AJAX - Heerenveen 31-10-2007 (KNVB BEKER)
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ik hoop in de toekomst m'n pa wel weer een keertje mee te kunnen nemen. Maar nu lukt dat gewoon nog niet. Hij heeft een half jaartje geleden een herseninfarct gehad en is daar niet zo best uitgekomen. Ik hoop gewoon dat ik hem ooit nog eens een wedstrijdje mee kan nemen naar z'n Ajax. Het liefst op de eigen plek natuurlijk, maar dat is voorlopig gewoon effe moeilijk ivm het staan op 127. Anders een keertje het gehandicaptenplatform. Weet alleen niet of dat makkelijk te regelen is)
Maar even terugkomend op vanavond. Ik ga voor de buis zitten en verwacht een wedstrijd die zich op het middenveld af gaat spelen. Beide ploegen hebben op het moment een sterke voorhoede (Huntelaar/Suarez - Alves) en zullen voorzichtig spelen denk ik. Maar wie weet, waarschijnlijk heb ik het zoals gewoonlijk helemaal bij het verkeerde eind en wordt het een waar spektakelstuk.
Maar even terugkomend op vanavond. Ik ga voor de buis zitten en verwacht een wedstrijd die zich op het middenveld af gaat spelen. Beide ploegen hebben op het moment een sterke voorhoede (Huntelaar/Suarez - Alves) en zullen voorzichtig spelen denk ik. Maar wie weet, waarschijnlijk heb ik het zoals gewoonlijk helemaal bij het verkeerde eind en wordt het een waar spektakelstuk.
Op naar de vierde ster!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik zou als ik jou was gewoon een mailtje sturen naar [email protected]Amsterdam Pride schreef:Ik hoop in de toekomst m'n pa wel weer een keertje mee te kunnen nemen. Maar nu lukt dat gewoon nog niet. Hij heeft een half jaartje geleden een herseninfarct gehad en is daar niet zo best uitgekomen. Ik hoop gewoon dat ik hem ooit nog eens een wedstrijdje mee kan nemen naar z'n Ajax. Het liefst op de eigen plek natuurlijk, maar dat is voorlopig gewoon effe moeilijk ivm het staan op 127. Anders een keertje het gehandicaptenplatform. Weet alleen niet of dat makkelijk te regelen is)
Er is plaats voor volgens mij 60 rolstoelgebruikers, 30 daarvan hebben een seizoenkaart. Die overige 30 is voor de losse verkoop.
- Ajaciedjuh