Ook weer zoiets, broodvoetballer, wat was er nu makkelijker voor Stam geweest om lekker op de bank, met af en toe een invalbeurtje z'n euro's op zijn rekening zien te verschijnen.Stam geen ruggegraat, tja.Harm schreef:Ach flikker op.Voetske schreef:Kijk, pas op het moment dat Psv bovenaan staat verschijn je weer ... typisch mijn neef.Gordijnen dicht, tot op het moment dat Psv bovenaan staat, gaat ie de hond plotseling uit laten.Anders zie je hem niet.Een pop nat die neppers.Harm schreef:Dat doe ik zodra Ajax gaat presteren...
Dus voorlopig ben ik hier nog wel even.
Ik ben er niet vaak meer de laatste tijd, maar dat heeft niks met het al dan niet presteren van PSV te maken. Maar als jullie je blijkbaar zo makkelijk op laten naaien. Tsja.. Dan blijf ik nog wel even.
En waarom? Omdat ik vind dat Stam nu weer zijn ware aard toont? Wat is daar nu zo slecht aan. Val ik Ajax daarmee af omdat Mister broodvoetballer geen ruggengraat heeft?
Jaap Stam
Moderator: mods
Laatst gewijzigd door 999 op ma okt 29, 2007 1:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
We zullen in de winterstop versterking moeten halen voor de verdediging. Met het vertrek van Grygera was het al mager achterin maar nu is het wel duidelijk dat er iemand bij moet. Vermaelen is blessuregevoelig en we kunnen er nog niet vanuit gaan dat Van der Wiel er het hele jaar zal staan. In deze situatie zou ik niet snel nog een jeugdspeler doorschuiven op die positie.Thomas schreef:Welke jeugdspelers zouden er overigens in aanmerking komen voor een plek bij de selectie? Vito Wormgoor? Toby Alderweireld misschien?
Nil volentibus arduum
Tsja, de leemte op rechts ziet de directie bij Ajax blijkbaar niet, maar ik neem aan dat Van Geel er zeker wel een centrumverdediger bij zal halen om niet al teveel risico te lopen.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma okt 29, 2007 1:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
Waarom is Stam bij jullie zo populair eigenlijk ?
Ik zie niet in wat hij heeft gepresteerd bij Ajax om dat te rechtvaardigen zogezegd...en dat nog niet eens 1,5 seizoen lang ! Daarbij plaatst hij Ajax nu voor grote problemen, aangezien er nog een tijdje geen transferwindow is.
Ik vind het dan ook vreemd dat jullie zo positief zijn.
Ik zie niet in wat hij heeft gepresteerd bij Ajax om dat te rechtvaardigen zogezegd...en dat nog niet eens 1,5 seizoen lang ! Daarbij plaatst hij Ajax nu voor grote problemen, aangezien er nog een tijdje geen transferwindow is.
Ik was altijd al fan van Stam, Base. Ik heb respect voor zijn persoonlijkheid en inzet op het veld.Baseman schreef:Waarom is Stam bij jullie zo populair eigenlijk ?
Ondanks de tegenslag tijdens z'n revalidatie traint Davids nog gewoon mee, toch?Jöhnk schreef:Het enige waar ik overigens bang voor ben is anarchie in de kleedkamer. Laat Davids maar weer snel terugkomen.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma okt 29, 2007 1:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
AT5 zendt over vijf minuten live de persconferentie uit!
edit:of via deze stream
http://nl.sitestat.com/at5/at5/s?teller ... stream.asp
edit:of via deze stream
http://nl.sitestat.com/at5/at5/s?teller ... stream.asp
Ik ook, maar hij heeft het nauwelijks laten zien bij Ajax en hij stopt er nu al mee. Ondertussen heeft hij de club veel geld gekost en geen prijzen gewonnen, desondanks zwaaien de meesten hem hier erg positief uit. Daar snap ik dus niets van.Thomas schreef:Ik was altijd al fan van Stam, Base. Ik heb respect voor zijn persoonlijkheid en inzet op het veld.
Tja, lijkt me dat je toch gewoon respect voor man's cariere kunt hebben zonder meteen weer dat zwart-wit gevoel tussen clubs naar boven te halen.Baseman schreef:Ik ook, maar hij heeft het nauwelijks laten zien bij Ajax en hij stopt er nu al mee. Ondertussen heeft hij de club veel geld gekost en geen prijzen gewonnen, desondanks zwaaien de meesten hem hier erg positief uit. Daar snap ik dus niets van.Thomas schreef:Ik was altijd al fan van Stam, Base. Ik heb respect voor zijn persoonlijkheid en inzet op het veld.
Blij met de punten ...
