Maar om ontopic te blijven: Ik denk dat er niemand bij komt in de winter eerlijk gezegd.
Wie dan? Als Huntelaar en Suarez er ff niet bij zijn?Bertje schreef:Lijkt me nou niet dat we dit jaar om scorende spelers verlegen zitten. Vorig jaar ook niet, trouwens. En met een 'vrij redelijke pass en corner' word je geen aanvallend ingestelde voetballer bij Ajax.
Rommedahl, Kennedy bijv.Mr. Ajax schreef:Wie dan? Als Huntelaar en Suarez er ff niet bij zijn?Bertje schreef:Lijkt me nou niet dat we dit jaar om scorende spelers verlegen zitten. Vorig jaar ook niet, trouwens. En met een 'vrij redelijke pass en corner' word je geen aanvallend ingestelde voetballer bij Ajax.
Dat lijkt mij ook geen gekke gedachte, aangezien je de interim-trainer moeilijk kan laten meebeslissen over dit soort zaken.Peter schreef:Maar om ontopic te blijven: Ik denk dat er niemand bij komt in de winter eerlijk gezegd.
Een goede selectie is op meerdere manieren in te vullen. Van Basten zal dat anders doen dan Ten Cate of Blind dat hebben gedaan. Er is geen trainer in de wereld die de TD met liefde z'n aankopen voor hem laat doen.LucaS schreef:Je selectie is een kwestie van lange termijn beleid. Als een trainer de selectie niet ziet zitten, moet hij vooral niet tekenen
Je selectie is helemaal geen kwestie van lange termijn beleid. Spelers zijn passanten.LucaS schreef:Je selectie is een kwestie van lange termijn beleid. Als een trainer de selectie niet ziet zitten, moet hij vooral niet tekenen
Dan verkoop je je trainer maar niet.LucaS schreef:Wat een onzin. Dus als een trainer het in zijn hoofd haalt om met een zwervende linksbuiten te gaan spelen en zonder rechtsbuiten en dar de selectie op samenstelt, en vervolgens een prachtaanbieding krijgt van chelsea, moeten we een trainer gaan zoeken die bij de selectie van de voorgaande trainer hoort? Of de aankopen van de laatste trainer (Luque en Suarez) maar gelijk weer afschrijven, omdat de nieuwe trainer liefst met echte links- en rechtsbuiten sppelt? O wacht ff, die hebben we niet, even kopen in de winterstop