Sarcasme.Daniel_vT schreef:Sarcasme? Ik vond die goal niet zo geweldig. En een uitstekende passeerbeweging was het niet. Het was dat de keeper zo snel ging liggen en hij een duwtje in de rug kreeg van de verdediger anders had hij hem mooi netjes in de handen van de keeper gespeeld.
Dinamo Zagreb - Ajax 20-09-2007
Blij met de punten ...
Ik zou al tevreden zijn geweest als ik iets van voetbal bij AJAX had gezien.En lul toch niet zo uit je nek.Zelfs HtC vond het bar en bar slecht wat ie vanavond op het veld zag gebeuren .. resultaat telt.Beloki schreef:Jezus, dit is echt te triest. We zijn gigantisch uit vorm. Niemand van dit forum op Ramona en ik na, dachten dat Ajax hier ging winnen. Ajax wint wel en het is één groot gezeik. Rommedahl scoorde met geluk, we moeten ons schamen, we staan voor lul etc. In andere landen lachen ze zich dood als ze dit zien. Een team dat gigantisch uit vorm is, de underdog word geacht door de eigen fans, maar alsnog wint, wordt tot de grond toe afgebrand. Resultaat maakt Ajax fans geen flikker uit. Als het maar mooi is. We hadden hier natuurlijk met schitterend voetbal moeten winnen, liefst met 3 goals verschil. Ajax had een geblesseerde Suarez op moeten stellen en vol op de aanval gaan. Kijken wat er dan gebeurd was. Maar HtC en Rommedahl bashen is veel leuker. Stel je eens voor dat je achter je club ging staan!
Als er iets triest is is het dit AJAX wel ..
Blij met de punten ...
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Elke club in Europa zou dolgelukkig zijn met een overwinning in Zagreb. Ook de allergrootsten.
Maar wij weer niet.
Ik zie dit als de beste uitslag die we in een Europese uitwedstrijd tegen een tegenstander van kaliber hebben neergezet sinds de 0-2 in Lyon, een slordige vijf jaar geleden. Een uitslag om te vieren en heel blij mee te zijn.
Daar heb je geen Nieuwe Nederigheid voor nodig. Da's gewoon een kwestie van kijken naar de resultaten die we de laatste vijf jaar hebben neergezet in Europese uitwedstrijden, en vervolgens redeneren vanuit een verwachtingspatroon dat in overeenstemming is met de feiten van die laatste vijf jaar.
Dan is dit gewoon goed. Sterker nog: klasse.
K.
Maar wij weer niet.
Ik zie dit als de beste uitslag die we in een Europese uitwedstrijd tegen een tegenstander van kaliber hebben neergezet sinds de 0-2 in Lyon, een slordige vijf jaar geleden. Een uitslag om te vieren en heel blij mee te zijn.
Daar heb je geen Nieuwe Nederigheid voor nodig. Da's gewoon een kwestie van kijken naar de resultaten die we de laatste vijf jaar hebben neergezet in Europese uitwedstrijden, en vervolgens redeneren vanuit een verwachtingspatroon dat in overeenstemming is met de feiten van die laatste vijf jaar.
Dan is dit gewoon goed. Sterker nog: klasse.
K.
Still alive...
- Fenerbahce
Henk vindt elke wedstrijd een drama, so what ... Dan moet hij een keer naar zich zelf kijken, hij is de trainer, toch ???Voetske schreef:Ik zou al tevreden zijn geweest als ik iets van voetbal bij AJAX had gezien.En lul toch niet zo uit je nek.Zelfs HtC vond het bar en bar slecht wat ie vanavond op het veld zag gebeuren .. resultaat telt.Beloki schreef:Jezus, dit is echt te triest. We zijn gigantisch uit vorm. Niemand van dit forum op Ramona en ik na, dachten dat Ajax hier ging winnen. Ajax wint wel en het is één groot gezeik. Rommedahl scoorde met geluk, we moeten ons schamen, we staan voor lul etc. In andere landen lachen ze zich dood als ze dit zien. Een team dat gigantisch uit vorm is, de underdog word geacht door de eigen fans, maar alsnog wint, wordt tot de grond toe afgebrand. Resultaat maakt Ajax fans geen flikker uit. Als het maar mooi is. We hadden hier natuurlijk met schitterend voetbal moeten winnen, liefst met 3 goals verschil. Ajax had een geblesseerde Suarez op moeten stellen en vol op de aanval gaan. Kijken wat er dan gebeurd was. Maar HtC en Rommedahl bashen is veel leuker. Stel je eens voor dat je achter je club ging staan!
