Zo zie je maar, vriendschap is een illusie.

Moderator: mods
Je bent er nooit meer, JR. Maar je weet dat als je een functie wil hebben je altijd met mee mag op scoutingsreis. Zin?Jack Reynolds schreef:En ik maar denken dat ik een buddy van Thomas was.![]()
Wat voor functies zijn er nog meer te bedenken?Daniel_vT schreef:En bovendien nemen ze heerlijke gemoedelijke gevoelde koeken mee uit Eindhoven.
En wat ben ik?
Ik ben er altijd. Maar wel op de achtergrond.Thomas schreef:Je bent er nooit meer, JR. Maar je weet dat als je een functie wil hebben je altijd met mee mag op scoutingsreis. Zin?Jack Reynolds schreef:En ik maar denken dat ik een buddy van Thomas was.![]()
Toileteur?Thomas schreef:Wat voor functies zijn er nog meer te bedenken?Daniel_vT schreef:En bovendien nemen ze heerlijke gemoedelijke gevoelde koeken mee uit Eindhoven.
En wat ben ik?
Jij bent al trainer, dus dat kan niet.Bertje schreef:Dorpsgek.Thomas schreef: Wat voor functies zijn er nog meer te bedenken?
Adriaanse zei dat inderdaad. Verder zei hij nog dat hij heel ver gevorderd was met feyenoord, maar het uiteindelijk niet deed omdat hij zich teveel Ajacied voelde.De Dominee schreef:Volgens ANN gaf Co net aan bij de NOS dat hij graag naar Ajax wil komen. De aanwezigheid van MvG speelt daarbij een belangrijke rol. Overigens schijnt Davids aangegeven te hebben dat hij stopt of vertrekt wanneer Jol komt.
Genee zei net dat dat de eerste vraag straks wordt aan Henk, of ze hem voor het eerste reclameblok op de kast gaan krijgen.Toppie schreef:Idd volgens JD zei hij gisteren nog voor het eerste reclame blok HTC op de kast te hebben....gaizka schreef:Vanavond is Henk te gast bij voetbal insite, kijken dus!![]()
![]()
Idd en v.Hanegem heeft nog nooit een kritische noot laten horen als er een collega naast hem zit.Jöhnk schreef:Dat zal dan van Genee af moeten komen. Derksen zal wel hoofdzakelijk mooie indraaiende voorzetjes geven die HTC in mag koppen.