Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di okt 09, 2007 7:34 pm

Precies. Natuurlijk mag je selectie niet uit 60 man bestaan.

Daniel

Bericht door Daniel » di okt 09, 2007 7:47 pm

Bertje schreef:Precies. Natuurlijk mag je selectie niet uit 60 man bestaan.
Bovendien kan waarschijnlijk geen een club zoveel prof voetballers betalen..

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do okt 11, 2007 12:27 pm

Ik weet niet of het hier goed staat.. maar ach.. anders haal het maar weer weg.
Van Geel: "Van der Vaart en Modric bleken onhaalbaar"
Geplaatst op 10-10-2007 20:59 door Timo Wisse

In de nieuwste editie van Voetbal International laat technisch directeur Martin van Geel van Ajax weten dat hij geïnformeerd heeft naar Dinamo Zagreb-middenvelder Luka Modric om de positie van de naar Real Madrid vertrokken Wesley Sneijder op te vullen. Ook Hamburger SV-captain Rafael van der Vaart werd gepolst, maar beide spelers bleken onhaalbaar voor Ajax.

"Na het vertrek van Wesley Sneijder hebben we geïnformeerd naar Luka Modric en Rafael van der Vaart. Zij bleken niet haalbaar en daarna kwamen we bij Albert Luque uit", aldus Martin van Geel tegenover VI.

World of Credit! Klik hier!
soccernews.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do okt 11, 2007 12:32 pm

banjavi schreef:Ik weet niet of het hier goed staat.. maar ach.. anders haal het maar weer weg.
Van Geel: "Van der Vaart en Modric bleken onhaalbaar"
Geplaatst op 10-10-2007 20:59 door Timo Wisse

In de nieuwste editie van Voetbal International laat technisch directeur Martin van Geel van Ajax weten dat hij geïnformeerd heeft naar Dinamo Zagreb-middenvelder Luka Modric om de positie van de naar Real Madrid vertrokken Wesley Sneijder op te vullen. Ook Hamburger SV-captain Rafael van der Vaart werd gepolst, maar beide spelers bleken onhaalbaar voor Ajax.

"Na het vertrek van Wesley Sneijder hebben we geïnformeerd naar Luka Modric en Rafael van der Vaart. Zij bleken niet haalbaar en daarna kwamen we bij Albert Luque uit", aldus Martin van Geel tegenover VI.

World of Credit! Klik hier!
soccernews.nl
Ja en Luque staat al jaren bekend als ervaren, technische, dynamische en creatieve middenvelder. WANBELEID Martin!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do okt 11, 2007 12:39 pm

Zlatan Son of God schreef: Ja en Luque staat al jaren bekend als ervaren, technische, dynamische en creatieve middenvelder. WANBELEID Martin!
Het idee erachter was dat ze de speelstijl wilde aanpassen, dus met 4 aanvallers gaan spelen (Luque vanaf links, Suarez achter KJH en Kennedy vanaf rechts). Dit was overigens met volle instemming van HtC. Waar ze zich in vergist hebben, is dat deze spelers eerst wel in balbezit moeten komen. En daar heb je creative spelers voor nodig. En laten we die nu net niet hebben. Dat is inderdaad WANBELEID.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do okt 11, 2007 1:25 pm

Ajaciedjuh schreef:
Zlatan Son of God schreef: Ja en Luque staat al jaren bekend als ervaren, technische, dynamische en creatieve middenvelder. WANBELEID Martin!
Het idee erachter was dat ze de speelstijl wilde aanpassen, dus met 4 aanvallers gaan spelen (Luque vanaf links, Suarez achter KJH en Kennedy vanaf rechts). Dit was overigens met volle instemming van HtC. Waar ze zich in vergist hebben, is dat deze spelers eerst wel in balbezit moeten komen. En daar heb je creative spelers voor nodig. En laten we die nu net niet hebben. Dat is inderdaad WANBELEID.
En ik ga er vanuit dat Martin de laatste jaren heeft gezien dat werken met aanvallers die allemaal naar binnenkomen met hun actie niet het gewenste resultaat opleverd. je hebt er een spits rondlopen van bijna 10 miljoen die bedient moet worden.. dat is in zo'n systeem natuurlijk nauwelijks aan de orde..