Als er iets triest is is het dit AJAX wel ..
En meneer HTC zou zich zelf ook wel wat positiever tijdens een wedstrijd kunnen opstellen, heb je z'n kop gezien deze avond ??? Meneer straalt absoluut geen positiviteit uit ...
En voor de rest, geniet 's een keer van een overwinning ...

De enige manier om uit de negatieve spriaal te raken is weer te winnen en dan geeft het niet hoe ..
Maar goed, we hadden ook, zoals Lucas graag wilde, ons naar de slachtbank kunnen laten leiden met een lekker aanvallende opstelling ..

P.S. Nieuwe nederigheid zou ik graag realisme willen noemen ...
Laatst gewijzigd door Fenerbahce op do sep 20, 2007 10:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Precies. Ik vraag me af wat de mensen hier om 18.15u verwacht hadden.
Ajax uit vorm, die ternauwernood van Heracles kon winnen, de klap van het missen van de CL nog niet teboven...
Wie dacht hier vooraf dat we zouden winnen? Bijna niemand. En wie verwachtte er nu Ajax-voetbal? In een stadion met 40.000 idioten, tegen een ploeg die Werder Bremen bijna uit de CL heeft gehouden.
Hoppa, 0-1 gewonnen. Niet zeiken verder, het mooie voetbal proberen we volgende week zondag thuis tegen VVV wel weer. Nu is het gewoon weer in vorm komen, vertrouwen krijgen en een 0-1 in Zagreb helpt daar uitstekend bij.
Ajax uit vorm, die ternauwernood van Heracles kon winnen, de klap van het missen van de CL nog niet teboven...
Wie dacht hier vooraf dat we zouden winnen? Bijna niemand. En wie verwachtte er nu Ajax-voetbal? In een stadion met 40.000 idioten, tegen een ploeg die Werder Bremen bijna uit de CL heeft gehouden.
Hoppa, 0-1 gewonnen. Niet zeiken verder, het mooie voetbal proberen we volgende week zondag thuis tegen VVV wel weer. Nu is het gewoon weer in vorm komen, vertrouwen krijgen en een 0-1 in Zagreb helpt daar uitstekend bij.
Verwacht hadden, niemand verwachte vanavond iets.Iedereen is blij met het resultaat.En niemand vraagt om mooi voetbal.
Herkenbaar voetbal, waar een idee achter zit.Wil HtC met de opstelling van vanavond door gaan Prima.Doen, werk het maar uit, train het maar door, zodat er over +- 6 maanden een redelijk op elkaar ingespeeld team staat.Geen probleem.
Maar wedden dat er a.s. zondag weer een andere opstelling de wei wordt ingestuurd.
Bij de aanstelling van HtC vroegen we, hoopten we, dat na Koeman, Blind er nu eens een trainer zou opstaan die er een geheel van kon maken ( en niemand vraagt om een super elftal te creeëren ).We weten nu jammer genoeg beter, met als eindstation de opstelling van vanavond.Wat was het 4-4-1-1 ?.
Het is wat je als vervolg op deze wedstrijd ziet aankomen, de stap verder die je triest maakt, ondanks het resultaat.Het is de manier waarop ( en of dat die manier je hoopvol stemt voor de volgende stap ) die je triest maakt, ondanks het resultaat.Het is met welke ( soort ) spelers dat gebeurt dat je triest maakt, ondanks het resultaat.Het is het verder kijken naar ... wat je triest maakt ... ondanks het resultaat.
Herkenbaar voetbal, waar een idee achter zit.Wil HtC met de opstelling van vanavond door gaan Prima.Doen, werk het maar uit, train het maar door, zodat er over +- 6 maanden een redelijk op elkaar ingespeeld team staat.Geen probleem.
Maar wedden dat er a.s. zondag weer een andere opstelling de wei wordt ingestuurd.
