Stam wilde einde vorig seizoen al stoppen, toen waren HtC, Sneijder Davids en de vooruitzichten op CL. nog volop aanwezig, dus ........Thomvak425 schreef:Precies. Als davids en Sneijder er nog was geweest, als TC niet was weg gegaan, asl de sfeer rond Ajax beter was geweest was hij echt wel gebleven. Het wordt naargeestig rond Ajax en hij vertrekt. Slechte zaak.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Kom op, zeg. Het is volgens mij een mentale kwestie. Denk je nou werkelijk dat ie nu was gestopt als we nu bijvoorbeeld bovenaan in, pak m beet, poule E van de CL stonden?
Jaap Stam
Moderator: mods
Blij met de punten ...
Dus Stam kan zich niet meer motiveren, respecteert zijn contract gewoon niet.Voetske schreef:Stam wilde einde vorig seizoen al stoppen, toen waren HtC, Sneijder Davids en de vooruitzichten op CL. nog volop aanwezig, dus ........Thomvak425 schreef:Precies. Als davids en Sneijder er nog was geweest, als TC niet was weg gegaan, asl de sfeer rond Ajax beter was geweest was hij echt wel gebleven. Het wordt naargeestig rond Ajax en hij vertrekt. Slechte zaak.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Kom op, zeg. Het is volgens mij een mentale kwestie. Denk je nou werkelijk dat ie nu was gestopt als we nu bijvoorbeeld bovenaan in, pak m beet, poule E van de CL stonden?
Niks held, niks aanvoerder, gewoon een broodvoetballer die zich nu niet meer kan opladen. Totaal geen binding met onze club....en dat was onze aanvoerder! Chapeu Stam
IK GELOOF!!!!!!
Nee, dat was AJAX die hem overhaalde om het toch maar weer te proberen.Terwijl toen al het lijf flink aan het tegen sputteren was.Maar blijkbaar zoekt men iets om Stam mee om z'n oren te slaan.Doe je best maar .Harm schreef:Dus met dat vooruitzicht had hij besloten om te blijven...
Blij met de punten ...
Ach schei toch uit man, Stam is geen coach, geen prater, geen vent om op het training veld te staan allerlei aanwijzingen te geven.Die stroopte zijn mouwen op, spuugde twee keer in zijn handen en deed wat ie moest doen.Rishi schreef:Hij naait Ajax nu toch gewoon? Meneertje kan zich niet meer motiveren.....Juist van zo iemand zou je verwachten dat hij zich zou kunnen motiveren om ook van waarde te zijn voor Ajax zelfs als hij niet zou spelen.
Maar ga maar lekker door ... ik vind het wel goed zo ..
Laatst gewijzigd door 999 op wo okt 31, 2007 3:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Dus dan is de meerwaarde van Stam 0,0 geweest. Hij praatte toch niet en zijn prestaties waren zeker dit seizoen waardeloos. ToppertjeVoetske schreef:Ach schei toch uit man, Stam is geen coach, geen prater, geen vent om op het training veld te staan allerlei aanwijzingen te geven.Die stroopte zijn mouwen op, spuugde twee keer in zijn handen in deed wat ie moest doen.Rishi schreef:Hij naait Ajax nu toch gewoon? Meneertje kan zich niet meer motiveren.....Juist van zo iemand zou je verwachten dat hij zich zou kunnen motiveren om ook van waarde te zijn voor Ajax zelfs als hij niet zou spelen.
IK GELOOF!!!!!!
Nee, jij hebt het er over dat ie had moeten blijven en dat ie als niet-speler toch iets zou moeten doen bij AJAX.Sommige spelers kunnen dat, andere hebben dat niet in hun vingers.Stam heeft vorig seizoen toch ook meegedaan ?.Rishi schreef:Dus dan is de meerwaarde van Stam 0,0 geweest. Hij praatte toch niet en zijn prestaties waren zeker dit seizoen waardeloos. ToppertjeVoetske schreef:Ach schei toch uit man, Stam is geen coach, geen prater, geen vent om op het training veld te staan allerlei aanwijzingen te geven.Die stroopte zijn mouwen op, spuugde twee keer in zijn handen in deed wat ie moest doen.Rishi schreef:Hij naait Ajax nu toch gewoon? Meneertje kan zich niet meer motiveren.....Juist van zo iemand zou je verwachten dat hij zich zou kunnen motiveren om ook van waarde te zijn voor Ajax zelfs als hij niet zou spelen.
Maar goed het zal wel .. ik stop met deze disccusie .. blijven toch in kringetjes draaien.
Blij met de punten ...
Met het oog op het vertrek van Grygera en de fysieke en mentale gesteldheid van Stam is het weer eens een blunder van jewelste geweest dat men geen verdediger van niveau heeft aangetrokken. Waar zijn ze bij Ajax toch mee bezig, vraag je je af.Thomas schreef: Stam heeft in de zomer aangegeven hoe het er voor stond en dus wist Ajax wat er speelde.
I.m.o. had Ajax in het contract van Stam moeten vastleggen dat ie nabij A'dam zou moeten wonen. Rij eens dag in, dag uit op en neer vanuit Hoonhorst. (PETER)
File na file, dan wordt je na verloop van tijd vanzelf depressief. Voeg daar het overlijden van zijn vader bij, het perspectief bij Ajax (ligt bij nul), de afgangen in Europa en de tand des tijds... Ik kan me goed voorstellen dat Stam het helemaal gehad had. Kan 'm niets kwalijk nemen eigenlijk.
Laatst gewijzigd door wimpey op wo okt 31, 2007 5:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10