Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Voor dat bedrag wil ik hem wel hebben. Voor ons middenveld zou hij een absolute aanwinst zijn. Zowel Ajax als Aissati zouden profiteren van een eventuele transfer. Hij speelt daar te weinig om zich goed te ontwikkelen terwijl hij bij Ajax in principe gewoon in de basis staat.
Ik denk dat we een goede kans maken. Aissati zie ik nog niet naar het buitenland vertrekken. En waar moet hij verder heen in Nederland
Ik denk dat we een goede kans maken. Aissati zie ik nog niet naar het buitenland vertrekken. En waar moet hij verder heen in Nederland
Nil volentibus arduum
Kan, maar dan moet je vanuit je aanval of verdediging wel een speler hebben die het middenveld ondersteunt, want anders regent het kaarten bij Edje.De Dominee schreef:Defour als rechtshalf en Aissati op 10, met Davids linksmidden is niet veel mis mee toch?
Wat overigens eventueel ook zou kunnen is Aissati in de spits uitspelen.
- Daily Blind
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ik lees het toevallig net ook. Tot vanmiddag dacht ik eerlijk gezegd wel dat we een vrij aardige kans zouden maken. Die jongen zit daar op het moment gewoon niet helemaal lekker in zijn vel en wij kunnen hem een mooie kans bieden.
Maar nu Koeman weg is zie ik het niet meer gebeuren. Het lijkt me sterk dat de volgende coach hem ook zo weinig gebruikt.
Maar nu Koeman weg is zie ik het niet meer gebeuren. Het lijkt me sterk dat de volgende coach hem ook zo weinig gebruikt.
Nil volentibus arduum
Van AN geplukt:
'Geen belangstelling Ajax voor aangeboden Sanmartean'
Volgens Voetbal International is de Roemeen Lucian Sanmartean vorige week aangeboden bij de leiding van Ajax. Die zou de Roemeen echter vriendelijk hebben afgewezen. Juist diezelfde Sanmartean liet zich tegen Ajax al snel wisselen, omdat hij zich niet fit voelde. Hij kwam er in het eerste deel tegen Ajax ook niet aan te pas.
Volgens Voetbal International is de Roemeen Lucian Sanmartean vorige week aangeboden bij de leiding van Ajax. Die zou de Roemeen echter vriendelijk hebben afgewezen. Juist diezelfde Sanmartean liet zich tegen Ajax al snel wisselen, omdat hij zich niet fit voelde. Hij kwam er in het eerste deel tegen Ajax ook niet aan te pas.
Nil volentibus arduum
Goede zaak, die Sanmartean is een aardige speler maar natuurlijk niet van het niveau dat wij nastreven.Marillion schreef:Van AN geplukt:
PSV heeft overigens aangegeven Aissati zeker te zullen verkopen voor het aflopen van zijn contract, indien hij niet bijtekent.
Verder nog van AN geplukt:
De belg Lucas Z over een interview met Defour in Sport/voetbal-magazine:
Reken er dus maar op dat die in de zomer komt.
Verder nog van AN geplukt:
De belg Lucas Z over een interview met Defour in Sport/voetbal-magazine:
Steven Defour vandaag:
Ajax wilde vier miljoen voor me betalen 2 jaar terug en als ze me ooit doorverkochten zou Genk 20% van die transfersom krijgen. Genk weigerde het bod, ik gebruikte de wet van 78 maar dan trok Ajax zich terug.
In augustus dit jaar heeft Ajax gepolst of een overgang bespreekbaar was. Ik heb dat vriendelijk afgewimpeld: de competitie was al begonnen, het draaide goed, ik was net aanvoerder geworden en kon Standard niet in de steek laten.
In Luik krijg ik veel respect - dat speelt ook mee. Ajax had daar begrip voor. Ik hoor dat ze me nog steeds volgen.
Met Wesley Sonck heb ik al gepraat, die zei dat ik niet mocht twijfelen. Met Vermaelen heb ik ook al veel gepraat. De sfeer bij Ajax zou de laatste jaren sterk verbeterd zijn.
Eerst Ajax en dan Real Madrid, dat zou een droom zijn.
Steven Defour: "Van Geel belde me van de week nog."
Hij maakt wel duidelijk dat een tussentijds vertrek geen optie is. Dat kan hij niet maken en die houding siert hem. Na het seizoen zal er gepraat worden.
Reken er dus maar op dat die in de zomer komt.