Wie moet Henk ten Cate opvolgen?
Moderator: mods
dit konden we zelf toch ook wel bedenken??? tuurlijk was dat lijstje onzin!LucaS schreef:Ik weet de letterlijke woorden niet meer, maar Tan Cate zei wel degelijk dat het schaduwlijstje naar buiten werd gebracht voor de publieke opinie en niet omdat er werkelijk een fatsoenlijk lijstje was
als deze echt bestond, waren vervangers toch veel sneller aan het licht gekomen. nee, na lang modderen komen we met een B-garnituurtje...
en sterker nog:
Volgend seizoen is Huntelaar, Stam, davids (en misschien Suarez ook) weg !!! Denk je dat daar nu al rekening meeghouden word???? dat men nu al aan het kijken is wie deze gat zou kunnen opvullen?? tuurlijk niet, daar beginnen we pas aan als ze weg zijn!

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
En dat valt natuurlijk perfect te beoordelen na maar liefst één heel seizoen als assistent van Van het Schip...Thomas schreef:Swart is ook onder de indruk van Van Basten als trainer. Hij zegt dat hij het destijds bij Jong Ajax ook goed gedaan heeft. Dat hij spelers destijds echt progressie heeft zien boeken.

Ervaring als clubcoach heeft Van Basten niet, het is maar waar je voor kiest.
Swart werkt nauw samen met Ajax en kan na één seizoen wel oordelen over Van Basten, lijkt mij.Baseman schreef:En dat valt natuurlijk perfect te beoordelen na maar liefst één heel seizoen als assistent van Van het Schip...Thomas schreef:Swart is ook onder de indruk van Van Basten als trainer. Hij zegt dat hij het destijds bij Jong Ajax ook goed gedaan heeft. Dat hij spelers destijds echt progressie heeft zien boeken.![]()
Ervaring als clubcoach heeft Van Basten niet, het is maar waar je voor kiest.
Overigens heeft Adriaanse bij mij wat meer voordeel van de twijfel gekregen wat zijn oog voor talent betreft. Misschien had hij toch een groter aandeel in het aantrekken van Zlatan, Maxwell en Trabelsi dan sommigen hier denken.
-
- AT Toto winner 10/11
Of Adriaanse een goede trainer is en bij Van geel zou passen, maakt eigenlijk vrij weinig uit. Hij wordt onder een aanzienlijk deel van de supporters en blijkbaar ook medewerkers van Ajax zodanig verafschuwd, dat een terugkeer absoluut uitgesloten zou moeten zijn. Niet om zijn kwaliteiten, wel omdat hij geen eerlijke kans zal krijgen. Er zal vanaf dag 1 gemor zijn te horen op de tribunes, de mediagaan lopen stoken en de vijfde colonne gaat de messen slijpen. Een terugkeer van Adriaanse is volslagen kansloos om te slagen, alleen al buiten de sportieve redenen om.Thomas schreef:Overigens zie ik Adriaanse nog wel zitten als nieuwe trainer. Onder de voorwaarde dat Van Geel voorlopig ook nog even blijft zitten waar hij zit. Die twee hebben een goede relatie op professioneel en persoonlijk gebied, dus ik denk dat Van Geel Adriaanse wel in toom kan houden.
Bij AZ en Willem II is Adriaanse onder Van Geel toch ook via de achterdeur vertrokken?Thomas schreef:Overigens zie ik Adriaanse nog wel zitten als nieuwe trainer. Onder de voorwaarde dat Van Geel voorlopig ook nog even blijft zitten waar hij zit. Die twee hebben een goede relatie op professioneel en persoonlijk gebied, dus ik denk dat Van Geel Adriaanse wel in toom kan houden.