Hij is balvaardig inderdaad. Maar dat is ook het enige. Zodra Leo de bal krijgt gaat z'n kop omlaag en wurmelt hij zich naar voren. Leo is een ideale speler voor de laatste 20 minuten als het niet wil lukken. Maar voor de basis komt ie echt tekort.Jöhnk schreef:Doe Leonardo maar in de basis. Die jongen heeft kwaliteiten die we nu missen. Balvaardigheid, techniek, creativiteit.
Kennedy Bakircioglu
Moderator: mods
-
-
- AT Toto winner 15/16
De penalties zouden ze dan krijgen door wat zij beiden gemeen hebben en tevens hun irritantste trekje is; de schwalbe..... (of moet ik Schuálbe zeggen?)brigade zuid schreef:Maar je krijgt wel 36 penalties mee in een seizoen. Ik denk dat ik het wel zou willen om ze allebei te laten spelen.Jabu schreef:Er zal vast veel dreiging zijn, maar Leonardo en Suarez in de basis zal niet echt tot ingestudeerde aanvalspatronen leiden.
Hij zal vast een assist in huis hebben, die mag hij dan alleen wel wat vaker laten zien. Vaak genoeg kan hij de bal op Huntelaar afspelen, maar gaat hij voor eigen succes. Dat is zijn kwaliteit, maar lang niet altijd de beste optie.Thomas schreef:Suarez is wat zelfzuchtig, maar toch een hele slimme speler met combinerend vermogen. Vanwege z'n kwaliteiten in de kleine ruimte en z'n passeerbeweging kiest hij vaak voor de kortste weg naar de goal, maar hij heeft ook een assist in huis.
- Daily Blind
Zelfs meer dan geweldige BabelThomas schreef:Eerlijk gezegd vond ik z'n zelfzuchtigheid slechts in een paar wedstrijden een irritant hoog gehalte bereiken. Al met al heeft Suarez toch al een stuk of 5 assists op z'n naam staan.

Ik dnek dat Kennedy een prima speler is die zich goed profileert in een goed draaiend elftal..
SLAVIA Praag, stel je voor dat wij Ajax Cape Town genoemd worden ofzo.. 
Ontopic: En idd, ik heb hem ook nog geen echte slechte wedstrijd zien spelen. Speelde altijd heel verdienstelijk, een uitstekende sub. Maar iets echt toevoegen aan de selectie doet hij niet, maar het is een uitstekende breedte versterking.
@Peter; Leo op 10, kan hij dat?

Ontopic: En idd, ik heb hem ook nog geen echte slechte wedstrijd zien spelen. Speelde altijd heel verdienstelijk, een uitstekende sub. Maar iets echt toevoegen aan de selectie doet hij niet, maar het is een uitstekende breedte versterking.
@Peter; Leo op 10, kan hij dat?

Jij was in de voorbereiding op dit seizoen toch een van diegenen die vonden dat hij een uitstekende aankoop was die absoluut een versterking zou zijn? Nu vind je hem weer niet passen bij dit selectie?Jöhnk schreef:Kennedy moet het hebben van de combinatie, hij heeft geen individuele actie. Hij is een type Rosales maar dan met voorzet.
Maar ja, ga maar eens combineren met wat er nu in het elftal staat. Daarom kies ik momenteel voor Leo, die kan zelf iets forceren.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een uitstekende speler en vind dat hij in principe gewoon in de basis hoort.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Dus tot de volgende transferperiode is het dan 'god zegen de greep'?Jöhnk schreef:Kennedy moet het hebben van de combinatie, hij heeft geen individuele actie. Hij is een type Rosales maar dan met voorzet.
Maar ja, ga maar eens combineren met wat er nu in het elftal staat. Daarom kies ik momenteel voor Leo, die kan zelf iets forceren.
-
- AT Toto winner 15/16