Het was toch de snor, zei je?
De kerel die ineens weer goede vriendjes met HtC werd, toen hij de primeur mocht hebben.

Moderator: mods
Ik had op beide gehoopt maar eerlijk gezegd geen van beide verwacht.....brigade zuid schreef:Ik had juist verwacht dat de spelers een extra stapje zouden zetten, je weet wel, eerste wedstrijd onder een nieuwe trainer en proberen jezelf een beetje te bewijzen tegenover de nieuwe trainer.Voetske schreef:Juist gisteren had ik zeker verwacht, nieuwe trainer, moeilijke herstart dat men massaal achter het elftal zou gaan staan ...
Zei hij het als een suggestief grapje of klonk hij serieus?brigade zuid schreef:We zullen er vanzelf achterkomen als die commissie er is, vooralsnog ga ik ervan uit dat het niet klopt maar als het wel klopt zou het schandalig zijn.
Geloof er niets van. Van Geel heeft verantwoordelijkheden en zal dus ook inspraak hebben. Hij heeft zich hoogstens buitenspel laten zetten.Thomas schreef:Sterker nog, volgens Swart en Molenaar is Van Geel wat een aantal spelers betreft gepiepeld en buitenspel gezet door Keizer en Ten Cate.
Mensen zijn veranderlijk Jöhnk, ook Cruijff en Keizer.Jöhnk schreef:Geloof er niets van. Van Geel heeft verantwoordelijkheden en zal dus ook inspraak hebben. Hij heeft zich hoogstens buitenspel laten zetten.Thomas schreef:Sterker nog, volgens Swart en Molenaar is Van Geel wat een aantal spelers betreft gepiepeld en buitenspel gezet door Keizer en Ten Cate.
De mensen die denken dat Keizer een marionet van Cruijff is moeten op Ajax-geschiedenisles.
Ik heb daar geen probleem mee eigenlijk. Hij is adviseur, dat wil zeggen dat hij nul verantwoordelijkheid draagt en dus ook nul inspraak heeft.brigade zuid schreef:Wat moet je uberhaupt met Keizer als je MvG hebt, zoals Molenaar zegt, gewoon kiezen tussen 1 van die twee.
Precies.Jöhnk schreef:Geloof er niets van. Van Geel heeft verantwoordelijkheden en zal dus ook inspraak hebben. Hij heeft zich hoogstens buitenspel laten zetten.Thomas schreef:Sterker nog, volgens Swart en Molenaar is Van Geel wat een aantal spelers betreft gepiepeld en buitenspel gezet door Keizer en Ten Cate.
De mensen die denken dat Keizer een marionet van Cruijff is moeten op Ajax-geschiedenisles.
Ik hoor nooit supporters over Cruijff. Ik denk niet dat het bestuur daadwerkelijk denkt de supporters zoet te kunnen houden met de naam Cruijff.Jöhnk schreef:Cruijff is geen issue. Hij wordt hoogstens door Ajax misbruikt als zoethoudertje naar de fans toe. Werd hij er maar bij betrokken, dan zou het een stuk beter gaan.
Keizer lijkt toch meer op een verkapte TD. En dat is vooral gevaarlijk, juist omdat hij geen verantwoordelijkheid draagt. Het ergste wat Ajax nu kan overkomen is dat Van Geel gefrustreerd opstapt en Ajax vervolgens ook zonder TD zit.Jöhnk schreef:Ik heb daar geen probleem mee eigenlijk. Hij is adviseur, dat wil zeggen dat hij nul verantwoordelijkheid draagt en dus ook nul inspraak heeft.brigade zuid schreef:Wat moet je uberhaupt met Keizer als je MvG hebt, zoals Molenaar zegt, gewoon kiezen tussen 1 van die twee.
Kan me ook niet voorstellen dat hij blij is met deze aankopen.
Keizer is één van de grootste criticasters met betrekking tot Cruijff.Thomas schreef:Jij gelooft echt niet in het lijntje Keizer-Cruijff? Ik vind het allemaal wel heel aannemelijk klinken hoor. En het verhaal dat Van Geel buitenspel is gezet door Ten Cate en Keizer geloof ik ook.
Waarin lijkt Keizer dan op een TD? Op welk gebied geeft Keizer dan advies?Thomas schreef:Keizer lijkt toch meer op een verkapte TD. En dat is vooral gevaarlijk, juist omdat hij geen verantwoordelijkheid draagt. Het ergste wat Ajax nu kan overkomen is dat Van Geel gefrustreerd opstapt en Ajax vervolgens ook zonder TD zit.
Daar heb je natuurlijk wel een punt, al zijn toch wel heel wat mensen het er over eens dat de B1 geweldig is. Daarnaast staan volgens Swart de meeste jeugdelftallen gewoon bovenaan in hun competitie. Het zegt niet zoveel natuurlijk, maar de lage klassering van de A1 is hier dan wel weer reden voor paniek.Bertje schreef:De domste vraag ooit is natuurlijk om aan Swart te vragen of de opleiding goed is. Die man heeft de halve opleiding onder contract en gaat dan zeggen dat die spelers niet goed zijn. Tuuuuurlijk.