Hedwiges Maduro
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Precies, laat Maduro nou maar eens een paar wedstrijden achter elkaar zien dat hij in de basis hoort.
En misschien is het wel een signaal van Ajax dat een contract verdiend moet worden en niet een logisch gevolg is van aanwezig zijn, ook als jeugd speler.
En misschien is het wel een signaal van Ajax dat een contract verdiend moet worden en niet een logisch gevolg is van aanwezig zijn, ook als jeugd speler.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Noem het een stok. Maduro is hoe dan ook een speler die een waarde op de transfermarkt vertegenwoordigt. Sommige jong-oranje spelers leverden 13 miljoen op. Ajax had wel degelijk moeten verlengen en als hij niet zou voldoen Maduro aan een andere club verkopen. Nu ben je afhankelijk van het gezond verstand van Maduro; het lijkt me niet dat je je als club in een afhankelijke positie wil manouvreren bij onderhandelingen
I think I lost my fucking headache
Ach, volgens mij zijn er zat gevalletje bekend waar spelers met een langdurig contract die niet voldeden lekker bleven zitten tot het einde van de rit, of werden verhuurt, maar dan mocht AJAX ook nog eens bijdragen in de salaris kosten.
En eigenlijk is het steeds hetzelfde met Maduro, na wat redelijke wedstrijden valt ie weer flink terug kwa nivo...
En eigenlijk is het steeds hetzelfde met Maduro, na wat redelijke wedstrijden valt ie weer flink terug kwa nivo...
Blij met de punten ...
-
Het dilemma met Maduro is dat er de kans bestaat dat hij ineens gaat vlammen en er is een evengrote kans dat hij blijft zitten op dit nivo, dat eigenlijk niet goed genoeg is. Ik denk dat Ajax hem een nieuwe aanbieding wil doen, maar niet met verbeterde voorwaarden. En daar gaat Maduro natuurlijk niet mee akkoord.
Voetske schreef:En waar kan Maduro dan naar toe ?.Waar ie dan aan het voetballen toe komt ?.
Klein kutclubje?Hedwiges Maduro wordt in Italiaanse media opnieuw gelinkt aan Fiorentina.
Volgens de krant La Nazione is Fiorentina bereid een jaar te wachten om de 22-jarige Ajacied transfervrij over te nemen.
Sportief directeur Pantaleo Corvino overweegt de middenvelder in de winterstop al te halen naar de Serie A. Met vijftien competitieduels was Maduro vorig seizoen geen vaste waarde in Amsterdam.
Ajax is nog in beraad of ze het contract van Maduro gaan verlengen. Mocht dat niet zo zijn, dan kan hij volgend jaar gratis de deur uit lopen.
-
Dit bericht is van juli, dus voordat er uberhaupt sprake was van onderhandelingen tussen Ajax en Maduro. Maduro is een talent, er zullen veel clubs zijn die gratis dat gokje wel aan durven. Of voor een miljoen of anderhalf. Dat had Ajax kunnen vangen als ze tijdig hadden verlengd, nu is het afwachten wat Maduro doet. Slecht beleid dus wat mij betreft
-
Ajax heeft het bewust zo gedaan. Maduro wilde graag bijtekenen, maar Ajax wilde niet. Omgekeerde wereld, dezer dagen. De kans is groot dat Ajax nu te laat is, maar aan de andere kant laat Ajax wel zien dat een speler moet presteren om een contract(verlenging) te verdienen. Maduro speelt al 3 jaar op de automatische piloot....LucaS schreef:Dit bericht is van juli, dus voordat er uberhaupt sprake was van onderhandelingen tussen Ajax en Maduro. Maduro is een talent, er zullen veel clubs zijn die gratis dat gokje wel aan durven. Of voor een miljoen of anderhalf. Dat had Ajax kunnen vangen als ze tijdig hadden verlengd, nu is het afwachten wat Maduro doet. Slecht beleid dus wat mij betreft
En als Maduro niet naar Fiorentina wil ..LucaS schreef:Als die speler waarschijnlijk redelijk goed in de markt ligt? Ja, dat lijkt me wel ja. Levert je miljoenen op
Een vaag berichtje uit het land waar ze er blijkbaar een sport van maken om spelers aan clubs te linken.Meestal om de achterban tevreden te houden.En op het moment dat AJAX het volle pond vraagt haakt men af.
Laatst gewijzigd door 999 op di sep 25, 2007 11:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...