Zou het ooit nog wat worden met die jongen? Hij is nog vaker geblesseerd dan Litmanen.
Moderator: mods
Heeft afgelopen maandag eindelijk weer eens een helft gevoetbald tegen Jong Volendam voor de beker. Ben benieuwd hoe lang hij het nu vol houdt, als ik de verhalen moet geloven schijnt het nog steeds een wereldspeler te zijn.boa schreef:gewoon even uit nieuwsgierigheid.....waar is deze jongen ? is hij nog geblesseerd ?
Nog steeds? Hoe kan dat in Godsnaam worden vastgesteld als ie nooit speelt??Thijs schreef:Heeft afgelopen maandag eindelijk weer eens een helft gevoetbald tegen Jong Volendam voor de beker. Ben benieuwd hoe lang hij het nu vol houdt, als ik de verhalen moet geloven schijnt het nog steeds een wereldspeler te zijn.boa schreef:gewoon even uit nieuwsgierigheid.....waar is deze jongen ? is hij nog geblesseerd ?
Ja mooi is dat he? Dat gaat echt een eigen leven leiden. Manucharyan heeft ooit een keer een leuke voorzet afgeleverd en het is een tweede Litmanen/Van Basten/Cruijff.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Nog steeds? Hoe kan dat in Godsnaam worden vastgesteld als ie nooit speelt??Thijs schreef:Heeft afgelopen maandag eindelijk weer eens een helft gevoetbald tegen Jong Volendam voor de beker. Ben benieuwd hoe lang hij het nu vol houdt, als ik de verhalen moet geloven schijnt het nog steeds een wereldspeler te zijn.boa schreef:gewoon even uit nieuwsgierigheid.....waar is deze jongen ? is hij nog geblesseerd ?
Onzin, iedereen die Manucharyan wel eens op de trainingen heeft gezien of bij Jong AJAX kan zien dat hij enorm talentvol is. Bij sommigge spelers zie je het gewoon.GangstaRiB schreef:Ja mooi is dat he? Dat gaat echt een eigen leven leiden. Manucharyan heeft ooit een keer een leuke voorzet afgeleverd en het is een tweede Litmanen/Van Basten/Cruijff.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Nog steeds? Hoe kan dat in Godsnaam worden vastgesteld als ie nooit speelt??Thijs schreef: Heeft afgelopen maandag eindelijk weer eens een helft gevoetbald tegen Jong Volendam voor de beker. Ben benieuwd hoe lang hij het nu vol houdt, als ik de verhalen moet geloven schijnt het nog steeds een wereldspeler te zijn.
Ik zit me alleen maar af te vragen of hij ooit langer dan 2 weken fit blijft.
Manucharyan: 'Nog een seizoen Jong Ajax zie ik niet zitten' Tell-a-Friend print nieuwsartikel
--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 30-apr-2008 15:23
Edgar Manucharyan (foto) heeft binnenkort een gesprek met de clubleiding van Ajax over zijn toekomst. Dit seizoen kwam de 21-jarige Armeniër mede door een blessure niet in actie voor het eerste elftal.
‘Ik ben al maanden fit, maar trainer Adrie Koster heeft me nog geen kans gegeven,’ zegt Manucharyan in Ajax Life. ‘Nog een seizoen bij Jong Ajax zie ik niet zitten. Als ik niet op een hoger niveau speel, kan ik ook niet beter worden. Ik hoop dat er iets verandert. Misschien kan ik beter een half jaar verhuurd worden.’
Manucharyan is al Ajacied sinds de zomer van 2004. Zijn officiële debuut vierde hij op 18 september 2005, in het competitietreffen tegen AZ. (MA
www.sportweek.nl
Misschien is er hoop... Na 1 juli a.s. gaat onze clubarts toch weg, naar de kasskoppen. Misschien helpt het bij hem met een andere medische staf.Marillion schreef:Het probleem met hem is dat het een vicieuze cirkel is. Hij moet spelen en trainen om sterker en daardoor minder blessuregevoelig te worden. Maar dat lukt niet omdat hij steeds geblesseerd is.
Ik vraag me in deze situatie trouwens ook af waar het nou mis gaat. Is zijn lichaam gewoon niet geschikt voor topsport, is het pure pech of is de medische begeleiding misschien gewoon niet goed. Zonder nou direct een oordeel over de medische begeleiding te willen vellen vind ik het al jaren vreemd dat wij structureel zo veel geblesseerde spelers hebben.