Zal ie zichzelf waarschijnlijk zometeen wel weer heel erg voor op de borst kloppen.Raymon schreef:Goeie wissel dus van Ten Cate!
Sparta-Ajax 7-10-2007
- Daily Blind
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ik heb de hele wedstrijd zitten kijken en zitten posten hier...brigade zuid schreef:Nog 2-2 ook, toch een leuk afscheidskadootje van Henkie een puntje bij Sparta.
Zeggen jullie het maar..
Terecht en moet ajax blij zijn of onterecht. Er waren gedeelte dat Ajax een voorsprong zou verdienen.
Einde Kakkerlakken 0-1
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
We hadden deze wedstijd moeten winnen. In de fase dat Sparta er helemaal doorheen zat, maakte de Rover een schitterende goal.
Verdiend 2-2 gemaakt, maar daar mogen we nog blij mee zijn zo vlak voor het einde. Jol maakte er een potje van. Aanslagen van Sparta spelers kregen geen geel. Pietluttigheden weer wel. Ajax werd ook nog een zuivere pingel onthouden (vasthouden van KJH).
Siem onze nieuwe held! Die zat er overtuigend in.
Verdiend 2-2 gemaakt, maar daar mogen we nog blij mee zijn zo vlak voor het einde. Jol maakte er een potje van. Aanslagen van Sparta spelers kregen geen geel. Pietluttigheden weer wel. Ajax werd ook nog een zuivere pingel onthouden (vasthouden van KJH).
Tis net als of ik HtC hoor praten.Ajaciedjuh schreef:We hadden deze wedstijd moeten winnen. In de fase dat Sparta er helemaal doorheen zat, maakte de Rover een schitterende goal.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Behalve een mislukte voorzet tegen de lat, heb ik hem niet gezien. He, voetske nu kan ik het trainerschap natuurlijk weer vergeten he!Peter schreef:Hoe viel El Tanque in dan?
Ik ben benieuwd naar het interview met HtC. Waarschijnlijk zegt hij er niks over.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo okt 07, 2007 1:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ach, er is tenminste progressie tov z'n voorganger, dat is al heel wat. Hoewel dat ook weer niet al te moeilijk is natuurlijk.Zlatan Son of God schreef:Hij heeft geen recht op enige eer.. Zeer zwarte jaren zijn dit..Raymon schreef:Goeie wissel dus van Ten Cate!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Volgens mij had ie last van z'n knie op het einde.Ach, wat moet je van zo'n speler nu zeggen behalve dat het een schande is dat ie een AJAX aan heeft.Peter schreef:Hoe viel El Tanque in dan?
Laatst gewijzigd door 999 op zo okt 07, 2007 1:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Cluijffert
- Ajaciedjuh
Dit zijn we al zeker 5 seizoenen gewend. Ik snap naar progressie. Ik moet zeggen dat de 2e seizoenhelft van vorig seizoen wel goed was. Daar zag ik wel combinaties en een sterker elftal.Toppie schreef:Leuk Seizoen , hopen of elke wedstrijd wel goed zal aflopen...
Maar we moeten niet vergeten wie we allemaal missen: de geblesseerde en een creatieve middenvelder. Ondanks dit, hadden we met deze spelers van Sparta moeten winnen.
- Ajaciedjuh
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
We hebben een hoop geblesseerden, maar zijn sterker in de breedte geworden (aldus HtC en MvG), dus dat hebben we 'goed' opgevangen. Het is alleen wel triest als je kijkt naar de 11 namen in het veld, want daar staat echt veel te weinig kwaliteit. Tuurlijk verlies je punten met een middenveld van Delorge, Schilder en Gabri. De eerstgenoemde spelers vochten vorig jaar nog tegen degradatie, dus dan mag je geen wonderen verwachten.
Laatst gewijzigd door peter op zo okt 07, 2007 1:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.