Bij de aanstelling van HtC vroegen we, hoopten we, dat na Koeman, Blind er nu eens een trainer zou opstaan die er een geheel van kon maken ( en niemand vraagt om een super elftal te creeëren ).We weten nu jammer genoeg beter, met als eindstation de opstelling van vanavond.Wat was het 4-4-1-1 ?.
Het is wat je als vervolg op deze wedstrijd ziet aankomen, de stap verder die je triest maakt, ondanks het resultaat.Het is de manier waarop ( en of dat die manier je hoopvol stemt voor de volgende stap ) die je triest maakt, ondanks het resultaat.Het is met welke ( soort ) spelers dat gebeurt dat je triest maakt, ondanks het resultaat.Het is het verder kijken naar ... wat je triest maakt ... ondanks het resultaat.
Blij met de punten ...
Sorry, maar dit klinkt toch best triest voor een club als Ajax.Kowalczyk schreef:We zijn er nog láng niet, en het wordt nog 90 minuten alle hens aan dek, maar als we net zo gegroepeerd spelen en hard werken, halen we misschien de groepsfase wel. Zou mooi zijn.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Het is in mijn ogen een feit dat negatief voetbal makkelijker is. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat Ajax zich daar structureel toe moet verlagen.LucaS schreef:Als nu zelfs het grootste deel van de Ajacieden (?) gaat roepen dat je met ontzettend negatief verdedigend kutvoetbal meer kans hebt op goede resultaten dan met aanvallend voetbal, tja, laat ik maar niets meer zeggen. Het is een treurige dag
Het is begrijpelijk dat er, gezien de intense negativiteit ronde club, puur voor het resultaat wordt gegaan, maar in het verleden is helaas nooit gebleken dat die resultaten als opmaat naar beter voetbal gebruikt konden worden.
Ik ben bang dat dit niet de manier is om uit het slop te raken.
Nee, de manier is om alles negatief te blijven benaderen. Om te blijven roepen dat het niet past bij een club als AJAX. Om erg mooi te voetballen met een prachtig 4-3-3 systeem en vervolgens verschrikkelijk de zak te krijgen, "maar we hebben wel mooi gevoetbald".
Dacht het toch niet. Op dit moment kan het niet anders, met dit niet ingespeelde team, met de vele blessures, met de negativiteit rond het team. En nee, dat zijn geen excuses, dat is helaas nu de realiteit.
Wel grappig trouwens dat spelers die hier steeds als absoluut geen verdediger worden getypeerd, nu natuurlijk wel als verdedigers worden meegerekend om maar aan te geven hoe verdedigend AJAX wel niet was.
Op naar AZ.
Dacht het toch niet. Op dit moment kan het niet anders, met dit niet ingespeelde team, met de vele blessures, met de negativiteit rond het team. En nee, dat zijn geen excuses, dat is helaas nu de realiteit.
Wel grappig trouwens dat spelers die hier steeds als absoluut geen verdediger worden getypeerd, nu natuurlijk wel als verdedigers worden meegerekend om maar aan te geven hoe verdedigend AJAX wel niet was.
Op naar AZ.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Dom gelul allemaal hier. Zoek lekker een andere club of stop met voetbal kijken. In de huidige vorm is dit een uitstekend resultaat. Achterin stond het prima, nauwelijks kansen weggegeven. De tijden zijn veranderd. Het begint allemaal achterin en als je dan in zo'n atmosfeer zo'n luizegoal kan maken heb je het gewoon prima gedaan.
Precies Neef, want als onze geschiedenis iets heeft uitgewezen is dat je met aanvallend voetbal altijd de loser zult zijn.Neefkens schreef:Nee, de manier is om alles negatief te blijven benaderen. Om te blijven roepen dat het niet past bij een club als AJAX. Om erg mooi te voetballen met een prachtig 4-3-3 systeem en vervolgens verschrikkelijk de zak te krijgen, "maar we hebben wel mooi gevoetbald".
I think I lost my fucking headache
AJAX heeft 1 kans gecreeërd en 1 kans in de voeten geschoven gekregen waar een Rommedahl al struikelend en dankzij de tegenstander uit mocht scoren.Volgens mij inschatting was dat ook zijn geluk:Dat is twijfelde of dat ie voor succes zou gaan of af zou spelen op KjH.Neefkens schreef:Nee, de manier is om alles negatief te blijven benaderen. Om te blijven roepen dat het niet past bij een club als AJAX. Om erg mooi te voetballen met een prachtig 4-3-3 systeem en vervolgens verschrikkelijk de zak te krijgen, "maar we hebben wel mooi gevoetbald".
