Kwalificatie EK 2008
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Broer Cannavaro krijgt eerste oproep Italië
14/10/2007 16:20
De Italiaanse bondscoach Roberto Donadoni heeft voor de vriendschappelijk interland tegen Zuid-Afrika al zijn sterspelers vrijaf gegeven. In de selectie is daardoor plaats voor veel onbekende namen, onder wie Paolo Cannavaro.
De verdediger van Napoli heeft enkel een bekende achternaam. Zijn broer Fabio Cannavaro is 111-voudig Italiaans international en speler van Real Madrid. De 34-jarige verdediger hield afgelopen zomer als aanvoerder al eerste de veroverde wereldbeker in de hoogte.
Paolo Cannavaro geniet voornamelijk bekendheid in Italië. Hij speelde jarenlang voor Parma is nu bezig aan zijn tweede seizoen bij Napoli. De 26-jarige verdediger werd nooit eerder opgeroepen voor het nationale elftal. Net als veel andere grote namen ontbreekt broer Fabio in de selectie voor het duel met Zuid-Afrika.
Italiaanse selectie:
Doel: Marco Amelia (Livorno), Gianluca Curci (AS Roma)
Verdediging: Cristian Zaccardo (Palermo), Giandomenico Mesto (Udinese), Daniele Bonera (AC Milan), Alessandro Gamberini (Fiorentina), Paolo Cannavaro (Napoli), Giorgio Chiellini (Juventus)
Middenveld: Andrea Dossena (Udinese), Daniele De Rossi (AS Roma), Angelo Palombo (Sampdoria), Antonio Nocerino (Juventus), Riccardo Montolivo (Fiorentina), Franco Semioli (Fiorentina), Pasquale Foggia (Cagliari), Stefano Mauri (Lazio)
Aanval: Alessandro Rosina (Torino), Cristiano Lucarelli (Shakhtar Donetsk), Alberto Gilardino (AC Milan), Vincenzo Iaquinta (Juventus)
vi.nl
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
http://www.youtube.com/watch?v=--22MC40uCMbrigade zuid schreef:Die gekke Schotten hebben al weer gewonnen, Celtic en Rangers doen het ook goed. Wat mij betreft toch verrassend, zeker een goede lichting.
Als je dit filmpje al ziet, zou je bijna Schotland gaan supporteren in Oranje. Wat een passie! Met het volkslied al, zo'n ouwe Schotse strijder die nog met Braveheart heeft gestreden en tijdens het zingen er nog zo'n COME ONNN doorheen jast.
Die Schotten op de tribune die uit elke porie hun volkslied brullen, en bij die 2-0 dat hele stadion afbreken.
Ik hoop zo op een Nederland-Schotland met het EK, dan kar ik met m'n maten naar die speelstad toe en dan kan het feest beginnen hoor.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Mooi stukkie volkslied!!Thijs schreef:http://www.youtube.com/watch?v=--22MC40uCMbrigade zuid schreef:Die gekke Schotten hebben al weer gewonnen, Celtic en Rangers doen het ook goed. Wat mij betreft toch verrassend, zeker een goede lichting.
Als je dit filmpje al ziet, zou je bijna Schotland gaan supporteren in Oranje. Wat een passie! Met het volkslied al, zo'n ouwe Schotse strijder die nog met Braveheart heeft gestreden en tijdens het zingen er nog zo'n COME ONNN doorheen jast.
Die Schotten op de tribune die uit elke porie hun volkslied brullen, en bij die 2-0 dat hele stadion afbreken.
Ik hoop zo op een Nederland-Schotland met het EK, dan kar ik met m'n maten naar die speelstad toe en dan kan het feest beginnen hoor.
-
- AT Toto winner 10/11
Ik denk dat geen Italiaan met een lekker gevoel naar Schotland afreist als ze die beelden hebben gezien. Bovendien zal het dan nog wel wat stapjes fanatieker en gepassioneerder zijn, aangezien ze dan op het randje staan om zich te kwalificeren.
Dan kun je wereldkampioen zijn, tig jaar ervaring in de Serie A hebben, maar op zo'n moment wordt je toch geimponeerd. Hopelijk buiten de Schotten dat dan goed uit.
Dan kun je wereldkampioen zijn, tig jaar ervaring in de Serie A hebben, maar op zo'n moment wordt je toch geimponeerd. Hopelijk buiten de Schotten dat dan goed uit.
- Daily Blind