Sparta-Ajax 7-10-2007
- Ajaciedjuh
De enigste echte investering die we hebben gedaan is Suarez. In de winterstop wordt dit allemaal recht gezet (alleen staan we dan al te ver achter).Jöhnk schreef:Vast.Jansma schreef:funny... wy investeren jarenlang en met een beetje mazzel wordt feyenoord straks na een zomer van inkopen gelijk kampioen....
Psv zal wel weer kampioen worden.
BTW: wij investeren? Merk ik weinig van.
- Ajaciedjuh
Het verschil was dat Sparta tot in de extra tijd met 2-1 voor stond. Als je dan nog in de laatste minuten de 2-2 weggeeft ben je teleurgesteld, want er had meer ingezeten als je die goal niet had weggeven want dan had Sparta de 3 punten gepakt waar ze heel dichtbij waren.Ajaciedjuh schreef:Voor Ajax ook.Daniel_vT schreef:Natuurlijk, voor Sparta viel er veel meer uit te halen.
- Cluijffert
met investeren ik bedoel opbouwen... want dat zijn wij, kampieon van de opbouw. Ook met de nieuwe trainer, eerste jaar is opbouw, tweede jaar is... oh ja, falen en een nieuwe trainer. Als Ajax een bedrijf was, dan gingen we failliet... en ja, sportief failliet zijn we praktisch al...Ajaciedjuh schreef:De enigste echte investering die we hebben gedaan is Suarez. In de winterstop wordt dit allemaal recht gezet (alleen staan we dan al te ver achter).Jöhnk schreef:Vast.Jansma schreef:funny... wy investeren jarenlang en met een beetje mazzel wordt feyenoord straks na een zomer van inkopen gelijk kampioen....
Psv zal wel weer kampioen worden.
BTW: wij investeren? Merk ik weinig van.
- Ajaciedjuh
Yep, als mijn oom tieten had, dan was het mijn tante. De wedstrijd kon alle kanten op. Misschien is het daarom wel terecht dit gelijke spel.Daniel_vT schreef:Het verschil was dat Sparta tot in de extra tijd met 2-1 voor stond. Als je dan nog in de laatste minuten de 2-2 weggeeft ben je teleurgesteld, want er had meer ingezeten als je die goal niet had weggeven want dan had Sparta de 3 punten gepakt waar ze heel dichtbij waren.Ajaciedjuh schreef:Voor Ajax ook.Daniel_vT schreef:Natuurlijk, voor Sparta viel er veel meer uit te halen.
- Ajaciedjuh
Daar is ie dan! HtC
Vermoeidheid spelers: daardoor veel ruimte. Beste kans 1ste helft. 2e goal weer fout van Ajax. Suarez en KJH gunnen elkaar niks. Schieten op paal en lat.
Op het laatst pompen of verzuipen. Siem: hij had het gevoel van te voren dat hij zou scoren, daarom bracht hij hem.
Terechte uitslag.
Er moet eerst een oplossing komen tussen Ajax en Chelsea. Als er geen oplossing komt, dan blijf ik.
Vermoeidheid spelers: daardoor veel ruimte. Beste kans 1ste helft. 2e goal weer fout van Ajax. Suarez en KJH gunnen elkaar niks. Schieten op paal en lat.
Op het laatst pompen of verzuipen. Siem: hij had het gevoel van te voren dat hij zou scoren, daarom bracht hij hem.
Terechte uitslag.
Er moet eerst een oplossing komen tussen Ajax en Chelsea. Als er geen oplossing komt, dan blijf ik.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo okt 07, 2007 1:46 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Grappig, die mensen die nog steeds niet kunnen geloven dat de heilige Ten Cate gefaald heeft en er nu de 'structurele problemen van de laatste 10 jaar' bijhalen om de aandacht af te leiden.Jansma schreef:met investeren ik bedoel opbouwen... want dat zijn wij, kampieon van de opbouw. Ook met de nieuwe trainer, eerste jaar is opbouw, tweede jaar is... oh ja, falen en een nieuwe trainer. Als Ajax een bedrijf was, dan gingen we failliet... en ja, sportief failliet zijn we praktisch al...
Wat je oom hiermee te maken heeft weet ik niet, maar het is logisch dat als je in de blessure tijd met 2-1 voorstaat en een goal weggeeft dat je dan teleurgesteld bent, want als je wat beter had opgelet had je de 3 punten gepakt. Dit Ajax verdiende vandaag niet om te winnen bij Sparta. Punt.Ajaciedjuh schreef:Yep, als mijn oom tieten had, dan was het mijn tante. De wedstrijd kon alle kanten op. Misschien is het daarom wel terecht dit gelijke spel.Daniel_vT schreef:Het verschil was dat Sparta tot in de extra tijd met 2-1 voor stond. Als je dan nog in de laatste minuten de 2-2 weggeeft ben je teleurgesteld, want er had meer ingezeten als je die goal niet had weggeven want dan had Sparta de 3 punten gepakt waar ze heel dichtbij waren.Ajaciedjuh schreef: Voor Ajax ook.
- Ajaciedjuh
Hoe lang kan jij een trainer blijven verdedigen? Doet Ten Cate het in jouw ogen echt goed? Zie jij iets van progressie na al die tijd? Gezien het aanwezige spelersmateriaal......? Dat is toch nog altijd stukken beter dan dat van Sparta?Raymon schreef:Grappig om te lezen. Ajax stelt z'n sterkste opstelling op, gezien het aanwezige spelersmateriaal, maar toch krijgt de coach de schuld van dit gelijkspel. Misschien dat de spelers wel grandioos gefaald hebben?
De coach (en de technische staf) zorgt ervoor dat die spelers er staan. Als die spelers vervolgens het niveau niet hebben kun je dat de coach en technische staf aanrekenen.Raymon schreef:Grappig om te lezen. Ajax stelt z'n sterkste opstelling op, gezien het aanwezige spelersmateriaal, maar toch krijgt de coach de schuld van dit gelijkspel. Misschien dat de spelers wel grandioos gefaald hebben?
- Ajaciedjuh
Ach, gefaald. Laten we het zo zeggen: ze kunnen het niveau niet aan.Raymon schreef:Grappig om te lezen. Ajax stelt z'n sterkste opstelling op, gezien het aanwezige spelersmateriaal, maar toch krijgt de coach de schuld van dit gelijkspel. Misschien dat de spelers wel grandioos gefaald hebben?
Daarom zei ik ook: meer dan de 2-2 zat er niet in vandaag. Daar moeten we maar mee leven.
- Ajaciedjuh
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Vreemd Suarez geeft een bal vanaf links die Huntelaar in 1x op zijn slof neemt 1-1.Ajaciedjuh schreef:Daar is ie dan! HtC
Wel is het zo dat Suarez vaak voor eigen succes gaat maar is het zo dat je dan een ander niks gunt?
Weer op zoek naar een Interim coach..