Op naar AZ.
Verder is AJAX de gehele 1e helft nauwelijks over de midden lijn geweest, hing men met 8 man met de kont tegen de zestien, tja als dat geen verdedigend ingestelde opstelling is weet ik het niet meer.En zo kun je nog wel even doorgaan.
Negatief ?.Volgens mij zou het negatief zien indien men hier van alles en nog wat naar voren haalt wat nietwaar zou zijn, dingen die je ziet waarvan je kan zeggen dat ze hoopvol zijn voor de toekomst, en dat dan afkraken.Negatief zou zijn als men, na zeg een wedstrijdje of 5-6 steeds mee aanknopings punten zou zien dat het de goede kant ingaat, en dat dan afkraakt.
Dan pas ben je negatief.
Zoals ik al zei, iedereen is blij met het resultaat.Maar niet met de uitvoering, en dat heeft niks met MOOI voetbal te maken.Niemand heeft het over MOOI voetbal.Wel over iets herkenbaars te zien.Goed 4-4-2 systeem,prima, maar wel een systeem, of voor mij part wat HtC heeft staan te roepen 4-3-2-1 ( o.i.d ).4-3-3 kun je volgens mij vergeten, daar hebben we niet op ingekocht, maar dat maakt niks uit.Zet er een systeem neer ,en dat werk je verder uit.Al heb je gelijk we zitten in NU.Bijna anderhalf jaar HtC en NU nog steeds geen systeem, automatisme, patronen, een BEETJE ingespeeld team te bekennen ....
Laatst gewijzigd door 999 op vr sep 21, 2007 8:03 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Ik accepteren dat van Ajax qua spelopvatting en -uitvoering een doorsnee club wordt gemaakt? Ik zou niet weten waarom dat zou moeten. Overigens speelde PSV woensdag wel heel erg naief, vind je niet? Het budget van Ajax is trouwens al jaren groter dan dat van Europese subtopper PSV. Toch zie ik die niet met 7 1/2 verdediger aantreden
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Voor de wedstrijd moest iedereen met taxi's en anderen met ongelooflijke politiebegeleiding rechtstreeks vanuit het centrum het stadion in.Beloki schreef:Wel weer best wat hakenkruizen en keltische tekens gezien, zeker vlak na het fluitsignaal. Ik mag die Blue Bad Boys allerminst.
Enkele taxi's gewoon aangevallen door BBB.
Na de wedstrijd hetzelfde verhaal. Ik vernam dat zelfs Ajacieden uit taxi's getrokken zijn en inelkaar gebeukt zijn. Moet niet veel gekker worden.
Anderen hadden geluk en hadden de deuren op slot. Taxi chauffeurs zeiden dat het normaal was???
Ben benieuwd of het vuurwerk nog een staartje krijgt, is ook een standaard verhaal bij Zagreb.
Het zijn echt nazi's daar. Overal zie je white power tekens en dat soort ongein. En dat die vlaggen zo prominent in beeld waren kan ik ook niet begrijpen!!!
Het is weer een herhaling van een oude discussie, maar ik vraag mij soms toch echt af waarom sommigen fan van Ajax zijn. Als ik oersaai en resultaatgericht voetbal wil zien zou ik wel fan van PSV zijn geweest. Die voerden het tegen CSKA zelfs nog stukken beter en aantrekkelijker uit. Ajax toont 90 minuten lang 0,0 initiatief tegen een ondermaats presterend Dinamo Zagreb. We scoren een enorme mazzelgoal en iedereen is tevreden? Chapeau voor de trainer? Vraagt niemand zich af waarom Ajax na al die tijd nog steeds niet op elkaar ingespeeld is? Waarom zitten we in een vormcrisis? Waarom mist elke vorm van creativiteit en idee in het spel van Ajax? Nee, we hebben gewonnen dus moet men niet zeiken en is het allemaal goed? Ik heb gisteravond ontiegelijk veel ballen naar voren in niemandsland gepoeierd zien worden. Die arme Huntelaar stond vaak als enige op de aanvalshelft. Ajax vroeg er om met zo'n opstelling en instelling om de deksel op zijn neus te krijgen. Ziet niemand dan dat het meer geluk dan wijsheid is dat Ajax zo wint? Dit kan toch niet het voetbal zijn waar je als Ajacied naar wilt kijken? Onderscheiden wij ons dan helemaal nergens meer mee? Ogararu, Stam, Van der Wiel, Vermaelen, Gabri, Maduro, Heitinga, Emanuelson in één opstelling. Je moet er maar op durven komen.
