Ach, sentimenten. Die gelden allang niet meer in de voetballerij. Een goede speler is een goede speler. Had hem er graag bij gehad tegen Slavia in de tandem met Kennedy ipv Colin. Hadden we nu CL gespeeld.Maarten127 schreef:Of het al dan geen waardeloze voetballer is doet er in zijn geval niet toe.
Weglopen bij het kampioenschap.. verstoppertje spelen.. nooit meer bij Ajax die hond
Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
Face your fears and live your dreams, No Fear
Kan allemaal best dat sentimenten niet meer tellen. Voor mij echter wel. Mafkezen zoals een trabelsi die wil ik gewoon nooit meer bij Ajax zien.. al scoort hij er 75 in een seizoen. Dan maar geen cl
juist bij supporters zouden sentimenten juist wél moeten tellen naar mijn, niet zo bescheiden mening. Ik kan niet begrijpen dat er supporters zijn die trabelsi terug willen zien na zijn kutgeintjes 'ik speel niet top, ik speel redelijk en dat is genoeg, ik doe niets extra'
juist bij supporters zouden sentimenten juist wél moeten tellen naar mijn, niet zo bescheiden mening. Ik kan niet begrijpen dat er supporters zijn die trabelsi terug willen zien na zijn kutgeintjes 'ik speel niet top, ik speel redelijk en dat is genoeg, ik doe niets extra'
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zo spectaculair was hij anders niet in het afgelopen jaar. Het is niet voor niets dat hij nu nergens meer aan de bak komt. Lazio? Volgens Italiaanse bronnen zou dat een optie zijn, maar ik kan het zelf helaas nergens vinden.De Dominee schreef:Ach, sentimenten. Die gelden allang niet meer in de voetballerij. Een goede speler is een goede speler. Had hem er graag bij gehad tegen Slavia in de tandem met Kennedy ipv Colin. Hadden we nu CL gespeeld.Maarten127 schreef:Of het al dan geen waardeloze voetballer is doet er in zijn geval niet toe.
Weglopen bij het kampioenschap.. verstoppertje spelen.. nooit meer bij Ajax die hond
Nee, de Trabelsi van de afgelopen 2 jaar is heus geen aanwinst, hoor.
www.sportwereld.beAnderlecht informeerde naar Hatem Trabelsi
Hoewel manager Van Holsbeeck al verklaarde dat Anderlecht de zoektocht naar een rechtsachter had opgegeven, valt er nu een nieuwe naam. Anderlecht informeerde immers naar Hatem Trabelsi (30).
De 61-voudige Tunesische international zag zijn contract bij het Engelse Manchester City vorig seizoen niet verlengd, hoewel hij er toen 20 matchen speelde. De ex-rechtsachter van Ajax is dus transfervrij en onderhandelde met het Franse Le Mans. Die deal sprong gisteren definitief af.
'Anderlecht informeerde drie weken geleden al', verklaart Franklin Sedoc, de Amsterdamse manager van Trabelsi. 'Van Holsbeeck zei toen dat Anderlecht via e-mail een voorstel zou doen, maar die e-mail heeft ons nooit bereikt. Nu de deal met Le Mans is afgesprongen, staat Hatem open voor een nieuw aanbod. Hij vindt Anderlecht een topclub en Brussel is een mooie stad. Trabelsi is een betaalbare topspeler. Ik hoorde dat Herman Van Holsbeeck deze week in Brazilië zit, we wachten af tot hij terug is.'
De vraag is of een dure naam als Trabelsi genoegen kan nemen met een functie als doublure van Wasilewski. Ook in het verleden was Anderlecht al geïnteresseerd in de Tunesiër.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Wat mij betreft is ie welkom.
Laten we gewoon lekker opportunistisch zijn (en hij ook). Hij geeft een interview dat hij na zijn vertrek de hele tijd aan met mooie herinneringen aan Ajax rondliep... dat hij zijn foute gedrag graag wil goedmaken... dat Amsterdam de mooiste stad van de wereld is .....en we gaan gewoon weer uit ons dak.
