Zullen we dat nog even zo houden, Martin voor een Geeltje?Joeska schreef:Blijkbaar zijn we nog steeds heel interessant voor veel mensen
Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
- Daily Blind
Peter schreef:Wellicht is die Renato Augusto weer in beeld?
Correctie, Pietro. Renato Augusto speelde het afgelopen weekend weldegelijk weer na z'n blessure. Hij begon op de bank en mocht twintig minuten voor tijd invallen. En dus lijkt het me alsnog sterk dat Van Geel speciaal voor RA afreisde naar Brazil.Thomas schreef:Dat lijkt me sterk, aangezien Renato Augusto al een tijdje niet speelt vanwege een blessure.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik niet. Sankoh is niet zoveel, maar dat zeg ik al een hele tijd. Kerel maakt altijd een Frank de Boertje en is niet scherp genoeg. Kan verder ook niet al te best met ruimte in zijn rug verdedigen.goodfella schreef:Hopelijk gaat Ajax toch nog eens de optie Sankoh goed bekijken. Wie maakt MvG wakker?
Ai, das vervelend. Ik begon toch steeds meer te denken dat die jongen wel eens een interessant versterking zou kunnen zijn voor Ajax. Maar misschien heeft hij een clausule met een redelijke transfersom laten opnemen. Zal haast wel want die jongen zal ook wel begrijpen dat er een keer interessante clubs gaan informeren naar zijn diensten.
Nil volentibus arduum
Ik heb gisteren een gedeelte gezien van Engeland - Kroatie en vond Pranjic zeer goed spelen! Bij Heerenveen vind ik hem meestal ook 1 van de uitblinkers, hij heeft een goede techniek, kan een man uit spelen en heeft een goed schot. Ik vroeg me alleen af of hij het op een niveau hoger ook kan, en daar lijkt het wel op.
We hebben al aardig wat mensen op links, maar zou hij niet als nr 10 uit de voeten kunnen?
Iig een zeer interessante speler.
We hebben al aardig wat mensen op links, maar zou hij niet als nr 10 uit de voeten kunnen?
Iig een zeer interessante speler.