Dinamo Zagreb - Ajax 20-09-2007
-
- AT Toto winner 15/16
- Daily Blind
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Echt?Alexander schreef:Wat een schande deze opstelling. Echt, het is niet om aan te zien. Ik heb zelden zo slecht voetbal gezien, het is echt een schande. Met 8 verdedigend ingestelde spelers spelen plus een keeper, hoe verzin je dit? Echt, wat mij betreft rot die man vandaag nog op.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hoe bedoel je een gebrek aan creativiteit en aanvallende ingestelde spelers, Martin van Geel nogmaals? Ze kunnen nu net zo goed met ze alle op de doellijn gaan staan. Misschien biedt dát nog wat vermaak, doelstelling blijft toch hetzelfde: tegenhouden! Dit team heeft 0,0 % technisch vernuft. Ik durf het niet eens meer Ajax te noemen.
Waar blijven in hemelsnaam Suarez en/of Luque?
Waar blijven in hemelsnaam Suarez en/of Luque?
- InnerHarbour
Nee lekker gaan aanvallen en met 5-0 de kuikenbak ingaan dan doe je het goed.Alexander schreef:Wat een schande deze opstelling. Echt, het is niet om aan te zien. Ik heb zelden zo slecht voetbal gezien, het is echt een schande. Met 8 verdedigend ingestelde spelers spelen plus een keeper, hoe verzin je dit? Echt, wat mij betreft rot die man vandaag nog op.
YNWA
Een beetje verdedigend ingesteld zo'n wedstrijd ingaan vind ik geen schande. Maar kies dan niet voor Rommedahl als creatief brein achter de spitsen. Aanvallend kom je dan zo moeilijk aan voetballen toe. En aanvallend heb je dan ook geen fuck aan Huntelaar. Haal Ogararu voor Suarez en laat Rommendahl naar rechts verhuizen.InnerHarbour schreef:Nee lekker gaan aanvallen en met 5-0 de kuikenbak ingaan dan doe je het goed.Alexander schreef:Wat een schande deze opstelling. Echt, het is niet om aan te zien. Ik heb zelden zo slecht voetbal gezien, het is echt een schande. Met 8 verdedigend ingestelde spelers spelen plus een keeper, hoe verzin je dit? Echt, wat mij betreft rot die man vandaag nog op.
By the way, Zagreb is ook niet de wonderploeg waar men over sprak...
-
- AT Toto winner 15/16