Dat zeg ik toch.Jabu schreef:Dat heeft hij niet gedaan. Op het moment dat een TD die de lange termijn moet bewaken in zo'n geval niet ingrijpt is hij zelf net zo verantwoordelijk.goodfella schreef:Tijdje terug werd er inderdaad naar buiten gebracht dat MvG Boakye had willen houden, maar dat ten Cate hem niet wilde, maar perse Colin.Jöhnk schreef:O ja? Feit is dat MVG Colin dat contract heeft gegeven, dus kennelijk was ie ermee akkoord.
MvG had zijn poot stijf moeten houden. Net als bij Perez. Onder het motto `take it or leave it`.
Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
Mijatovic schijnt het min of meer gezegd te hebben.Thomas schreef:Het lijkt me sterk dat Real Madrid nog iemand nodig heeft voor de linkerkant, maar dat Riera een goede voetballer is hadden Voetske en ik (en Henkie blijkbaar) je een tijdje terug wel kunnen vertellen.Daniel_vT schreef:Real Madrid schijnt een bod aan het voorbereiden te zijn op Riera.
Open deurThomas schreef:Ik zou het niet weten, Peter. We weten niet eens naar wat voor speler Ajax op dit moment op zoek is. Er lopen op dit moment in ieder geval genoeg spelers rond die van toegevoegde waarde zouden kunnen zijn voor dit Ajax.Peter schreef:Kijk daar hebben we Thomas voor!
Jij een idee?
Zo zou het in een ideale situatie moeten gebeuren, ja. Nu zal MvG heus wel niet de eerste zijn die deze speler(s) ziet, maar het zou me niets verbazen als MvG de speler(s) wel hoogst persoonlijk gaat afscouten.Jöhnk schreef:Ik neem niet aan dat MVG komt scouten. Met het oog op de winterstop zouden de scoutingsrapporten al af moeten zijn en bovendien is het zijn werk niet.
Normaal gesproken is hij aan het onderhandelen, net zoals bij Jovetic.

IK GELOOF!!!!!!
- Daily Blind
wel akkoord gegeven!Bertje schreef:Volgens mij heeft MvG hem juist niet aangekocht.goodfella schreef:Ok. Net als Colin.Jöhnk schreef:Dat valt nog maar te bezien, want Ten Cate zegt in de VI dat hij Riera heeft aangedragen.
Waarom is het zo moeilijk om MvG gewoon het hele aan en verkoopbeleid voor zijn rekening te laten nemen?
Ajax ziet Ivanonic als opvolger van Stam
24/10/2007 08:49
EXCLUSIEF - Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, heeft vorige week maandag overleg gevoerd met de zaakwaarnemer van Lokomotiv Moskou-speler Branislav Ivanovic (23).
Een dag voor de supportersprotesten en roerige ledenvergadering, maakte Van Geel aan de agent zijn interesse bekend voor de centrale verdediger, voor wie Lokomotiv maar liefst vijftien miljoen euro vraagt. Ajax ziet de Servische international als de opvolger van Jaap Stam, meldt Voetbal International
De bedoeling is de speler al in januari binnen te halen, zodat hij zich aan de zijde van Stam kan inwerken. Dat lijkt echter een kansloze missie, aangezien Ivanovic ook nadrukkelijk in de belangstelling staat van Italiaanse topclubs. De speler wil nog even wachten tot hij definitief zijn keuze maakt, maar waarschijnlijk tekent de speler een contract bij Juventus.
Ajax maakt meer kans op middenvelder Milos Krasic (23, CSKA Moskou), die bij dezelfde zaakwaarnemer is ondergebracht. VI berichtte vorige week al dat Ajax de haalbaarheid van de Serviër onderzoekt. De speler is niet de best betaalde speler van CSKA en heeft ambitie om in West-Europa te voetballen. De club uit Moskou vraagt acht miljoen euro voor de middenvelder, die ook is benaderd door Marcel Brands van AZ.
24/10/2007 08:49
EXCLUSIEF - Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, heeft vorige week maandag overleg gevoerd met de zaakwaarnemer van Lokomotiv Moskou-speler Branislav Ivanovic (23).
Een dag voor de supportersprotesten en roerige ledenvergadering, maakte Van Geel aan de agent zijn interesse bekend voor de centrale verdediger, voor wie Lokomotiv maar liefst vijftien miljoen euro vraagt. Ajax ziet de Servische international als de opvolger van Jaap Stam, meldt Voetbal International
De bedoeling is de speler al in januari binnen te halen, zodat hij zich aan de zijde van Stam kan inwerken. Dat lijkt echter een kansloze missie, aangezien Ivanovic ook nadrukkelijk in de belangstelling staat van Italiaanse topclubs. De speler wil nog even wachten tot hij definitief zijn keuze maakt, maar waarschijnlijk tekent de speler een contract bij Juventus.
