UEFA Champions League 2007-2008
Moderator: mods
Door een tweede van Iversen. Gaat lekker.
Liverpool-Besiktas 4-0, Benayouns derde.
Lazio op voorsprong tegen Werder door een doelpunt van Rocchi. Werder met Pasanen en Rosenberg in de basis en Jensen die er na een half uur in kwam.
Shakhtar Donetsk - AC Milan: Gilardino er weer uit zonder een doelpunt te hebben gescoord. Inzaghi erin.
Celtic-Benfica: Angel Di Maria erin bij Benfica.

Liverpool-Besiktas 4-0, Benayouns derde.
Lazio op voorsprong tegen Werder door een doelpunt van Rocchi. Werder met Pasanen en Rosenberg in de basis en Jensen die er na een half uur in kwam.
Shakhtar Donetsk - AC Milan: Gilardino er weer uit zonder een doelpunt te hebben gescoord. Inzaghi erin.
Celtic-Benfica: Angel Di Maria erin bij Benfica.
Liverpool-Besiktas 7-0, Ryan Babel laat zijn voeten spreken en scoort twee keer als invaller. Fokking Babelachtig.
De Argentijn Lisandro López met de 2-1 voor Porto tegen Marseille.
Koeman heeft stormram Zigic erin gegooid. Zigic, die overigens nog geen enkele indruk heeft gemaakt bij Valencia, Jabu.

De Argentijn Lisandro López met de 2-1 voor Porto tegen Marseille.
Koeman heeft stormram Zigic erin gegooid. Zigic, die overigens nog geen enkele indruk heeft gemaakt bij Valencia, Jabu.

Schalke is Chelsea de baas, maar wil maar niet scoren. Net Løvenkrands op de paal. Chelsea speelt overigens wel 4-3-3, waar die selectie voor gemaakt is.
Cribari tweede geel bij Lazio en Diego die de penalty erin rost.
Liverpool-Besiktas 8-0, Crouch. Als het echt moet, en Liverpool en Gerrard zetten hard aan, dan krijg je dit dus.
Bij Olympiakos-Real Madrid komt vrijwel al het gevaar van de trap van Sneijder. Op wat stokkende samba dribbels van Robinho na dan.
Cribari tweede geel bij Lazio en Diego die de penalty erin rost.
Liverpool-Besiktas 8-0, Crouch. Als het echt moet, en Liverpool en Gerrard zetten hard aan, dan krijg je dit dus.
Bij Olympiakos-Real Madrid komt vrijwel al het gevaar van de trap van Sneijder. Op wat stokkende samba dribbels van Robinho na dan.
-
Kijk, je kan lullen tot je een ons weegt, maar uteindelijk heeft die Zigic het toch maar mooi geschopt tot Valencia. Die transfer versier je niet omdat je vorig jaar niets hebt laten zien bij Santander.Thomas schreef:
Ik lul niet tot ik een ons weeg. Lullen tot je een ons weegt is een transfer naar een grote club erbij pakken om te bewijzen dat een speler goed is. Jaar in, jaar uit worden er overal ter wereld namelijk miskopen gedaan.
Shakhtar-Milan 0-3, wederom Inzaghi. Waarom staat die Gilardino er meestal in in plaats van Pipo, Peter?
Shakhtar-Milan 0-3, wederom Inzaghi. Waarom staat die Gilardino er meestal in in plaats van Pipo, Peter?
Laatst gewijzigd door FlaFlu op di nov 06, 2007 10:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
God - gaan we weer een kortzichtige discussie in waarin geen zin heb. Laatste keer dat ik op je inga - er wordt hier al zoveel nutteloos gediscussieerd.Thomas schreef:Ik lul niet tot ik een ons weeg. Lullen tot je een ons weegt is een transfer naar een grote club erbij pakken om te bewijzen dat een speler goed is. Jaar in, jaar uit worden er overal ter wereld namelijk miskopen gedaan.
1) Het feit dat clubs miskopen doen, heeft meestal weinig van doen met de kwaliteiten van een speler. Hier spelen tal van andere factoren een rol (clubcultuur, landcultuur, tradities, passen-in-het-team, toeval etc etc)
2) Een transfer naar een grotere club is grosso modo zeker een teken dat je het goed gedaan hebt. Als ik goed presteer op mijn werk, krijg ik ook opslag en een betere baan aangeboden. Zo werkt het - in principe. Het feit dat ik het vervolgens na die promotie niet waar maak (wat in het geval Zigic nog helemaal niet vaststaat - die jongen is er amper) en dat er een kans is dat mijn manager mijn kwaliteiten verkeerd kan hebben ingeschat, staat daar in principe los van.
Duidelijk?
Ik erger me er altijd een beetje aan dat hier van te voren stellingen worden ingenomen - en dat de 'feiten' net zo lang verdraaid worden tot die feiten die eerder ingenomen stelling weer ondersteunen. Daar was jouw reactie een heel typisch voorbeeld van. Da's jammer.
Beetje raar om te zeggen dat wat ik zeg kortzichtig is. Het is juist het meest gangbare en 'logische' om te zeggen dat een transfer naar een topclub het bewijs is dat iemand een topspeler is. Juist als je wat verder kijkt dan dat, zie je dat dat helemaal niet vanzelfsprekend is. Er zijn echt rijen spelers op te noemen die bij een topclub hebben gespeeld en daar helemaal niets te zoeken hadden of hebben.Rembrandt III schreef:God - gaan we weer een kortzichtige discussie in waarin geen zin heb. Laatste keer dat ik op je inga - er wordt hier al zoveel nutteloos gediscussieerd.
Het kan te maken hebben met al die dingen die je noemt, maar meestal heeft het te maken met mensen die de kwaliteiten van spelers verkeerd inschatten maar vooral overschatten.1) Het feit dat clubs miskopen doen, heeft meestal weinig van doen met de kwaliteiten van een speler. Hier spelen tal van andere factoren een rol (clubcultuur, landcultuur, tradities, passen-in-het-team, toeval etc etc)
Als jouw baas jouw kwaliteiten verkeerd inschat en je op basis daarvan laat promoveren, dan heeft hij een verkeerde/slechte kijk op zaken. Bij heel veel flutaankopen van grote clubs is het gewoon een kwestie van een speler die niet goed genoeg is.2) Een transfer naar een grotere club is grosso modo zeker een teken dat je het goed gedaan hebt. Als ik goed presteer op mijn werk, krijg ik ook opslag en een betere baan aangeboden. Zo werkt het - in principe. Het feit dat ik het vervolgens na die promotie niet waar maak (wat in het geval Zigic nog helemaal niet vaststaat - die jongen is er amper) en dat er een kans is dat mijn manager mijn kwaliteiten verkeerd kan hebben ingeschat, staat daar in principe los van.
Je hoeft je nergens aan te ergeren hoor.Ik erger me er altijd een beetje aan dat hier van te voren stellingen worden ingenomen - en dat de 'feiten' net zo lang verdraaid worden tot die feiten die eerder ingenomen stelling weer ondersteunen. Daar was jouw reactie een heel typisch voorbeeld van. Da's jammer.