Ik accepteer nog liever dat we voortaan een marginale rol in Europa spelen, maar wel met lef en aanvallende intenties het veld in komen, dan dat we ons zo te kijk zetten. Als ik sommigen hier moet geloven kan Ajax vanwege het budget niet met aanvallende intenties het veld betreden. Ooit wel eens gekeken naar het budget van Kopenhagen, Slavia Praag, Dinamo Zagreb, etc.?
Ik accepteer nog liever dat we voortaan een marginale rol in Europa spelen, maar wel met lef en aanvallende intenties het veld in komen, dan dat we ons zo te kijk zetten. Als ik sommigen hier moet geloven kan Ajax vanwege het budget niet met aanvallende intenties het veld betreden. Ooit wel eens gekeken naar het budget van Kopenhagen, Slavia Praag, Dinamo Zagreb, etc.?
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
ASR_AFCA schreef:
Het zijn echt nazi's daar. Overal zie je white power tekens en dat soort ongein. En dat die vlaggen zo prominent in beeld waren kan ik ook niet begrijpen!!!
Ongelooflijk idd...snap ik echt voor geen ene meter...

Wat dat betreft zit ik niet te wachten om 2e ring ArenA te zitten bij de middenlijn...

Matig Ajax wint wel
Door: Jeroen Gunter
Gepubliceerd: gisteren 20:36
Update: vandaag 07:08
Ajax is overal ter wereld een begrip. Het speelt aanvallend en attractief voetbal en past zich zelden aan de tegenstander aan. Dat lijkt nu definitief verleden tijd te zijn.
Waar ter wereld je als Nederlander ook komt, als de naam Holland valt, verschijnt er een glimlach op de gezichten van de mensen en worden de namen van Cruijff, Gullit en Van Basten uitgesproken alsof het heiligen zijn. Het Nederlands elftal van 1974 en dat van 1988, het Ajax van 1995, allemaal speelden ze mooi verzorgd, aanvallend voetbal. Het liefst met zo veel mogelijk spitsen en als het even kan een scorende nummer tien achter de aanval.
Dat lijkt nu definitief verleden tijd te zijn. Zagen we het Nederlands elftal vorige week tegen Albanië al een knap staaltje resultaatvoetbal weggeven, gisteravond verloochende ook Ajax zijn traditie. Met liefst zes verdedigers en twee verdedigende middenvelders trad het elftal van Henk ten Cate aan tegen Dinamo Zagreb. Nee, we hebben het hier niet over het grote AC Milan, Real Madrid of Chelsea, maar over een Europese middenmoter, die nooit verder kwam dan de derde ronde in het UEFA Cup-toernooi.
Woensdagavond had Ten Cate al een tipje van de sluier opgelicht door te stellen dat hij in Zagreb per se een goed resultaat wilde behalen. Dat hij hiervoor acht verdedigend ingestelde spelers dacht nodig te hebben, had niemand verwacht.
Het grote Ajax kwam in de eerste helft dan ook tot niet meer dan twee doelpogingen, allebei schoten van afstand, zo kansloos dat ze net zo goed niet gelost hadden hoeven worden. Waarom Henk ten Cate Klaas-Jan Huntelaar en Dennis Rommedahl, twee aanvallers, had opgesteld, werd pas in de tweede helft duidelijk, toen Rommendahl na een fout in de Kroatische verdediging mocht scoren. Na dat doelpunt ging Ajax zowaar een beetje aanvallen, Huntelaar kreeg nog een kans, maar daar bleef het dan bij. Dat Ajax met 0-1 won, had de club vooral te danken aan het slechte spel van zijn tegenstander.