Helemaal met je eens. Toen ik het bericht las had ik ook zoiets van......ja...ergens had ik het wel verwacht. Oprotten met die gastHarm schreef:Ach flikker op.Voetske schreef:Kijk, pas op het moment dat Psv bovenaan staat verschijn je weer ... typisch mijn neef.Gordijnen dicht, tot op het moment dat Psv bovenaan staat, gaat ie de hond plotseling uit laten.Anders zie je hem niet.Een pop nat die neppers.Harm schreef:Dat doe ik zodra Ajax gaat presteren...
Dus voorlopig ben ik hier nog wel even.
Ik ben er niet vaak meer de laatste tijd, maar dat heeft niks met het al dan niet presteren van PSV te maken. Maar als jullie je blijkbaar zo makkelijk op laten naaien. Tsja.. Dan blijf ik nog wel even.
En waarom? Omdat ik vind dat Stam nu weer zijn ware aard toont? Wat is daar nu zo slecht aan. Val ik Ajax daarmee af omdat Mister broodvoetballer geen ruggengraat heeft?
IK GELOOF!!!!!!
Niet meer fit genoeg, hij kan niet leven met het feit dat hij niet 100 procent meer is. Beslissing van maanden. Hij overwoog vorig seizoen al te stoppen, maar wilde het toch nog proberen.Thomas schreef:Ik wacht de reden(en) van zijn beslissing wel even af, maar als die plausibel zijn vind ik dat hij wel een afschied verdient.
Geen woord over familiaire omstandigheden.
Het siert de man dat ie dat niet als excuus publiekelijk maakt.Jöhnk schreef:Niet meer fit genoeg, hij kan niet leven met het feit dat hij niet 100 procent meer is. Beslissing van maanden. Hij overwoog vorig seizoen al te stoppen, maar wilde het toch nog proberen.Thomas schreef:Ik wacht de reden(en) van zijn beslissing wel even af, maar als die plausibel zijn vind ik dat hij wel een afschied verdient.
Geen woord over familiaire omstandigheden.
Blij met de punten ...
Precies, het gaat in eerste instantie om één van de betere nederlandse verdedigers van de laatste jaren. Voor zo'n speler kun je gewoon respect opbrengen.Voetske schreef:Tja, lijkt me dat je toch gewoon respect voor man's cariere kunt hebben zonder meteen weer dat zwart-wit gevoel tussen clubs naar boven te halen.Baseman schreef:Ik ook, maar hij heeft het nauwelijks laten zien bij Ajax en hij stopt er nu al mee. Ondertussen heeft hij de club veel geld gekost en geen prijzen gewonnen, desondanks zwaaien de meesten hem hier erg positief uit. Daar snap ik dus niets van.Thomas schreef:Ik was altijd al fan van Stam, Base. Ik heb respect voor zijn persoonlijkheid en inzet op het veld.
Daarnaast heeft hij natuurlijk wel degelijk waarde gehad voor Ajax. Door een voorbeeld te zijn voor andere spelers met zijn winnaarsmentaliteit bijvoorbeeld. En ik denk dat jongens als Heitinga en V.d.Wiel ook genoeg van hem hebben geleerd.
Nil volentibus arduum
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Waarom niet? Een groot voetballer houdt op...is sowieso al een waardig afscheid waard, ongeacht zijn inzet voor Ajax dit seizoen...Jöhnk schreef:Eens met Baseman. Een afscheid of uitzwaaisessie lijkt me dan ook niet aan de orde.
Laatst gewijzigd door Ramona op ma okt 29, 2007 1:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ooooh, vandaar dat Seedorf in Nederland altijd wordt uitgefloten...te slecht als middenvelder blijkbaar ?Marillion schreef:Precies, het gaat in eerste instantie om één van de betere nederlandse verdedigers van de laatste jaren. Voor zo'n speler kun je gewoon respect opbrengen.
Ik vind het echt opvallend dat de beslissing van Stam om Ajax en zjin medespelers in de steek te laten door de meesten goed wordt gepraat, maar meningen verschillen zullen we maar zeggen.
PS: En Voetske, wat hebben clubs ermee te maken ?
Ik maak me als PSV'er drukker om Stam zjin beslissing dan veel Ajacieden hier...terwijl het toch echt nadelig is voor Ajax.
Laatst gewijzigd door Baseman op ma okt 29, 2007 1:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat heeft de reactie van veel mensen hier in hemelsnaam met Seedorf te maken?Baseman schreef:Ooooh, vandaar dat Seedorf in Nederland altijd wordt uitgefloten...te slecht als middenvelder blijkbaar ?Marillion schreef:Precies, het gaat in eerste instantie om één van de betere nederlandse verdedigers van de laatste jaren. Voor zo'n speler kun je gewoon respect opbrengen.
Nil volentibus arduum