Ajax - Dinamo Zagreb 4-10-2007
- Ajaciedjuh
Opstelling Ajax:
Stekelenburg; Colin, Heitinga, Stam, Van der Wiel; Gabri, Maduro, Emanuelson; Rommedahl, Huntelaar, Suarez.
Wissels:
Gentenaar, Urzaiz, Delorge, Vertonghen, Ogararu, Schilder, De Jong
Opstelling Dinamo Zagreb:
Koch; Cale, Pokrivac, Etto, Modric, Tadic, Mandzukic, Sammir, Vukojevic, Schildenfeld, Drpic.
Wissels:
Kelava, Buljat, Mikic, Carlos, Guela, Vrdoljak, Vugrinec.
Aanvallender dan ik had verwacht!
Stekelenburg; Colin, Heitinga, Stam, Van der Wiel; Gabri, Maduro, Emanuelson; Rommedahl, Huntelaar, Suarez.
Wissels:
Gentenaar, Urzaiz, Delorge, Vertonghen, Ogararu, Schilder, De Jong
Opstelling Dinamo Zagreb:
Koch; Cale, Pokrivac, Etto, Modric, Tadic, Mandzukic, Sammir, Vukojevic, Schildenfeld, Drpic.
Wissels:
Kelava, Buljat, Mikic, Carlos, Guela, Vrdoljak, Vugrinec.
Aanvallender dan ik had verwacht!
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op do okt 04, 2007 6:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
1: Geluukig Colin eraf en hopelijk noooooooooooiiiiiitt meer..banjavi schreef:Het is gewoon een terechte voorsprong voor Zagreb... Colin is zoals gewoonlijk weer een drama... had eigenlijk ook niet anders verwacht van hem.
2: veel betere Zagreb
3: een toch tamelijk veel lege plekken
4: zeer zwak en angstig Ajax
5: Toch maar Chelsea, HtC....
6: vul zelf maar aan....
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik wordt een beetje moe van die Suarez... wat een aansteller... en als het nou nog eens terecht was... maar dit is de tweede keer al... pfff
6: Een aanstellende Suarez dus... :)1: Geluukig Colin eraf en hopelijk noooooooooooiiiiiitt meer..
2: veel betere Zagreb
3: een toch tamelijk veel lege plekken
4: zeer zwak en angstig Ajax
5: Toch maar Chelsea, HtC....
6: vul zelf maar aan....
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Ajaciedjuh
We hebben verder niks noemenswaardigs achter de hand. Dat baart me zorgen. Niemand die vanaf de bank kan komen om iets te forceren of de wedstrijd open te breken. Ik dacht dat Urzaiz dat wel kon, maar voorlopig moet ik toegeven dat ik het fout lijk te hebben gehad.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik zie dit eerder vreselijk fout gaan dan dat Ajax hier winnend uitkomt. Als of er lood in de schoenen zit. Het is allemaal zo gigantisch paniekerig. Afstanden zijn veel te groot, en er worden domme keuzes gemaakt, bijna iedere 2e bal is voor Zagreb... Nee, wordt nog een lastig, spannend en moeilijk half uur....
KOM OP AJAXXXXX....
KOM OP AJAXXXXX....