Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma okt 08, 2007 5:10 pm

En dat alles vlak voor Zagreb thuis.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma okt 08, 2007 5:10 pm

brigade zuid schreef:
Bertje schreef:Verder moet Van Geel natuurlijk niet zeuren. Komt op zijn minst wat genant over.
Hoezo? Henkie is fout geweest in deze. Bovendien als ik nou nog ff terugdenk aan die persconferentie van vrijdag, mijn God wat een kwal is die Henkie zeg.
Omdat het MvG uitstekend uitkomt. Alle schuld verdwijnt op deze manier automatisch richting HTC, waardoor MvG buiten schot komt. De plannen van MvG zijn immers verijdeld door iets waar niet tegen te vechten valt.

Klinkt zo al een stuk hypocrieter, hè? :hypocrite.gif:

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » ma okt 08, 2007 5:14 pm

Bertje schreef:Als ik een beetje tussen de regels doorlees, dan was Ajax al bezig met een opvolger voor het einde van het seizoen. Er komt nu dus alleen een interim.

Verder moet Van Geel natuurlijk niet zeuren. Komt op zijn minst wat genant over.
En we nemen er nog 1 en we nemen er nog 1 :worshippy.gif:

HtC had een contract voor 2 jaar en de signalen die een ieder ontving binnen Ajax was dat hij niet wou verlengen, dus dat maakt ook niet uit.
Weer op zoek naar een Interim coach..

Daniel

Bericht door Daniel » ma okt 08, 2007 5:14 pm

www.nieuwnieuws.nl schreef:Ajax krijgt interim-trainer

Technisch directeur van Ajax Martin van Geel verwacht dat hij snel een tijdelijke opvolger van Henk ten Cate kan aanstellen. Hij benadrukte maandag dat Ajax waarschijnlijk een interim-trainer krijgt die nu al bij de Amsterdamse club werkzaam is. "De beste coach voor de lange termijn is nu niet beschikbaar'', stelde Van Geel.

Maandag gaf Ajax groen licht aan Ten Cate om met de Engelse club Chelsea te onderhandelen over een contract als veldtrainer.

Adrie Koster

De technisch directeur moet waarschijnlijk uit twee voorname opties kiezen. Hij zou Ten Cate tijdelijk kunnen vervangen door Adrie Koster. De geboren Zeeuw traint op dit moment het belofteteam van Ajax. Hennie Spijkerman en Alfons Groenendijk kunnen in dat geval assistent-trainer van Ajax blijven.

Van Geel kan ook beslissen dat Spijkerman en Groenendijk de leiding over het eerste elftal krijgen. Een derde maar minder waarschijnlijke optie is dat Frank de Boer aan het eerste elftal wordt toegevoegd. Hij is nu jeugdtrainer bij Ajax.

De beste coach

Van Geel sluit niet uit dat de nieuwe interim-trainer het seizoen afmaakt. "De beste coach voor Ajax werkt op dit moment bij een club of nationale bond. Dat is in de winterstop waarschijnlijk ook nog het geval. Het zou dus heel goed kunnen dat we aan het einde van dit seizoen pas een trainer voor de lange termijn kunnen aantrekken. We willen namelijk alleen de allerbeste coach naar Ajax halen.''
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007 ... ainer.html

He bah, wat een armoe troef. GADVERDAMME!

Thom

Bericht door Thom » ma okt 08, 2007 5:16 pm

Als Henk ten Cate dus inderdaad voor Zagreb al de club verraden is dan hij echt een smerige hufter.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma okt 08, 2007 5:17 pm

Bertje schreef:
brigade zuid schreef:
Bertje schreef:Verder moet Van Geel natuurlijk niet zeuren. Komt op zijn minst wat genant over.
Hoezo? Henkie is fout geweest in deze. Bovendien als ik nou nog ff terugdenk aan die persconferentie van vrijdag, mijn God wat een kwal is die Henkie zeg.
Omdat het MvG uitstekend uitkomt. Alle schuld verdwijnt op deze manier automatisch richting HTC, waardoor MvG buiten schot komt. De plannen van MvG zijn immers verijdeld door iets waar niet tegen te vechten valt.

Klinkt zo al een stuk hypocrieter, hè? :hypocrite.gif:
Als het echt zo gegaan is als Van Geel beweert, zal hij wel een flinke afkoopsom bedongen hebben.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma okt 08, 2007 5:19 pm

Precies, voor Van Geel valt alles precies op z'n plaats. Hopelijk voor Ajax ook.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma okt 08, 2007 5:24 pm

Bertje schreef:Precies, voor Van Geel valt alles precies op z'n plaats. Hopelijk voor Ajax ook.
Ik denk idd dat het allemaal wel goed uitkomt maar dat neemt niet weg dat HtC fout bezig is geweest. Een beetje op eigen houtje vlak voor Zagreb lekker met Chelsea bezig zijn.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma okt 08, 2007 5:29 pm

Dat vind ik ook, maar het is niet aan MvG om nu te klagen.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma okt 08, 2007 5:34 pm

ANP schreef:Van Geel niet blij met Ten Cate
Uitgegeven: 8 oktober 2007 17:56
Laatst gewijzigd: 8 oktober 2007 17:57

AMSTERDAM - Martin van Geel had zich maandag duidelijk voorgenomen om niet met modder richting Henk ten Cate te gooien. De technisch directeur van Ajax kon echter niet verbergen dat hij zich behoorlijk door de met onmiddellijke ingang naar Chelsea vertrokken oefenmeester in de steek gelaten voelt.
ANP

"We wilden het seizoen graag afmaken met Henk", lichtte Van Geel toe. "Zijn vertrek komt natuurlijk op een heel vervelend moment. Toch vonden we dat we moesten meewerken aan een vertrek."

