AFCA supp.clubTen Napel dus niet
Normaal bemoeien we ons niet zo met het personeelsbeleid van Ajax (afgezien van directie, spelers, technische staf, veiligheidspersoneel en alle andere die de belangen en gevoelens van supporters raken...). Maar omdat we vorige week berichtten dat Ajax aan de ramp Evert ten Napel was ontsnapt, wilden we toch even meedelen dat op de site van de SVA staat dat Miel Brinkhuis de nieuwe perschef van Ajax is. Brinkhuis was tot nu toe hoofdredacteur van De Ajacied en verder bekend van FC Godenzonen. Op ons heeft hij altijd een prima indruk gemaakt en over zijn supportersschap hoeven we in elk geval niet te twijfelen.
Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wordt m'n nieuwe collega/baas dus, heb hem al even de hand geschud en kort gesproken. Sympathieke kerel wel, hij begint vanaf 1 november.brigade zuid schreef:AFCA supp.clubTen Napel dus niet
Normaal bemoeien we ons niet zo met het personeelsbeleid van Ajax (afgezien van directie, spelers, technische staf, veiligheidspersoneel en alle andere die de belangen en gevoelens van supporters raken...). Maar omdat we vorige week berichtten dat Ajax aan de ramp Evert ten Napel was ontsnapt, wilden we toch even meedelen dat op de site van de SVA staat dat Miel Brinkhuis de nieuwe perschef van Ajax is. Brinkhuis was tot nu toe hoofdredacteur van De Ajacied en verder bekend van FC Godenzonen. Op ons heeft hij altijd een prima indruk gemaakt en over zijn supportersschap hoeven we in elk geval niet te twijfelen.
- Ajaciedjuh
-
Die gisteren als scout bij Twente zat was Harry van de Zee, maar ik dacht dat die in Z-Amerika scoutte. Maar voor wie geen idee, ik hoop geen El Ahmadi of Engelaar... Ik denk N'kufo , maar ja bij Ajax weet je het tegenwoordig niet meer.GangstaRiB schreef:Ik vond El Ahmadi altijd een slappeling eerste klas, maar hij is in korte tijd fysiek veel sterker geworden. Lekker voetballertje.
El Ahmadi vind ik met afstand de beste speler van Twente, maar Ajax heeft naar mijn mening iemand nodig die een nog grotere stempel op je spel kan drukken. Ahmadi zou een prima halfspeler zijn voor Ajax, maar ik hoop dat Ajax op zoek gaat naar iemand, die behalve dat diegene een positie erg goed kan invullen, ook sturing kan geven aan je elftal. Ajax is een schip zonder kapitein en nu doel ik niet op het gebrek aan een trainer, want de trainer komt tijdens de wedstrijd niet binnen de lijnen. Ik zoek iemand die overzicht heeft, wat kan bijsturen en daarnaast de meerwaarde heeft om zo'n rol af te dwingen. Het begint wat eenzijdig te worden, maar zijn naam begint met een D- en hij is een Belg.
Hoe kom je bij N'Kufo, hebben we die nodig?Toppie schreef:Die gisteren als scout bij Twente zat was Harry van de Zee, maar ik dacht dat die in Z-Amerika scoutte. Maar voor wie geen idee, ik hoop geen El Ahmadi of Engelaar... Ik denk N'kufo , maar ja bij Ajax weet je het tegenwoordig niet meer.GangstaRiB schreef:Ik vond El Ahmadi altijd een slappeling eerste klas, maar hij is in korte tijd fysiek veel sterker geworden. Lekker voetballertje.
Het is trouwens Hans van der Zee.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dank je wel. Inderdaad volgens mij wil Ajax wel eens in de vijver van Twente willen gaan vissen.Duke schreef:Hoe kom je bij N'Kufo, hebben we die nodig?Toppie schreef:Die gisteren als scout bij Twente zat was Harry van de Zee, maar ik dacht dat die in Z-Amerika scoutte. Maar voor wie geen idee, ik hoop geen El Ahmadi of Engelaar... Ik denk N'kufo , maar ja bij Ajax weet je het tegenwoordig niet meer.GangstaRiB schreef:Ik vond El Ahmadi altijd een slappeling eerste klas, maar hij is in korte tijd fysiek veel sterker geworden. Lekker voetballertje.
Het is trouwens Hans van der Zee.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Daily Blind
Het begint wat eentonig te worden, maar ik heb afgelopen donderdag nog zo'n speler zien rondlopen in de ArenA. Zijn naam begint met een M- en hij is Kroaat. Helaas is hij nu niet meer haalbaar. Toch maar voor de Belgische optie gaan.Bertje schreef:Ajax is een schip zonder kapitein en nu doel ik niet op het gebrek aan een trainer, want de trainer komt tijdens de wedstrijd niet binnen de lijnen. Ik zoek iemand die overzicht heeft, wat kan bijsturen en daarnaast de meerwaarde heeft om zo'n rol af te dwingen. Het begint wat eenzijdig te worden, maar zijn naam begint met een D- en hij is een Belg.
Ook daar vind ik alleen maar bedragen van tien en twaalf miljoen euro. Meer is volstrekte onzin. Die bedragen komen bij de Kroatische media vandaan. De Kroatische media is wat dat betreft onbetrouwbaar. Dat is de vraagprijs van Zdravko Mamic. Dat gaat Ajax echt niet voor een speler betalen. Kortom, hij is ondertussen onhaalbaar voor Ajax. Ik denk overigens dat hij zelf ook niet zo'n zin meer in Ajax zal hebben. Hij kan nu al naar de absolute Europese top.