TRAB:
Laten we gewoon lekker opportunistisch zijn (en hij ook). Hij geeft een interview dat hij na zijn vertrek de hele tijd aan met mooie herinneringen aan Ajax rondliep... dat hij zijn foute gedrag graag wil goedmaken... dat Amsterdam de mooiste stad van de wereld is .....en we gaan gewoon weer uit ons dak.
TRAB:

Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Ja, und? Trabelsi met rotte knieen is nog 6x beter dan Colin. Bovendien kan het met een prestatiecontract geen kwaad.Voetske schreef:Heeft Trabelsie geen rotte knieën ?.
Ach, jammer gemiste kans. Ajax had hem moeten halen ipv Colin destijds. Nu heeft het geen zin meer.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Wellicht dat Sebastián Battaglia iets voor Ajax zou kunnen betekenen, Zuidema. Uiteraard niet op het niveau Vieira (hij is ook niet precies hetzelfde type speler), maar ik denk dat hij prima in het profiel past. Vorig seizoen kwam hij niet aan een vaste basisplaats bij Boca, maar het vertrek van Riquelme heeft Battaglia weer perspectief geboden. En van wat ik dit seizoen tot nu toe heb gezien van hem, is het veelbelovend. Het is overigens ook geen onbekende in Europa. In 2003 maakte hij de overstap naar Villarreal, maar dat werd geen succes.Zuidema schreef:Overigens: afgezien van de kollektieve malaise blijf ik van mening dat een speler van het type Vieira en dan in de Arsenal-rol, corrigerend en opbouwend en aansluitend voor een stijf centrum-duo met opkomende backs volgens mij al een flinke slok op de borrel had kunnen schelen in de opbouw naar voren. Als je het gemis van Sneijder anders wilt invullen dat is dat volgens mij hét puzzelstukje dat we nog missen. Helaas is de transfertermijn al weer gesloten.
Dit is hem, uiteraard in het blauw van Boca Juniors:

De komende weken staat Boca nog veelvuldig op het programma, dus dan weet ik meer.
Biglia is wel een mooie voetballer, technisch volmaakt ook. Maar hij is fysiek en conditioneel wel behoorlijk licht, heeft geen recupererend vermogen en zal de echte top nooit halen. Hij zou overigens wel de opbouw kunnen verzorgen in de punt naar achteren, maar in mijn ogen moet Ajax het middenveld in de winterstop anders gaan invullen.
Maar hij staat dus op de transferlijst?
Tsja, Vercauteren heeft op een gegeven moment Yves Vanderhaeghe eruit geschopt en is met een middenveld Goor-Hassan-Biglia gaan spelen. Dan kan je er op aan dat Biglia het niet gaat trekken.Peter schreef:Lucas Biglia is dat. Die mag overigens ook nog eens weg in de winterstop, maar dan wel voor de hoofdprijs.
Maar hij staat dus op de transferlijst?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Niet op de transferlijst, maar dit zegt genoeg:
Anderlecht staat open voor vertrek Biglia
Door LEON VOSKAMP Dinsdag, 04 september 2007, 19:20
Lucas Biglia mag bij een goed bod in de winterstop vertrekken bij Anderlecht. De Argentijn is teleurgesteld dat de Belgische landskampioen zich niet plaatste voor de Champions League en overweegt nu zijn geluk ergens anders te gaan beproeven.
,,Als er een mooi bod komt, mag Biglia weg. Maar dat zal niet voor januari gebeuren, want dan is er pas opnieuw mogelijkheid om te transfereren. Wij kunnen zo'n speler niet tegenhouden als hij weg wil en wij er goed kunnen aan verdienen", aldus manager Herman van Holsbeeck in Het Laatste Nieuws.
www.elfvoetbal.nl