Ik denk dat die jongen met een paar jaar wel financieel binnen is...Giacomo Puccini schreef:Die komt nog eens een keer met hangende pootjes om een proefstage bij pak em beet Willem II of RKC bedelen
Wat is er geworden van....
Moderator: mods
Ik denk niet dat hij binnen is. Weet jij hoe vaak hij te duur een auto kocht in Londen? Iedere week?gaizka schreef:Ik denk dat die jongen met een paar jaar wel financieel binnen is...Giacomo Puccini schreef:Die komt nog eens een keer met hangende pootjes om een proefstage bij pak em beet Willem II of RKC bedelen
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
www.vi.nlHatem Trabelsi prioriteit voor Le Mans
05/09/2007 10:55
Le Mans maakt serieus werk van Hatem Trabelsi. De Tunesische verdediger staat ook in de belangstelling van Olympique Marseille.
Trabelsi, die sinds zijn afscheid bij Manchester City zonder club zit, heeft zich inmiddels gemeld in Le Mans voor een gesprek. 'Om te weten of hij echt wil komen', legt voorzitter Henri Legarda de meeting uit in L'Equipe. 'Zijn komst is heeft bij ons prioriteit hoog.'
Le Mans heeft Trabelsi op het oog als opvolger van Olivier Thomas, die is vertrokken naar FC Nantes. De Tunesiër kan vanwege zijn clubloze status ook na het sluiten van de transfermarkt worden vastgelegd, waardoor ook Marseille geïnteresseerd is.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
FC UpdateDe Boer: "Spijt van arbitragezaak tegen Ajax"
Frank de Boer heeft er spijt van dat hij in 1998 een arbitragezaak startte om een vertrek bij Ajax te forceren. Dat heeft de inmiddels 37-jarige oud-international laten weten in Sportweek. De Boer wilde via een gang naar de rechter een transfer naar Barcelona forceren, maar verloor de arbitragezaak. Enkele maanden later kreeg hij echter alsnog zijn zin en verkaste hij, met broer Ronald, naar Catalonië.
Nu, negen jaar na dato, betreurt De Boer deze gang van zaken. "Het dieptepunt van mijn loopbaan, daar ben ik nu heel eerlijk over, is dat we onze vriend Morten Olsen (de toenmalige trainer van Ajax, red.) door het slijk gehaald hebben. We gingen over lijken, omdat we dachten dat we niets anders meer konden doen om weg te komen bij Ajax. Vreselijk, achteraf, dat we het zo gedaan hebben. We zagen toen geen uitweg meer, maar wat hielp het nou? Niks. Als ik iets terug zou mogen draaien, is dat het."
Het stinkt aan alle kanten!

Bergkamp als publiekslieveling in Hall of Fame
05/09/2007 10:45
Dennis Bergkamp heeft er een onderscheiding bij. De 38-jarige Nederlander is als eerste door het publiek gekozen voetballer opgenomen in de Hall of Fame van het Engelse National Football Museum.
Bergkamp was een van de zes genomineerden. Op de website van de BBC won de gepensioneerde stylist van Ajax, Internazionale en Arsenal het van Sir Trevor Brooking, Ray Clemence, Paul Scholes, Len Shackleton en Ray Wilson.
Op 15 november wordt Bergkamp geëerd op een gala op Old Trafford. Naast Bergkamp treden nog negen gelukkigen toe tot de Football Hall of Fame. Zij werden door een vakjury gekozen. Wie dat zijn, is nog niet bekend.
Sinds 2002 wordt de Hall of Fame jaarlijks gevuld. In totaal hebben tot en met 2006 nu 56 spelers (51 mannen en vijf vrouwen), zestien coaches en één bestuurder een plek in het museum.
vi.nl
http://www.ajaxinternettv.nl/index.php? ... t&type=newFrank de Boer tovert en scoort à la Ronaldinho
06/09/2007 18:55
Frank de Boer is met voetbalpensioen en legt zich toe op zijn trainersloopbaan. Toch weet de 37-jarige linkspoot de bal nog meer dan aardig te raken.
In een duel met Lucky Ajax tegen IJsselmeervogels scoorde De Boer twee keer fraai. Zijn laatste in Spakenburg noemt hij zelfs de mooiste van zijn leven.
De akka achter zijn standbeen langs was er eentje waar Ronaldinho goedkeurend naar zou kijken, het schot doen weinig sterren van nu hem evenmin na.
Wat een goal!, jammer dat er geen camerastandpunt van achter Frank is.
Jamal Akachar, maar dat was geen aankoop.
Ik dacht toch dat ie een contract had aangeboden gekregen ...
Jamal Akachar tekent contract bij Ajax
Geschreven door thieske op dinsdag, 10 december om 09:18
Jamal Akachar heeft maandagmiddag een contract voor anderhalf jaar bij Ajax getekend. Daarmee komt een lang gekoesterde droom voor de aanvaller van de Ajax Zaterdag 1 alsnog uit.
