Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Vrijwel alle vijf verschillende type spelers. Als je moet kiezen, dan lijken Aissati en El-Ahmadi denk ik nog het meest op elkaar. Het huidige Ajax kan een De Zeeuw ook heel goed gebruiken, maar die is onhaalbaar.
Het middenveld van AZ kan er trouwens heel mooi uit komen te zien:
------------Martens
-----Schaars---------Mendes
------------De Zeeuw
Het middenveld van AZ kan er trouwens heel mooi uit komen te zien:
------------Martens
-----Schaars---------Mendes
------------De Zeeuw
Laatst gewijzigd door FlaFlu op di sep 25, 2007 10:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat denk ik ook. Maar Aissati, Modric en De Zeeuw zijn alle drie verschrikkelijk duur tot onhaalbaar. Defour en El-Ahmadi zouden wel haalbaar zijn, denk ik, maar ik neem aan dat Ajax niet op twee spelers gokt. Als je je zaakjes goed voor elkaar hebt, heb je nu al een lijstje met heel wat spelers klaar liggen.
- Ajaciedjuh
Af en toe een geruchtje om het leven erin te houden.
Wie kent deze speler?ANN schreef:'Ajax volgt Yassine Chikhaoui'
De afgelopen week melden Zwitserse en Franse media dat Ajax de ontwikkeling van de 21-jarige Yassine Chikhaoui nauwlettend volgt. Ook vorig seizoen zou Ajax al contact met hem hebben gehad. De Tunesische spits van FC Zurich bevestigde in het Franse tijdschrift But! Transferts op de hoogte te zijn van de interesse, maar zich te willen concentreren op FC Zurich. Ook Bayer Leverkusen, Stuttgart, Aston Villa, Rennes, Lens en Olympique Marseille volgen de spits.
Zo slecht deed Cziommer het niet eind vorig seizoen. Zijn specifieke kwaliteiten worden bovendien bij Ajax node gemist.Bertje schreef:Ik hoef ze allebei niet, maar Cziommer al helemaal niet. Die is slechter dan wat we hebben lopen. Martens is vooral anders.
Modric/Defour/Aissatti/De Zeeuw/Ahmadi
Van dit rijtje acht ik El Ahmadi en Defour haalbaar en die mogen er wat mij betreft in januari al bijkomen.
Hij was gratis op te halen geweest en daar gaat het mij met name om. Bovendien heeft Cziommer toch ook wel wat assists op zijn naam staan.Rishi schreef:Alsof Cziommer geen steekpass, voorzet of pass kan geven. Goede voetballer, maar niet goed genoeg voor Ajax....al zou ik hem op dit moment er wel bij willen hebben