Ajax maakt meer kans op middenvelder Milos Krasic (23, CSKA Moskou), die bij dezelfde zaakwaarnemer is ondergebracht. VI berichtte vorige week al dat Ajax de haalbaarheid van de Serviër onderzoekt. De speler is niet de best betaalde speler van CSKA en heeft ambitie om in West-Europa te voetballen. De club uit Moskou vraagt acht miljoen euro voor de middenvelder, die ook is benaderd door Marcel Brands van AZ.
Code: Selecteer alles
[quote]
VI
Hij zit er overigens samen met Hans van der Zee. Dus misschien dat hij zijn scoutingsboekje ook weer gevonden heeft en daar nog wat talenten in had staan.Thomas schreef:Als dit vorige week maandag heeft plaatsgevonden is Van Geel inmiddels wellicht verder gaan kijken. Misschien is hij daarom wel in Brazilië.
Nil volentibus arduum
Bron?Marillion schreef:Hij zit er overigens samen met Hans van der Zee. Dus misschien dat hij zijn scoutingsboekje ook weer gevonden heeft en daar nog wat talenten in had staan.Thomas schreef:Als dit vorige week maandag heeft plaatsgevonden is Van Geel inmiddels wellicht verder gaan kijken. Misschien is hij daarom wel in Brazilië.
Van Geel ontkent alles
Volgens Marc van Hintum heeft Ajax eind vorig seizoen kenbaar gemaakt dat het Marcel Meeuwis volgde. Dat zegt de oud-voetballer tegen ELF Voetbal.
De middenvelder van Roda JC (27), sinds een week aanvoerder, wilde zelf niets kwijt over vermeende interesse van de Amsterdammers.
'Ik ben nooit persoonlijk benaderd door Ajax. Daarvoor moet je bij mijn zaakwaarnemer zijn', aldus Meeuwis.
Van Hintum bevestigde dat Ajax hem inderdaad heeft laten weten Meeuwis in de gaten te houden. 'In mei heeft Martin van Geel mij verteld dat ze Meeuwis volgde', aldus Van Hintum.
'En ze volgen hem nog steeds', bevestigd hij desgevraagd. 'Er zijn natuurlijk een aantal spelers bij Ajax die misschien vertrekken. Marcel zou zeker een jongen zijn die goed zou passen in zijn rol bij Ajax.'
Technisch directeur Martin van Geel ontkent in alle toonaarden. 'Absolute onzin. Wij volgen zoveel spelers, maar dat betekent niet dat wij interesse hebben', aldus Van Geel, die inmiddels weer terug is uit Brazilië. 'En ook niet in Marcel Meeuwis'.
Hij sprak tevens tegen dat Ajax probeert om Branislav Ivanovic naar Amsterdam te halen. Ook interesse in Liviu Ganea, die naar eigen zeggen al 3 jaar gevolgd wordt, is onzin volgens de technisch directeur van Ajax. 'Ik word zo onderhand goed moe van al die berichten over spelers die naar Ajax gaan. Blijkbaar zijn we nog steeds heel interessant voor veel mensen

Volgens Marc van Hintum heeft Ajax eind vorig seizoen kenbaar gemaakt dat het Marcel Meeuwis volgde. Dat zegt de oud-voetballer tegen ELF Voetbal.
De middenvelder van Roda JC (27), sinds een week aanvoerder, wilde zelf niets kwijt over vermeende interesse van de Amsterdammers.
'Ik ben nooit persoonlijk benaderd door Ajax. Daarvoor moet je bij mijn zaakwaarnemer zijn', aldus Meeuwis.
Van Hintum bevestigde dat Ajax hem inderdaad heeft laten weten Meeuwis in de gaten te houden. 'In mei heeft Martin van Geel mij verteld dat ze Meeuwis volgde', aldus Van Hintum.
'En ze volgen hem nog steeds', bevestigd hij desgevraagd. 'Er zijn natuurlijk een aantal spelers bij Ajax die misschien vertrekken. Marcel zou zeker een jongen zijn die goed zou passen in zijn rol bij Ajax.'
Technisch directeur Martin van Geel ontkent in alle toonaarden. 'Absolute onzin. Wij volgen zoveel spelers, maar dat betekent niet dat wij interesse hebben', aldus Van Geel, die inmiddels weer terug is uit Brazilië. 'En ook niet in Marcel Meeuwis'.
Hij sprak tevens tegen dat Ajax probeert om Branislav Ivanovic naar Amsterdam te halen. Ook interesse in Liviu Ganea, die naar eigen zeggen al 3 jaar gevolgd wordt, is onzin volgens de technisch directeur van Ajax. 'Ik word zo onderhand goed moe van al die berichten over spelers die naar Ajax gaan. Blijkbaar zijn we nog steeds heel interessant voor veel mensen