Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!
Moderator: mods
-
Van Hanegem is totaal niet serieus te nemen.
Overigens schijnt Henk gereageert te hebben bij Radio 538 volgens Ajaxshowtime.com. Volgens Henk spreekt Ajax de waarheid niet en stelde hij Ajax niet voor het blok.
Tsja.. ik ben zelf zeer teleurgesteld in Ten Cate. Onderhandelen achter de rug van Ajax om, maar alles glashard blijven ontkennen. Eigenlijk is het een vuile rattenstreek.
Overigens schijnt Henk gereageert te hebben bij Radio 538 volgens Ajaxshowtime.com. Volgens Henk spreekt Ajax de waarheid niet en stelde hij Ajax niet voor het blok.
Tsja.. ik ben zelf zeer teleurgesteld in Ten Cate. Onderhandelen achter de rug van Ajax om, maar alles glashard blijven ontkennen. Eigenlijk is het een vuile rattenstreek.
The Daily Mail'Rijkaard moet Ten Cate volgen naar Chelsea'
AMSTERDAM - De Engelse krant The Daily Mail weet precies waarom Henk ten Cate per direct is vastgelegd door Chelsea. In het kielzog van de bij Ajax vertrekkende oefenmeester zullen namelijk coach Frank Rijkaard en aanvaller Klaas-Jan Huntelaar naar Londen moeten volgen.
Rijkaard moet volgend jaar zomer dan de opvolger worden van de huidige trainer Avram Grant, waardoor Chelsea met het voormalige succesduo Rijkaard/Ten Cate een glorieuze toekomst tegemoet kan zien. Rijkaard staat momenteel nog onder contract bij Barcelona.
In de periode tussen 2003 en 2006 beleefden Rijkaard en Ten Cate grote successen bij Barcelona. In Spanje was Ten Cate destijds de rechterhand van Rijkaard.
Chelsea heeft dus grootse plannen. Want volgens The Daily Mail zal clubeigenaar Roman Abramovich in de winterstop ook al een poging gaan wagen om Huntelaar naar Londen te halen.
Blij met de punten ...
Huntelaar kon toch niet door één deur met Ten Cate? Het is roch zo'n nare, onaangename man? Dan zou ik me geen zorgen maken, dan gaat Huntelaar nooit naar Chelsea.LucaS schreef:Zo'n smeerlap is het wel, dat ie in de winter even komt winkelen
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ach, geld doet veel he? Maar ik verwacht inderdaad dat Huntelaar op een andere grote club zal wachten.
Maar je hebt het interview met Huntelaar toch gelezen (afgelopen zaterdag, Parool)?
Maar je hebt het interview met Huntelaar toch gelezen (afgelopen zaterdag, Parool)?
Laatst gewijzigd door LucaS op di okt 09, 2007 10:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
Nou, dan zou ik niet weten welke andere topper Chelsea zou willen hebben. Dat die smeerlap komt winkelen zal dus wel meevallen.LucaS schreef:Ach, geld doet veel he? Maar ik verwacht inderdaad dat Huntelaar op een andere grote club zal wachten.
Salvador Dali
Salvador Dali
Alleen de poging al!Duke schreef:Nou, dan zou ik niet weten welke andere topper Chelsea zou willen hebben. Dat die smeerlap komt winkelen zal dus wel meevallen.LucaS schreef:Ach, geld doet veel he? Maar ik verwacht inderdaad dat Huntelaar op een andere grote club zal wachten.
Misschien dat Davids bij Chelsea een goede rol zou kunnen spelen? Overigens, als Huntelaar zou vertrekken in de winterstop, dan zou ik in priincipe voorstander van chelsea zijn. De club die konsekwent meer betaalt dan anderen
I think I lost my fucking headache
HtC is geen hoofdcoach bij Chelsea, dat zou dan Rijkaard moeten worden.Al geloof ik dat niet zo 1-2-3.KjH onder Rijkaard is heel iets anders dan KjH onder HtC.
Eigenlijk geeft HtC door de overstap te maken van Coach bij AJAX naar veldtrainer bij Chelsea zijn brevet van onvermogen af.
Eigenlijk geeft HtC door de overstap te maken van Coach bij AJAX naar veldtrainer bij Chelsea zijn brevet van onvermogen af.
Blij met de punten ...
Dat móet.Duke schreef:Dat zou dan weer wel mogen, toch?

Ten Cate gaat zijn goddelijke gang maar. Het is niet verboden om geïnteresseerd te zijn in spelers van Ajax.
http://www.radio538.nl/web/show/id=4732 ... ntid=28560
Toppie schreef:Dat HTC is opgerot ok, maar ik hoop niet dat die als van Gaal destijds bij Barca straks ook nog ons enige sterren Suares of Huntelaar met een flink zak met geld komt ophalen. Die Grant mag dan de leiding hebben maar voor de spits positie zie ik volgend seizoen al weer donkere wolken boven Amsterdam komen. En je ziet Ajax zwicht voor geld.
![]()
Amsterdams Financial Club Arena
Tjsa, ik was er al bang voor

Welke poging?LucaS schreef:Alleen de poging al!Duke schreef:Nou, dan zou ik niet weten welke andere topper Chelsea zou willen hebben. Dat die smeerlap komt winkelen zal dus wel meevallen.LucaS schreef:Ach, geld doet veel he? Maar ik verwacht inderdaad dat Huntelaar op een andere grote club zal wachten.
Salvador Dali
Salvador Dali
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Of je haalt een trainer die bij de huidige spelersgroep past of je haalt spelers die bij een bepaalde trainer passen. Dan heb je geen last van een tussenjaar.
Ajax zou zichzelf een grote dienst bewijzen door kampioen te worden. Geen VCL en spelers die misschien dan wel willen komen.
Ajax zou zichzelf een grote dienst bewijzen door kampioen te worden. Geen VCL en spelers die misschien dan wel willen komen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"