Even een rijtje
Colin
Colin
Colin Colin en Colin

Geintje , nog meer
Mitea Te blessure gevoelig
Delorge komt te kort
Urzaiz

Luque 2,2 miljoen per jaar ongelofelijk, hier heeft HTC ook al voor opschudding gezorgd.
Wie volgt ?
Moderator: mods
Inderdaad. Sowieso heb ik het idee dat er te veel mensen wat te vertellen hebben bij Ajax. Dát is ook één van de redenen voor mij om voor Van Basten te gaan. Niemand heeft zo'n brede rug (om met HTC te spreken) als Van Basten. En dat hebben we, naar mijn mening, nu nodig om een organisatie op poten te zetten. Neem Fontein, neem HTC, neem MvG, neem Jaakke. Volgens mij allemaal kundige mensen, maar volgens mij wordt er te veel langs elkaar heen gewerkt. Was het opvangen van het vertrek van Sneijder nou de verantwoordelijkheid van HTC of van MvG? Ze hebben allebei een beslissende stem. Dan kun je dus eigenlijk allebei niets doen. HTC staat op deze manier namelijk niet onder MvG, want HTC kan de beslissingen van MvG blokkeren. Geen duidelijkheid dus.Jöhnk schreef:Precies, niemand die weet hoe het precies zit.
Vroeger had je een voorzitter die alle verantwoordelijkheid voor alle beslissingen droeg. Nu is het allemaal erg schimmig met al die directeuren en bestuursleden.
En het is niet alleen schimmig, het is ook nog maar de vraag of een schip de goede kant op kan varen als er verschillende mensen aan het roer staan te sjorren.
Neem nou zo'n Slop. Heel fijn dat hij geld kan tellen, maar hij is wel even directeur en heeft dus nog inspraak ook. Terwijl voor hem het financiele belang (want daar is hij verantwoordelijk voor) in feite zwaarder weegt dan het sportieve.
Hij heeft óók laten zien een elftal niet mooi te laten voetballen, tot in het oneindige aan 4-3-3 te blijven vasthouden, spelers regelmatig op vekeerde plaatsen neer te zetten en ruzie te maken met bepalende spelers om deze vervolgens te vervangen door wat bravere jeugdspelers.Bertje schreef:Van Basten heeft enorm veel laten zien. Hij heeft een sterke persoonlijkheid, hij weet spelers duidelijk te motiveren en hij heeft een duidelijke visie. Niemand hoeft alles te kunnen, dus moet je zorgen dat je hem aanvult op zijn zwakke punten en zijn sterke punten tot uiting laat komen. Het is net een elftal.
Ik heb het al gezien.Kijk zelf maar, want/maar je zit er WEER helemaal naast ...Neefkens schreef:Dat "weer" van je is natuurlijk niet terecht.![]()
Ik ken Molenaar helaas te goed en de enige reden dat Boot is uitgenodigd, ligt in dat walgelijke interview waar hij lekker ongenuanceerd van op een afstandje een vernietigend oordeel geveld heeft over iets waar hij net als ons te weinig van af weet.
Sorry hoor, maar dan weet ik wel ongeveer waar het heen gaat.
Maar misschien lees ik morgen van jouw hand een verslag van erg genuanceerd, to the point en opbouwende gesprek.
Maak me gek
Enorm veel? Huh? De kwalificatie voor het WK misschien? Met mazzel? De wijze waarop op het WK is gevoetbald? Onnavolgbaar selectiebeleid, met als voorbeeld het oproepen van Bobson, Van de Bergh c.s.? In feite alleen maar ideale schoonzonen willen selecteren? De briljante overwinningen op Albanie en Luxemburg, tijdens deze EK-kwalificatie? Het stelselmatig tegen zich in het harnas jagen van excellente spelers van Milan, Real Madrid, Bayern Munchen? En, het belangrijkste: vanwege het onnavolgbare briljante spel van het Nederlands elftal? Noem eens drie (qua veldspel) acceptabele wedstrijden van onze Leeuwen onder MVB?Bertje schreef:Van Basten heeft enorm veel laten zien. Hij heeft een sterke persoonlijkheid, hij weet spelers duidelijk te motiveren en hij heeft een duidelijke visie. Niemand hoeft alles te kunnen, dus moet je zorgen dat je hem aanvult op zijn zwakke punten en zijn sterke punten tot uiting laat komen. Het is net een elftal.