Akachar speelde eerder voor Ajax in de A2. Nadat hij vorig seizoen een half jaar niets had gedaan - hij was gestopt met voetbal - besloot hij toch weer te gaan voetballen. Dit keer bij het hoogste elftal van de amateurs van Ajax, dat in de eerste klasse uitkomt. De taxichauffeur werd door John van 't Schip opgeroepen voor een wedstrijd tegen HET, een combinatie-elftal van spelers uit de Amsterdamse hoofdklasse, eerste klasse en tweede klasse. Door een tekort aan spelers bij Jong Ajax riep Van 't Schip Jamal ook voor de thuiswedstrijd tegen Jong Willem II op. "In die wedstrijd heb ik niet gespeeld, maar het was natuurlijk fantastisch om er weer bij te zijn. Daarna is het snel gegaan. Tegen Jong Feyenoord mocht ik al invallen en daarna scoorde ik in alle wedstrijden, waarin ik in de basis stond. Vooral de wedstrijd in de Arena tegen Willem II was natuurlijk heel speciaal."
Hoewel zijn droom al is uitgekomen, heeft Jamal Akachar kort na de contractondertekening alweer een nieuw doel. ,,Het niveau bij Jong Ajax is in vergelijking met de Zaterdag 1 natuurlijk groot. Vooral je handelingssnelheid moet veel hoger zijn. Ik kan echter goed meekomen. De volgende stap is om Ronald Koeman van mijn kwaliteiten te overtuigen."
Blij met de punten ...
Het wil maar niet echt opschieten met Rosales bij River. Check deze samenvatting van de tweede helft Racing-Rivervoor een beeldvorming van z'n regelmatige getob. Als je de eerste -en de tweede helft er bij pakt, moet je even goed letten op de naam (Augusto) Fernandez. Het was weer eens genieten geblazen op het moment dat die gozer aan de bal kwam.
Maar eerlijk is eerlijk, een paar weken terug maakte Maurito wel deze prachtige goal tegen Gimnasia Jujuy. En daar kwam later ook nog een assist bij, zoals te zien is in het clipje.
Maar eerlijk is eerlijk, een paar weken terug maakte Maurito wel deze prachtige goal tegen Gimnasia Jujuy. En daar kwam later ook nog een assist bij, zoals te zien is in het clipje.
www.vi.nlKluivert nog niet wedstrijdfit bij Lille
14/09/2007 14:02
Het debuut van Patrick Kluivert bij Lille laat nog even op zich wachten. De 31-jarige aanvaller behoort nog niet tot de wedstrijdselectie voor het competitieduel met Girondins Bordeaux van zaterdag.
Kluivert werkt bij zijn nieuwe Franse werkgever voorlopig nog aan zijn fitheid. De spits zette twee weken geleden zijn handtekening onder een éénjarig contract bij Lille, nadat hij bij PSV niet in aanmerking was gekomen voor een nieuwe verbintenis.
Salvador Dali
Salvador Dali
GoderdommeThomas schreef:Het wil maar niet echt opschieten met Rosales bij River. Check deze samenvatting van de tweede helft Racing-Rivervoor een beeldvorming van z'n regelmatige getob. Als je de eerste -en de tweede helft er bij pakt, moet je even goed letten op de naam (Augusto) Fernandez. Het was weer eens genieten geblazen op het moment dat die gozer aan de bal kwam.
die goal is echt heel mooi. Mooiere controle als Bergkamp tegen Argentina
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ben net terug van een avondje FC Zwolle. Hierbij liep er op links iemand met knalgele schoenen en hij luisterde naar de naam Boerrigter. Mijn hemel wat een drama. Werkelijk waar geen bal goed geraakt net zoals het hele voetbal vanavond zeer, zeer armetierig was. Ik stond echt versteld van het feit dat die jongen bij ons in de jeugd heeft gespeeld en dat hij zelfs als talent te boek stond in zijn tijd bij Twente.
www.sportwereld.beSonck: 'Ik kreeg geen enkele bruikbare bal'
Wesley Sonck en Ivan Leko moesten na de openingsgoal van Akpala plaats maken voor Ibrahim Salou en Dusan Djokic. Sonck was voor één keer zelfs blij dat hij van het veld mocht.
'De wissel was terecht. Ik zat gewoon niet goed in de match en kon toch maar weinig goeds uitrichten voorin', stak Sonck zijn ontgoocheling niet onder stoelen of banken. ,Ik vind dat ze in de toekomst maar eens beter moeten luisteren naar de trainer en het spel spelen dat gevraagd wordt. Ze kozen alsmaar voor de lange bal en dat was echt niet de bedoeling. Ja, ik heb me op een gegeven moment kwaad gemaakt op Blondel', gaf Sonck toe.
'Ik kreeg geen enkele bruikbare bal, het was altijd te hoog, te kort of te ver. Ik ga graag voor elke bal, maar als het tien keer mis loopt, begint dat natuurlijk wel op de zenuwen te werken. De elfde keer ga je dan ook met net iets minder overtuiging. Ik geloof dat sommigen nog dachten dat Salou voorin stond, echt onbegrijpelijk en frustrerend. Let op, ik zat dan wel niet in de match, ik heb hier wel veel en hard gelopen hoor. Mijn truitje was zelfs behoorlijk nat, maar daar hield het ook mee op. Dit was echt geen goede wedstrijd', bleef Sonck sakkeren.
Jonathan Blondel had niet veel zin om te reageren op de uitspraken van Sonck. 'Het is echt allemaal makkelijker gezegd dan gedaan. We kregen gewoon geen ruimte vandaag en dan is het altijd moeilijk.'
Arme Wesley.

Salvador Dali
Salvador Dali