Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Je zegt dat hij goedkoper is dan ik dacht en dan concludeer je dat hij dus onhaalbaar is? Vreemde conclusie. Een speler van 13 miljoen kan Ajax halen, zeker als je beschouwt dat hij makkelijk 25 a 30 oplevert over 2 jaar.Jabu schreef:Ook daar vind ik alleen maar bedragen van tien en twaalf miljoen euro. Meer is volstrekte onzin. Die bedragen komen bij de Kroatische media vandaan. De Kroatische media is wat dat betreft onbetrouwbaar. Dat is de vraagprijs van Zdravko Mamic. Dat gaat Ajax echt niet voor een speler betalen. Kortom, hij is ondertussen onhaalbaar voor Ajax. Ik denk overigens dat hij zelf ook niet zo'n zin meer in Ajax zal hebben. Hij kan nu al naar de absolute Europese top.
Dit zijn de mannen waar Ajax zich op moet richten. Niet op Kufo of andere halve prutsers.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Ajaciedjuh
Inderdaad logisch: Als je Van der Vaart of Modric niet kunt halen, haal je Luque.Ajaciedjuh schreef:Vandaag staat in de VI dat Ajax inderdaad heeft geprobeerd om vd Vaart of Modric als opvolger van Sneijder te halen. Maar dat was niet haalbaar. Daarna zijn ze bij Luque uitgekomen.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Elke speler die een contract tekent is achteraf de eerste keuze.
Ik zie de persconferentie bij de presentatie van een nieuwe speler al voor me. Martin van Geel tegen de verzamelde geslepen pennen:
"Heren journalisten, we hebben tegen alle verwachingen in toch nog iemand gevonden die zo gek was de sprong in onze slangekuil te wagen. We hadden eigenlijk Riera, van der Vaart, Modric of Ronaldinho willen hebben, maar we hebben alle vertrouwen in onze 5e keus die we noodgedwongen hebben moeten halen omdat kandidaten 1 t/m 4 te duur waren of ons domweg uitgelachen hebben. Zijn er nog vragen? Zo niet, dan mag onze nieuwe aanwinst hoeheetieookalweer nu een paar zinnetjes voor het opendeurentopic stotteren."
Ik zie de persconferentie bij de presentatie van een nieuwe speler al voor me. Martin van Geel tegen de verzamelde geslepen pennen:
"Heren journalisten, we hebben tegen alle verwachingen in toch nog iemand gevonden die zo gek was de sprong in onze slangekuil te wagen. We hadden eigenlijk Riera, van der Vaart, Modric of Ronaldinho willen hebben, maar we hebben alle vertrouwen in onze 5e keus die we noodgedwongen hebben moeten halen omdat kandidaten 1 t/m 4 te duur waren of ons domweg uitgelachen hebben. Zijn er nog vragen? Zo niet, dan mag onze nieuwe aanwinst hoeheetieookalweer nu een paar zinnetjes voor het opendeurentopic stotteren."
Jabu schreef:Ik heb Van Geel toch echt horen zeggen dat Luque eerste keuze was........
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
- Ajaciedjuh
Stond daar niet bij. Off Topic: Riera is geselecteerd voor de nationale ploeg. Zo'n koekenbakker is het dus niet.Jöhnk schreef:Waar is Riera in dit verhaal? Of was dat een toneelstuk?Ajaciedjuh schreef:Vandaag staat in de VI dat Ajax inderdaad heeft geprobeerd om vd Vaart of Modric als opvolger van Sneijder te halen. Maar dat was niet haalbaar. Daarna zijn ze bij Luque uitgekomen.
El Ahmadi is een voortreffelijke voetballer. Die zou ik graag bij Ajax willen zien. Aissatti, Defour en De Zeeuw nog net iets liever, maar het is maar de vraag welke van deze spelers haalbaar zijn. El Ahmadi is iig van harte welkom.Toppie schreef:Die gisteren als scout bij Twente zat was Harry van de Zee, maar ik dacht dat die in Z-Amerika scoutte. Maar voor wie geen idee, ik hoop geen El Ahmadi of Engelaar... Ik denk N'kufo , maar ja bij Ajax weet je het tegenwoordig niet meer.GangstaRiB schreef:Ik vond El Ahmadi altijd een slappeling eerste klas, maar hij is in korte tijd fysiek veel sterker geworden. Lekker voetballertje.
Inderdaad, dat zijn dan dezelfde mensen die kritiek hebben op de huidige selectie van Ajax, die komen dan met Wiellaert aanzetten. De enige interessante Twente speler is momenteel El Ahmadi.goodfella schreef:Wielaert? Pff...die dramaverdediger hoef ik niet in het rood-wit van Ajax te zien.Zlatan Son of God schreef:Als opvolger van Stam. Hij is opbouwend sterk, daarnaast nog maar 28 (29-12-1978) en sterk bij corners!Zlatan Son of God schreef:Wiellaert achterin!
- Daily Blind
Jullie zien twente dus nooit spelen!Arwin schreef:Inderdaad, dat zijn dan dezelfde mensen die kritiek hebben op de huidige selectie van Ajax, die komen dan met Wiellaert aanzetten. De enige interessante Twente speler is momenteel El Ahmadi.goodfella schreef:Wielaert? Pff...die dramaverdediger hoef ik niet in het rood-wit van Ajax te zien.Zlatan Son of God schreef: Als opvolger van Stam. Hij is opbouwend sterk, daarnaast nog maar 28 (29-12-1978) en sterk bij corners!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ruimte in zijn rug inderdaad. Ik weet niet of je de 1-0 van AZ hebt gezien, maar bij deze: http://www.youtube.com/watch?v=EkT4J33NCeM. Speelstijlen verschillen, maar deze fout is typerend.
Arwin schreef:Inderdaad, dat zijn dan dezelfde mensen die kritiek hebben op de huidige selectie van Ajax, die komen dan met Wiellaert aanzetten. De enige interessante Twente speler is momenteel El Ahmadi.goodfella schreef:Wielaert? Pff...die dramaverdediger hoef ik niet in het rood-wit van Ajax te zien.Zlatan Son of God schreef: Als opvolger van Stam. Hij is opbouwend sterk, daarnaast nog maar 28 (29-12-1978) en sterk bij corners!
Engelaar had ik er anders ook graag bij gezien! En in Heubach als linksbakc heb ik ook meer vertrouwen dan in Urby, kun je nagaan...
Bij NAC heb ik hem inderdaad geen wedstrijd of 10 achter elkaar zien spelen. Maar al met al zie je zo'n jongen toch zo'n 8 keer per seizoen en in voorgaande jaren bij Feyenoord was hij ook bekend.
Ik geloof je best dat hij het prima doet voor NAC hoor, maar dit lijkt me niet de categorie spelers waarin Ajax het moet zoeken. Maar ik ben dan ook vrij kritisch, want sommige mensen vinden het wellicht belachelijk dat ik 'geweldenaar' De Cler ook niet goed genoeg vind. Ajax moet het hebben van de aller beste jonge spelers uit de Eredivisie, eigen jeugd en kleinere buitenlandse competities.
Ik geloof je best dat hij het prima doet voor NAC hoor, maar dit lijkt me niet de categorie spelers waarin Ajax het moet zoeken. Maar ik ben dan ook vrij kritisch, want sommige mensen vinden het wellicht belachelijk dat ik 'geweldenaar' De Cler ook niet goed genoeg vind. Ajax moet het hebben van de aller beste jonge spelers uit de Eredivisie, eigen jeugd en kleinere buitenlandse competities.