AN17/8/2007 - Vermeer begint bij Willem II in de basis
(Gepost door RvN)
BRON: PZC
Kenneth Vermeer heeft in de voorbereiding van het seizoen een basisplaats afgedwongen onder de lat bij Willem II. De keeper gehuurd van Ajax had de nodige concurrentie, maar start vanavond in de basis in de openingswedstrijd van de eredivisie tegen Heerenveen.
Vermeer: "Wat er nog aan ontbrak, was een basisplaats bij mijn club. Ik heb Ajax al twee jaar geleden gevraagd of ik verhuurd mocht worden. Ik ben blij dat ik vanavond met Willem II eindelijk mijn debuut in de eredivisie kan maken. Een basisplaats onder de lat bij je club is een beloning voor het dagelijkse werk."
Kenneth Vermeer
Moderator: mods
Fitte Aerts verdringt Vermeer uit doel Willem II
21/09/2007 17:59
Maikel Aerts keert zaterdag terug in het doel van Willem II. De 31-jarige keeper maakt zijn rentree nadat hij een half jaar niet in actie is geweest vanwege een blessure.
Aerts neemt in het treffen met Roda JC de plaats in van Kenneth Vermeer, die op de bank moet plaatsnemen. Op 18 maart stond de geboren Eindhovenaar voor het laatst onder de lat.
Coach Dennis van Wijk kan in de thuiswedstrijd tegen Roda JC niet beschikken over de geblesseerden José Valencia, Darl Douglas en Angelo Martha. De laatste was vrijdag tijdens de training geblesseerd geraakt.
vi.nl
Dat was snel.
-
Tja, ik vond Aerts bij RBC altijd wel een goede indruk maken. Dat Vermeer gelijk plaats moet maken voor Aerts is natuurlijk een teken aan de wand. Ik denk dat we Vermeer niet meer bij Ajax gaan terugzien. Bij Jong Oranje heeft Waterman ook al de voorkeur.Thomas schreef:Alsof Aerts garant staat voor het stoppen van ballen. Da's ook gewoon een prutser hoor.Baseman schreef:Wil Willem II graag punten laten liggen of is Aerts nog niet 100% wedstrijdfit ?
Een prutsen is hij zeker niet, een topper ook niet overigens.Thomas schreef:Alsof Aerts garant staat voor het stoppen van ballen. Da's ook gewoon een prutser hoor.
Maar hij is zeker beter dan Vermeer...maar goed, dat was voor mij vooraf al duidelijk.
Vermeer is al voorbij gestreefd door Waterman, Velthuizen en Vorm.
Gisteren was hij minder en ik zie hem niet de top halen, maar hij heeft wel een sterke uitstraling. Het is een mannetje, maar daar hou ik wel van. Keepers moeten persoonlijkheid hebben en hij had dat al op jonge leeftijd, toch knap.Jöhnk schreef:Ja, vooral door Waterman.![]()
Mee eens.Vorm is idd. een goede, complete keeper. Velthuizen heb ik wat weinig van gezien, maar maakt een goede indruk. Heeft ook een prima uitstraling.
Vorm is nog wat timide, maar Velthuizen is ook al een mannetje. Mooi om te zien ! Beiden zijn ook goed op weg, al schat ik Velthuizen hoger in.
Die ja...bij Den Bosch en RBC een uitstekende keeper, maar bij Feyenoord een onzekere grabbelaar. Bij Willem II presteerde hij vorig seizoen echter weer op een aardig niveau.Aerts, dat is toch de man die zichzelf liet wisselen omdat hij stond te trillen op zijn benen van angst?
Van Aerts ben ik in ieder geval nooit onder de indruk geweest.
Het doet me wel goed dat Nederland, na wat onzekere jaren m.b.t. de opvolging van Van der Sar, straks wellicht 3 of 4 prima keepers achter de hand heeft. Van Waterman ben ik minder gecharmeerd, maar Vorm en Velthuizen maken op mij ook een prima indruk. Stekelenburg acteert op dit moment op een hoog niveau, maar voor Ajax moet een gelijkwaardige keeper te vinden zijn. In Nederland of daar buiten.