Je neemt de woorden uit mijn mond!Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Enorm veel? Huh? De kwalificatie voor het WK misschien? Met mazzel? De wijze waarop op het WK is gevoetbald? onnavolgbaar selectiebeleid, met als voorbeeld het oproepen van Bobson, Van de Bergh c.s.? In feite alleen maar ideale schoonzonen willen selecteren? De briljante overwinningen op Albanie en Luxemburg, tijdens deze EK-kwalificatie? Het stelselmatig tegen zich in het harnas jagen van excellente spelers van Milan, Real Madrid, Bayern Munchen? En, het belangrijkste: vanwege het onnavolgbare briljante spel van het Nederlands elftal? Noem eens drie (qua veldspel) acceptabele wedstrijden van onze Leeuwen onder MVB?Bertje schreef:Van Basten heeft enorm veel laten zien. Hij heeft een sterke persoonlijkheid, hij weet spelers duidelijk te motiveren en hij heeft een duidelijke visie. Niemand hoeft alles te kunnen, dus moet je zorgen dat je hem aanvult op zijn zwakke punten en zijn sterke punten tot uiting laat komen. Het is net een elftal.
Get real. De man heeft nauwelijk ervaring, léért het vak als bondscoach. volgens mij zit Ajax daar (nu nog) niet op te wachten.
Zoiets opperde ikergens in maart al, maar dat werd toen niet al te serieus genomen.Bertje schreef:Inderdaad. Sowieso heb ik het idee dat er te veel mensen wat te vertellen hebben bij Ajax. Dát is ook één van de redenen voor mij om voor Van Basten te gaan. Niemand heeft zo'n brede rug (om met HTC te spreken) als Van Basten. En dat hebben we, naar mijn mening, nu nodig om een organisatie op poten te zetten. Neem Fontein, neem HTC, neem MvG, neem Jaakke. Volgens mij allemaal kundige mensen, maar volgens mij wordt er te veel langs elkaar heen gewerkt. Was het opvangen van het vertrek van Sneijder nou de verantwoordelijkheid van HTC of van MvG? Ze hebben allebei een beslissende stem. Dan kun je dus eigenlijk allebei niets doen. HTC staat op deze manier namelijk niet onder MvG, want HTC kan de beslissingen van MvG blokkeren. Geen duidelijkheid dus.Jöhnk schreef:Precies, niemand die weet hoe het precies zit.
Vroeger had je een voorzitter die alle verantwoordelijkheid voor alle beslissingen droeg. Nu is het allemaal erg schimmig met al die directeuren en bestuursleden.
En het is niet alleen schimmig, het is ook nog maar de vraag of een schip de goede kant op kan varen als er verschillende mensen aan het roer staan te sjorren.
Neem nou zo'n Slop. Heel fijn dat hij geld kan tellen, maar hij is wel even directeur en heeft dus nog inspraak ook. Terwijl voor hem het financiele belang (want daar is hij verantwoordelijk voor) in feite zwaarder weegt dan het sportieve.
Zo moet wat mij betreft van bovenaf alles doorgelicht worden.
Puur uit nieuwsgierigheid: welke spelers heeft hij in jouw ogen op de verkeerde plaats neergezet?Scherrer schreef:Hij heeft óók laten zien een elftal niet mooi te laten voetballen, tot in het oneindige aan 4-3-3 te blijven vasthouden, spelers regelmatig op vekeerde plaatsen neer te zetten en ruzie te maken met bepalende spelers om deze vervolgens te vervangen door wat bravere jeugdspelers.
Ik vond niets 'mazzel' aan hoe Nederland zich kwalificeerde voor het WK. Het won minstens 1 keer van de concurrenten en nam bijna alle hordes in de vorm van de kleinere, extreem verdedigend ingestelde tegenstanders. Tegenstanders waar de meeste nationale elftallen ook veel moeite mee hebben.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Enorm veel? Huh? De kwalificatie voor het WK misschien? Met mazzel? De wijze waarop op het WK is gevoetbald? Onnavolgbaar selectiebeleid, met als voorbeeld het oproepen van Bobson, Van de Bergh c.s.? In feite alleen maar ideale schoonzonen willen selecteren? De briljante overwinningen op Albanie en Luxemburg, tijdens deze EK-kwalificatie? Het stelselmatig tegen zich in het harnas jagen van excellente spelers van Milan, Real Madrid, Bayern Munchen? En, het belangrijkste: vanwege het onnavolgbare briljante spel van het Nederlands elftal? Noem eens drie (qua veldspel) acceptabele wedstrijden van onze Leeuwen onder MVB?Bertje schreef:Van Basten heeft enorm veel laten zien. Hij heeft een sterke persoonlijkheid, hij weet spelers duidelijk te motiveren en hij heeft een duidelijke visie. Niemand hoeft alles te kunnen, dus moet je zorgen dat je hem aanvult op zijn zwakke punten en zijn sterke punten tot uiting laat komen. Het is net een elftal.
Get real. De man heeft nauwelijks ervaring, léért het vak als bondscoach. volgens mij zit Ajax daar (nu nog) niet op te wachten.