Heracles Almelo - Ajax 15-09-2007
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Zap even naar Vitesse, zie net Farfan enorm door z'n enkel klappen. Wat me daar verder enorm stoort is dat psv ook 2 sterren op het shirt heeft. Kunnen we aub zo snel mogelijk effe dat 30e landskampioenschap binnen halen???
On topic: Ajax speelt als een tandloos roofdier. Er is geen greintje zelfvertrouwen. Ik geloof dan ook niet dat Ajax zo slecht is als het de laatste wedstrijden heeft gespeeld.
Edit: Farfan speelt weer... (for what it's worth)
On topic: Ajax speelt als een tandloos roofdier. Er is geen greintje zelfvertrouwen. Ik geloof dan ook niet dat Ajax zo slecht is als het de laatste wedstrijden heeft gespeeld.
Edit: Farfan speelt weer... (for what it's worth)
Laatst gewijzigd door Thafunk op za sep 15, 2007 8:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
En weer voor geen meter positiespel en ongelooflijk domme vastloopacties. Iedereen doet maar wat, lijkt het wel. Triest.Voetske schreef:Ja.Precies zo voelt het ook ... Maar ook weer Suarez op rechts ...Zuidema schreef:We moeten wel heel erg nederig zijn om deze wanprestatie te accepteren...Voetske schreef:
Ach moet toch wat ...
Wat een doffe ellende...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Als we nou zouden verliezen met iets waarvan je zegt 'hé, maar er zijn wel verbeteringen zichtbaar', dan heb je daar vrede mee. Het is alleen nu zo triest dat je gewoon weet dat er geen verbetering in zit.Zuidema schreef:En weer voor geen meter positiespel en ongelooflijk domme vastloopacties. Iedereen doet maar wat, lijkt het wel. Triest.Voetske schreef:Ja.Precies zo voelt het ook ... Maar ook weer Suarez op rechts ...Zuidema schreef: We moeten wel heel erg nederig zijn om deze wanprestatie te accepteren...
Wat een doffe ellende...
Ajax heeft geen enkele grip op het middenveld, tactisch staat het zowel op de middenlinie als achterin totaal verkeerd. In de opbouw staan de middenvelders veels te dicht op elkaar, houden zo dus hun eigen speelruimte beperkt, waardoor ze makkelijk op te jagen zijn door bijvoorbeeld de fel spelende vd Bergh. De spitsen voorin schreeuwen om ondersteuning en aansluiting, want individueel zijn de Heracles-bewakers in persoonlijke duels hun keer op keer de baas. Men is voorts te slordig in de passing en aannames om enige tempo te kunnen ontwikkelen in balbezit. Nee, het is weer kommen er kwel met dit Ajax. Het beloofd een geweldige seizoen te worden....
Ik zou beide backs van het veld halen en inwisselen voor een derde centrale verdediger vd Wiel en een aanvallende middenvelder a la Sarpong. Meer smaken zijn er niet.
Ik zou beide backs van het veld halen en inwisselen voor een derde centrale verdediger vd Wiel en een aanvallende middenvelder a la Sarpong. Meer smaken zijn er niet.
Laatst gewijzigd door Starring op za sep 15, 2007 8:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
... en dan hoop je toch nog dat AJAX wint.Zuidema schreef:En weer voor geen meter positiespel en ongelooflijk domme vastloopacties. Iedereen doet maar wat, lijkt het wel. Triest.Voetske schreef:Ja.Precies zo voelt het ook ... Maar ook weer Suarez op rechts ...Zuidema schreef: We moeten wel heel erg nederig zijn om deze wanprestatie te accepteren...
Wat een doffe ellende...
Blij met de punten ...
De tijden van Danny Blind herleven.
Mijn God wat speelt Ajax slecht zeg.
Mijn God wat speelt Ajax slecht zeg.
Laatst gewijzigd door Nihad op za sep 15, 2007 8:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”