Tijd dat martin maar weer richting een middenmoot gaat!!

goodfella

Bericht door goodfella » do okt 11, 2007 1:40 pm

Zlatan Son of God schreef:
Ajaciedjuh schreef:
En ik ga er vanuit dat Martin de laatste jaren heeft gezien dat werken met aanvallers die allemaal naar binnenkomen met hun actie niet het gewenste resultaat opleverd. je hebt er een spits rondlopen van bijna 10 miljoen die bedient moet worden.. dat is in zo'n systeem natuurlijk nauwelijks aan de orde..

Tijd dat martin maar weer richting een middenmoot gaat!!
Suarez kan wel degelijk buitenom en heeft dat ook laten zien. Voor de rest zie ik niet zoveel spelers in Nederland die buitenom gaan.

Mano

Bericht door Mano » di okt 16, 2007 8:50 am

Co flirt vanuit Qatar met Ajax

Van onze sportredactie

AMSTERDAM - Hij zat lekker ver weg, in Qatar. Wilde ook eigenlijk niet meer met het vaderlandse voetbaljournaille praten. Het was goed zo, in de luwte. Maar ineens meldt Co Adriaanse zich: hij staat open voor een terugkeer naar Ajax.

De zestigjarige Amsterdammer wil bij Ajax aan de slag als hoofdtrainer. Maar wel onder één voorwaarde: dat hij de steun krijgt van het bestuur en de technisch directeur, Martin van Geel. ''Als zij mij mijn gang laten gaan, dan komt het wel goed,'' zei Adriaanse gisteren in het NOS Sportjournaal.

Ajax neemt de tijd voor de opvolging van Henk ten Cate die naar Chelsea is vertrokken. Adriaanse wacht niet af, hij treedt zelf met het nieuws naar buiten. Al trachtte hij de sollicitatie nog te nuanceren: ''Als ze naar mij toekomen, dan moet ik er eerst goed over nadenken en zullen we er over moeten praten. Maar het is aan Ajax, de club moet een keus maken.''

Adriaanse volgt het nieuws bij Ajax vanuit Qatar waar hij sinds een maand aan de slag is bij de club Al-Sadd. ''Ik vind het een eer dat ik nog steeds in alle polls wordt genoemd om Ten Cate op te volgen.''

Adriaanse was hoofdtrainer bij Ajax van juli 2000 tot november 2001; voordien was hij er al directeur jeugdopleidingen. Een jaar na zijn vertrek bij Ajax ging hij aan de slag bij AZ, gevolgd door FC Porto en Metallurg Donetsk. ''In mijn eerste periode bij Ajax kreeg ik niet de steun van de technisch directeur en het bestuur. Met de huidige technisch directeur bij Ajax kan ik goed praten.''

Adriaanse werkte met Van Geel samen bij Willem II en AZ.
hoe zat het ook alweer met die berg en mohammed?? :blush.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano

Bericht door Mano » di okt 16, 2007 9:56 am

Technisch directeur Van Geel is alleen succesvol geweest bij Willem II en AZ, met Adriaanse als trainer. Door het vertrek van Ten Cate gaat Ajax beslist niet beter voetballen. De club gaat vooral ten onder aan spelers die niets aan het niveau toevoegen, maar in het gunstigste geval meevoetballen. De realiteit is dat Ajax binnen zes jaar met Adrie Koster aan de negende coach begint. Ik kan me niet voorstellen dat het aan die coaches heeft gelegen. Gelukkig is voorzitter John Jaakke bedrijvendokter bij Boer & Croon. Hij lost overal de problemen bij bedrijven op en schijnt nu zijn zinnen te hebben gezet op Van Basten als nieuwe coach. Dan weet u meteen hoe serieus u die peperdure adviezen van Boer & Croon moet nemen. vi.nl
daar zou ik dus echt doodziek van zijn....
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di okt 16, 2007 11:45 am

Komt die quote van iemand van het forum of is het uit een tijdschrift?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di okt 16, 2007 11:48 am

Het komt uit Derksens column.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di okt 16, 2007 11:49 am