Even wat anders: die goal van Sektioui was echt briljant. Hij passeert vier man en de keeper.
Binya van Benfica werd er overigens afgestuurd na een absoluut walgelijke tackle op McGeady.
Shakhtar had kansen te over om Milan te verslaan.
Rosenborg nu tweede, boven Schalke en Valencia.
Diego kreeg nog een directe rode kaart in de slotfase van Lazio-Werder. Volgens mij voor commentaar op de leiding, maar ik weet het niet zeker.
De eerste goal van Babel wipte hij er achter z'n standbeen langs in.
Shakhtar had kansen te over om Milan te verslaan.
Rosenborg nu tweede, boven Schalke en Valencia.
Diego kreeg nog een directe rode kaart in de slotfase van Lazio-Werder. Volgens mij voor commentaar op de leiding, maar ik weet het niet zeker.
De eerste goal van Babel wipte hij er achter z'n standbeen langs in.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op di nov 13, 2007 9:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Liverpool-Besiktas 8-0
Shakhtar Donetsk-AC Milan 0-3
Valencia-Rosenborg 0-2
Olympiakos-Real Madrid 0-0
Celtic-Benfica 1-0
Lazio-Werder Bremen 2-1
Porto-Olympique Marseille 2-1
Van Schalke-Chelsea heb ik geen beelden.
Shakhtar Donetsk-AC Milan 0-3
Valencia-Rosenborg 0-2
Olympiakos-Real Madrid 0-0
Celtic-Benfica 1-0
Lazio-Werder Bremen 2-1
Porto-Olympique Marseille 2-1
Van Schalke-Chelsea heb ik geen beelden.
Fenerbahçe:
K - Volkan Demirel
V - Roberto Carlos
V - Yasin Çakmak
M - Wederson
A - Colin Kazim-Richards
M - Mehmet Aurelio
M - Alex
A - Semih Sentürk
M - Deniz Baris
V - Edu Dracena
V - Gökhan Gönül
PSV:
Gomes,
Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides,
Simons, Mendez, Van der Leegte,
Perez, Lazovic en Farfán
Van mij mag PSV best voor een stunt zorgen hoor, maar dit wordt helemaal niets, denk ik. Zeker niet met die twee backs van ze. Jammer dat Deivid niet mee doet bij Fener. Mooie speler is dat. Al wordt het ook oppassen geblazen voor krachtpatser Kazim-Richards. Die zwerft nogal graag en PSV heeft vooral met Kromkamp iemand in huis die hem niet graag tegen zal komen. Sowieso lijkt die rechterkant me niets tegenover de linkerkant van Fener.
K - Volkan Demirel
V - Roberto Carlos
V - Yasin Çakmak
M - Wederson
A - Colin Kazim-Richards
M - Mehmet Aurelio
M - Alex
A - Semih Sentürk
M - Deniz Baris
V - Edu Dracena
V - Gökhan Gönül
PSV:
Gomes,
Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides,
Simons, Mendez, Van der Leegte,
Perez, Lazovic en Farfán
Van mij mag PSV best voor een stunt zorgen hoor, maar dit wordt helemaal niets, denk ik. Zeker niet met die twee backs van ze. Jammer dat Deivid niet mee doet bij Fener. Mooie speler is dat. Al wordt het ook oppassen geblazen voor krachtpatser Kazim-Richards. Die zwerft nogal graag en PSV heeft vooral met Kromkamp iemand in huis die hem niet graag tegen zal komen. Sowieso lijkt die rechterkant me niets tegenover de linkerkant van Fener.
-