"Henk wilde gewoon naar Chelsea. Dan is het een te groot risico om hem hier te houden. Dat kan ook nadelige gevolgen hebben."

Ongelukkige timing

Van Geel noemde de timing van Ten Cate ongelukkig. "Hij vertelde me afgelopen dinsdag dat hij met Chelsea had gesproken. Hij vroeg of we mee wilden werken aan een vertrek. Twee dagen later speelden we tegen Dinamo Zagreb."

"Ik weet niet of de onrust rond Ten Cate de uitslag van de wedstrijden tegen Dinamo Zagreb en Sparta nadelig heeft beïnvloed. Dat kan je nooit bewijzen. Ik weet wel dat het nakende vertrek van Ten Cate ook een belangrijk onderwerp in de spelersgroep was."

Vervelend

Van Geel: "Henk heeft het op nationaal niveau redelijk gedaan. We misten de titel vorig seizoen op een doelpunt en ook nu staan we tweede. Internationaal is het helaas allemaal niet zo goed gelopen. Henk heeft Ajax wel beter laten voetballen. Nogmaals, van ons had hij niet weg gehoeven. Dit is een heel vervelend moment."

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma okt 08, 2007 5:44 pm

Gadverdarrie, wat een smeerlapperij. Ik wist dat het soms een hypocriet zootje is, maar dit slaat (toch bijna) alles. Hij heeft dus glashard zitten liegen, hij had zich ook gewoon op de vlakte kunnen houden. En dat allemaal net voor de EC.
En je kan zeggen wat je wilt, als je weet dat je weg gaat, dan ben je minder gemotiveerd en het zou me ook niets verwonderen als de spelers het ook hebben gemerkt.
Hoe zouden zijn assistenten zich nu voelen?

999

Bericht door 999 » ma okt 08, 2007 5:52 pm

En hoe voelen de leden van AT zich nu ?.
Blij met de punten ...

Duke

Bericht door Duke » ma okt 08, 2007 5:52 pm

Van Geel schreef:Nogmaals, van ons had hij niet weg gehoeven.
Of dat waar is zullen we nooit weten, maar ik blijf van mening dat het Van Geel ook wel goed uitkwam dat het zo gelopen is. Ik denk dat Ten Cate best het seizoen af had willen maken als het bestuur daarop gestaan had.

Salvador Dali

Toppie

Bericht door Toppie » ma okt 08, 2007 5:59 pm

Voetske schreef:En hoe voelen de leden van AT zich nu ?.
Nou niet genaait , want mij betalen ze niet , maar wel een kutseizoen met spelers van het Kaliber Heracles :blush.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma okt 08, 2007 5:59 pm

Opgelucht.. De slechtste trainer sinds tijden is eindelijk weg.. Alles kan nu allene maar beter gaan..

Duke

Bericht door Duke » ma okt 08, 2007 6:00 pm

Ik zal er geen seconde minder om slapen. En jij?

Salvador Dali

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma okt 08, 2007 6:01 pm

Zeggen we dat niet telkens? Toen Blind weg ging slaakte men ook een zucht van verlichting. We zijn iedere keer verlost van de slechtste trainers, zo lijkt het. Het ligt er gewoon aan dat we continu beschikken over een dramatische selectie.

999

Bericht door 999 » ma okt 08, 2007 6:03 pm

Duke schreef:
Van Geel schreef:Nogmaals, van ons had hij niet weg gehoeven.
Of dat waar is zullen we nooit weten, maar ik blijf van mening dat het Van Geel ook wel goed uitkwam dat het zo gelopen is. Ik denk dat Ten Cate best het seizoen af had willen maken als het bestuur daarop gestaan had.
Dit vind ik dus onzin, van Geel geeft aan dat HtC net als Blind in januarie beoordeelt zou worden van wat ie tot nu toe heeft bereikt.Van Geel geeft ook aan dat Chelsea zonder medeweten van AJAX met HtC heeft onderhandelt, tja en dat doen ze voor hun plezier.En dan krijg je het dringende verzoek om mee te werken aan de overgang ... tja ..
Blij met de punten ...

Daniel

Bericht door Daniel » ma okt 08, 2007 6:04 pm

AT5 nieuws schijnt net bekend te hebben gemaakt dat Koster een overeenkomst heeft bereikt met Ajax als trainer van het eerste.

999

Bericht door 999 » ma okt 08, 2007 6:04 pm

Duke schreef:
Ik zal er geen seconde minder om slapen. En jij?
Ik slaap sowieso heel weinig, maar, inderdaad geen seconde minder ...
Blij met de punten ...

M..

Bericht door M.. » ma okt 08, 2007 6:04 pm

Zlatan Son of God schreef:
Opgelucht.. De slechtste trainer sinds tijden is eindelijk weg.. Alles kan nu allene maar beter gaan..
Je bedoelt de slechtste trainer sinds 2005-2006 neem ik aan?

Tot van de week hoefde htc van mij echt niet weg.. de manier waarop het gelopen is verpest heel veel.

999

Bericht door 999 » ma okt 08, 2007 6:05 pm

Nu godenzonen livestreem at5
Blij met de punten ...

Alexander

Bericht door Alexander » ma okt 08, 2007 6:08 pm

Schandalige actie van Ten Cate. Echt oprotten die gozer.

Ik hoop wel dat ook het bestuur alsnog zijn conclusies trekt. Ook zij moeten echt weg, dit beleid is een bende.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma okt 08, 2007 6:09 pm

Shit het begin gemist. Is er iets gemeld over de afkoopsom?

999

Bericht door 999 » ma okt 08, 2007 6:10 pm

Nee
Blij met de punten ...

Plaats reactie