zit je straks lekker in een koud en leeg stadion.
Nil volentibus arduum
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Supporters VVV staan er ook niet achter.Marillion schreef:Ik vind die verplaatsing maar niks. Als we in europa hadden willen spelen hadden we ons maar moeten kwalificeren voor de poule van de CL danwel de Uefa cup.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Dat niet, maar het stadion biedt plaats aan 60.000 toeschouwers. Lijkt me sterk dat de gehele Venlose bevolking die wedstrijd gaat bezoeken, en er zal voor de thuisvakken geen CC-verplichting zijn. (Het idee is immers om heel veel bezoekers te trekken en kennis te laten maken met VVV).
Daarom zullen er veel Ajax-supporters een kaartje kunnen krijgen voor de thuisvakken, combi of niet.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden, wil er natuurlijk wel heen.
Daarom zullen er veel Ajax-supporters een kaartje kunnen krijgen voor de thuisvakken, combi of niet.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Reken maar dat je gewoon een CC nodig hebt, ook voor de 'thuisvakken'. Nu zul je daar best makkelijk aan een kaart kunnen komen maar het zal officieel niet de bedoeling zijn.Thijs schreef:Dat niet, maar het stadion biedt plaats aan 60.000 toeschouwers. Lijkt me sterk dat de gehele Venlose bevolking die wedstrijd gaat bezoeken, en er zal voor de thuisvakken geen CC-verplichting zijn. (Het idee is immers om heel veel bezoekers te trekken en kennis te laten maken met VVV).
Ik snap echt niets van dat plan. Zit je daar als limburger een beetje kennis te maken met een club die toevallig één jaartje mee mag doen in de eredivisie. En dan zit je in een koud halfleeg stadion waar je die club daarna nooit meer zult zien spelen.
Nil volentibus arduum
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Nou, dat gaat echt niet zo makkelijk hoor. Dat dacht ik vorig jaar ook. "Nee, je bent net te laat!" kreeg ik te horen. Alleen aan het begin van het seizoen is er een periode waarin je je kaart kan laten omzetten in een uitkaart. (althans zo liet ik mij bij de informatiebalie vertellen)MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Je moet gewoon even een uitkaart laten maken!Thomas schreef:Mocht dat zo zijn, dan hoor ik het graag!
Effe langs bij de ArenA, dan is het zo gepiept.
Maar ik weet nog niet wat ik doe. M'n zus woont in Limburg, dus op zich kan ik een bezoekje aan haar dan wel weer mooi combineren met de wedstrijd.
Op naar de vierde ster!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
- AT Toto winner 15/16
Ja idd maar ze zullen wel weer moeilijk doen, overal kan het behalve in de Nederlandse competitie. Willen ze dat stadion nou vol hebben of niet, nouja vol zal nooit lukken maar ik denk als iedereen er gewoon heen kan dat je toch een behoorlijke groep meekrijgt.Alexander schreef:Gewoon zonder uitkaart moet je erheen kunnen, wordt hartstikke leuk dan!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Bron: vi.nl'Autoriteiten tegen Duitse plannen VVV'
11/11/2007 12:35
De KNVB, Ajax en PSV hadden al aangegeven mee te willen denken, maar VVV-Venlo zal de thuiswedstrijden met de topclubs waarschijnlijk niet zoals gewenst in Duitsland kunnen afwerken. De Duitse autoriteiten zijn bang voor supportersrellen.
De regionale krant Rheinische Post bericht dat er angst bestaat voor confrontaties tussen Duitse en Nederlandse hooligans. Om die reden zal het bestuur van Borussia Mönchengladbach binnenkort aan VVV laten weten dat het haar stadion niet ter beschikking zal stellen.
VVV had graag naar Borussia-Park uitgeweken voor de duels met Ajax Feyenoord en PSV, omdat het in dat stadion in Mönchengladbach tien keer zoveel toeschouwers kan ontvangen dan in de eigen Koel. De thuishaven in Venlo biedt slechts plaats aan zesduizend supporters. Feyenoord had overigens zelf al laten weten niets in de plannen te zien.
Hoop gedoe om niets dus.

Op naar de vierde ster!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Hoor nu via m'n zwager dat MSV Duisburg mogelijk haar stadion beschikbaar stelt. Het moet niet gekker worden, straks gaan we nog naar Berlijn ofzo. Maar of dat het ook gaat worden weet ik niet. Hij is supporter van MSV (jaja, zware tijden voor hem) en ving zoiets op. Heb er verder nog niets over gelezen.
Op naar de vierde ster!
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ik wel. Er stond woensdag al een stukkie over op Ajax Netwerk...Amsterdam Pride schreef:Hoor nu via m'n zwager dat MSV Duisburg mogelijk haar stadion beschikbaar stelt. Het moet niet gekker worden, straks gaan we nog naar Berlijn ofzo. Maar of dat het ook gaat worden weet ik niet. Hij is supporter van MSV (jaja, zware tijden voor hem) en ving zoiets op. Heb er verder nog niets over gelezen.
K.MSV Duisburg wil VVV-Ajax wel toestaan, petitie VVV fans
Nadat Gladbach geen toestemming gaf voor het duel tussen VVV en Ajax praat de Limburgse club nu met MSV Duisburg en de gemeente Duisburg om het duel tegen Ajax daar te laten spelen. "Duisburg is voor onze fans net iets verder, maar voor geïnteresseerden uit andere delen van het land zelfs dichterbij'' aldus de voorzitter op AD.nl.
Tegenover De Limburger liet de voorzitter van MSV Duisburg weten VVV 'met open armen zal ontvangen' en dat hij er onmiddellijk werk van zal maken.
Ondertussen zijn VVV fans boos dat de supporters tot nu toe niet gevraagd zijn naar hun mening, zoals vooraf wel zou zijn toegezegd. Ze hebben inmiddels een petitie over dit onderwerp gestart op internet. Inmiddels zou VVV vandaag de plannen wel willen bespreken met de fans van de club.
Still alive...