Het doet me wel goed dat Nederland, na wat onzekere jaren m.b.t. de opvolging van Van der Sar, straks wellicht 3 of 4 prima keepers achter de hand heeft. Van Waterman ben ik minder gecharmeerd, maar Vorm en Velthuizen maken op mij ook een prima indruk. Stekelenburg acteert op dit moment op een hoog niveau, maar voor Ajax moet een gelijkwaardige keeper te vinden zijn. In Nederland of daar buiten.
Ik ben nog steeds een van de weinigen die Waterman niet zo goed vind, volgens mij. Dat is niet op basis van de wedstijd van gisteren, maar ik vind hem in alle duels dat ik AZ helemaal bekijk, dat zijn belangrijke competitie wedstrijden en UEFA Cup duels, een wat onzekere indruk maken. Vooral bij terugspeelballen heb ik nog weleens het idee dat hij de mist in zal gaan.
Die Velthuizen van Vitesse gaat wel een goede worden, denk ik.
Die Velthuizen van Vitesse gaat wel een goede worden, denk ik.
Vermeer had zeker een paar goede reddingen, vooral de bal die hij uit de bovenhoek tikte was van grote klasse !
Alleen waren alle reddingen gemaakt dmv een groot pluspunt van hem, zijn reactievermogen. Op de lijn is hij niet zo slecht, maar daarbuiten wel. Hij verwerkte ook weer eens een hoge bal niet goed. En hij straalt inderdaad geen rust uit, voor een keeper toch erg belangrijk.
Maar eerlijk is eerlijk, hij hield Willem II op de been.
Nu nog dit niveau vast te zien houden en zijn minpunten sterk verbeteren, dan kan het nog wat worden.
Alleen waren alle reddingen gemaakt dmv een groot pluspunt van hem, zijn reactievermogen. Op de lijn is hij niet zo slecht, maar daarbuiten wel. Hij verwerkte ook weer eens een hoge bal niet goed. En hij straalt inderdaad geen rust uit, voor een keeper toch erg belangrijk.
Maar eerlijk is eerlijk, hij hield Willem II op de been.
Nu nog dit niveau vast te zien houden en zijn minpunten sterk verbeteren, dan kan het nog wat worden.
Ik heb Aerts de afgelopen drie weken alweer twee blunders zien maken.Baseman schreef:Een prutsen is hij zeker niet, een topper ook niet overigens.Thomas schreef:Alsof Aerts garant staat voor het stoppen van ballen. Da's ook gewoon een prutser hoor.
Maar hij is zeker beter dan Vermeer...maar goed, dat was voor mij vooraf al duidelijk.
Vermeer wordt nooit beter dan Stekel...waar Stekel top is in de Eredivisie, gaat Vermeer niet verder komen dan de middenmoot.
Waterman, Vorm en vooral Velthuizen zijn veel betere keepers en hem al lang voorbij gestreefd.
PS: Who cares hoe goed Vermeer zijn spelhervatting is ? Alleen in Nederland is dat belangrijk...in elk ander land moet een keeper doen waar hij voor staat, namelijk het tegenhouden van ballen. En dat is niet Vermeer zijn grootste kwaliteit. Dankzij zijn goede reactievermogen kan hij zich aardig staande houden op de lijn, maar daarbuiten is het (te) regelmatig een drama en bij hoge ballen is hij kansloos. Hij heeft Willem II punten gekost.
Waterman, Vorm en vooral Velthuizen zijn veel betere keepers en hem al lang voorbij gestreefd.
PS: Who cares hoe goed Vermeer zijn spelhervatting is ? Alleen in Nederland is dat belangrijk...in elk ander land moet een keeper doen waar hij voor staat, namelijk het tegenhouden van ballen. En dat is niet Vermeer zijn grootste kwaliteit. Dankzij zijn goede reactievermogen kan hij zich aardig staande houden op de lijn, maar daarbuiten is het (te) regelmatig een drama en bij hoge ballen is hij kansloos. Hij heeft Willem II punten gekost.