De discussie is waar je een trainer op moet afrekenen, op het spel dat zijn ploeg laat zien of op het resultaat. Afgerekend op het resultaat heeft Ten Cate het goed gedaan, maar de prijs die hij daarvoor heeft betaald is hoog. Ajax is onherkenbaar geworden. Ten Cate zit daar niet mee. ‘Ik denk dat de tactiek zich uitbetaald heeft’, zei hij na afloop van de wedstrijd. ‘Dit is Europees voetbal, hier gaat het om overleven.’
Bron: de Pers
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Misschien speelden we gisteravond op deze manier omdat vaste buitenspeler Kennedy geblesseerd was. Hetzelfde gold voor Suarez (blijkbaar). Tevens zijn Mitea en Manu ook niet fit dus hou je weinig over, behalve Luque, Huntelaar, Rommedahl en Ursaiz. Moet je daar 3 aanvallers uit gaan kiezen?
Het team:
Maarten Stekelenburg; John Heitinga, Jaap Stam, Gregory van der Wiel, Thomas Vermaelen; George Ogararu, Gabri, Hedwiges Maduro, Urby Emanuelson; Dennis Rommedahl, Klaas Jan Huntelaar
Dan de wisselspelers: Dennis Gentenaar, Ismael Urzaiz, Luque, Luis Suárez, Jan Vertonghen, Mitchell Donald, Siem de Jong
Hoe had je met deze spelers aanvallender kunnen gaan voetballen? Persoonlijk had ik Vertonghen ipv Ogararu opgesteld maar Vertonghen heeft nog niet zo heel veel minuten in de benen volgens mij. Dus voordat mensen gaan roepen dat het allemaal beter moet (wat uiteraard wel waar is) is het ook wel raadzaam om te kijken waar Ajax het op dit moment mee moet doen. En dan kom je tot de conclusie dat het heel pover is zodra er een aantal spelers wegvallen (Kennedy, Davids o.a.).
Dan kun je Ten Cate de schuld geven, maar die stelt een team op die het beste resultaat zal halen of de spelers, maar die voeren ook maar gewoon hun taak uit, en dat deden ze gisteren over het algemeen redelijk. We misten gisteren kwaliteit op het middenveld. Iemand die iets 'creatiefs' kan doen. Iemand als Suarez of Kennedy bijvoorbeeld.
Gisteren heb ik ook niet genoten van Ajax, ben wel heel blij met de overwinning. Als we doorgaan heb je in de groepsfase hopelijk je team weer compleet. Kun je eindelijk gaan bouwen aan je team.
Het team:
Maarten Stekelenburg; John Heitinga, Jaap Stam, Gregory van der Wiel, Thomas Vermaelen; George Ogararu, Gabri, Hedwiges Maduro, Urby Emanuelson; Dennis Rommedahl, Klaas Jan Huntelaar
Dan de wisselspelers: Dennis Gentenaar, Ismael Urzaiz, Luque, Luis Suárez, Jan Vertonghen, Mitchell Donald, Siem de Jong
Hoe had je met deze spelers aanvallender kunnen gaan voetballen? Persoonlijk had ik Vertonghen ipv Ogararu opgesteld maar Vertonghen heeft nog niet zo heel veel minuten in de benen volgens mij. Dus voordat mensen gaan roepen dat het allemaal beter moet (wat uiteraard wel waar is) is het ook wel raadzaam om te kijken waar Ajax het op dit moment mee moet doen. En dan kom je tot de conclusie dat het heel pover is zodra er een aantal spelers wegvallen (Kennedy, Davids o.a.).
Dan kun je Ten Cate de schuld geven, maar die stelt een team op die het beste resultaat zal halen of de spelers, maar die voeren ook maar gewoon hun taak uit, en dat deden ze gisteren over het algemeen redelijk. We misten gisteren kwaliteit op het middenveld. Iemand die iets 'creatiefs' kan doen. Iemand als Suarez of Kennedy bijvoorbeeld.
Gisteren heb ik ook niet genoten van Ajax, ben wel heel blij met de overwinning. Als we doorgaan heb je in de groepsfase hopelijk je team weer compleet. Kun je eindelijk gaan bouwen aan je team.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"