Thomas schreef:Het komt uit Derksens column.
Geen waarde dus! :666.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di okt 16, 2007 11:52 am

Thomas schreef:Het komt uit Derksens column.
Duidelijk. Ik vond het al zo'n erbarmelijk stukje, maar nu durf ik dat dan ook uit te spreken. :blush.gif:

999

Bericht door 999 » di okt 16, 2007 2:46 pm

Uit alle dagen voetbal van Henk Spaan
"Jansma beklaagt zich over Johan Derksen, de hoofdredacteur van Voetbal International die in een interview bij Pauw en Witteman citeerde uit een vertrouwelijk gesprek. Dat is niet netjes, maar het hoeft niemand te verbazen, Derksen kennende.

´Dat kan natuurlijk niet´, zegt Jansma in het boek tegen Spaan. ´Temeer niet omdat Derksen er niet bij vertelde wat hij zelf tegen mij zei: dat ik Van Basten exclusief aan VI moest geven. Dan zou hij ook hem dertig jaar lang beschermen, zoals hij dat met Cruijff en Van Hanegem had gedaan'.

Dit moet je even op je laten inwerken. Geef mij Van Basten, dan bescherm ik hem 30 jaar."
Flapdrol Derksen.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di okt 16, 2007 3:03 pm

Laatst zei Derksen nog dat hij zoiets ooit één keer heeft gedaan, maar het nooit meer zou doen. Voor mij staat in ieder geval vast dat Inspector Jöhnk gelijk had met z'n Derksen-Ten Cate-theorie.

999

Bericht door 999 » di okt 16, 2007 3:10 pm

Je bedoelt dat 1-2 tje tussen HtC en JD.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di okt 16, 2007 3:12 pm

Ja.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di okt 16, 2007 5:25 pm

Gelukkig is voorzitter John Jaakke bedrijvendokter bij Boer & Croon. Hij lost overal de problemen bij bedrijven op en schijnt nu zijn zinnen te hebben gezet op Van Basten als nieuwe coach.
Ik had altijd begrepen dat ie advocaat was. Maar het is toch ongelooflijk dat ie dat als werk heeft en dat het bij AJAX een zooitje is. Had AJAX ook eens laten doorlichten man.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo okt 17, 2007 12:03 pm

Dat Nigeriaanse supertalent dat laatst met Ajax in verband werd gebracht is volgens TribalFootball op proef.

999

Bericht door 999 » wo okt 17, 2007 12:07 pm

Hij zal zodadelijk wel 83 of zo blijken te zijn ..
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo okt 17, 2007 12:34 pm

Jöhnk schreef:Dat Nigeriaanse supertalent dat laatst met Ajax in verband werd gebracht is volgens TribalFootball op proef.
Volgens dezelfde bron zit Real Madrid ook achter de elders genoemde Jovetic aan.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo okt 17, 2007 1:05 pm

Jöhnk schreef:Dat Nigeriaanse supertalent dat laatst met Ajax in verband werd gebracht is volgens TribalFootball op proef.
Heb je de bron van destijds nog, Jöhnk? Wat een interessant nieuws over Ajax, de afgelopen dagen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do okt 18, 2007 11:02 am

Zal ergens in dit topic staan, vermoed ik.
Manager Jovetic meldt aanbieding van Ajax
--------------------------------------------------------------------------------
18 oktober 2007
Ajax zelf ontkent het nog, maar de zaakwaarnemer van Steven Jovetic meldde gisteren dat Ajax de zeventienjarige Montenegrijn een serieuze aanbieding heeft gedaan. Het talent van Partizan Belgrado staat in de belangstelling van Feyenoord, AZ en nog andere topclubs.

De Amsterdammers zijn volgens de manager dan Jovetic het meest serieus. De spits zou liefst vijftien miljoen euro moeten kosten. "Maar wij zijn met helemaal niemand bezig", aldus Ajax' technisch directeur Martin van Geel tegenover AD Sportwereld.
Ajax online

Jesse

Bericht door Jesse » do okt 18, 2007 11:05 am

15 miljoen voor een zeventienjarige Montenegrijn?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do okt 18, 2007 12:23 pm

Laat ie maar lekker naar zijn mallemoer lopen!! :1evil.gif:

Gesloten