Dat is toch indirect het eerste leugentje van Van Geel. Die had het namelijk al maanden over een fantastisch schaduwelftal en daar is heel weinig van gebleken!Jöhnk schreef:AjaxShowtimeTen Cate: Niet adequaat geanticipeerd
dinsdag 04 september, door danielhoes, Anna Paulowna, 07:02u, AT5
Ajax-trainer Henk ten Cate was maandagavond te gast in het AT5-programma FC Godenzonen. De oefenmeester sprak over de ontstane onrust en ging in op de kritiek die over hem neerdaalde na de uitschakeling in de voorronde van de Champions League en het teleurstellende gelijkspel tegen FC Groningen (2-2). 'Ik heb wel eens beter geslapen', erkende de Amsterdammer.
Ten Cate heeft het gevoel dat een deel van de selectie last heeft van de grote druk van het Amsterdamse publiek. 'De spelers lezen en horen ook alle dingen. Dan kun je verkrampen en dat gebeurde bij ons. Of ik de spandoeken over mezelf gezien heb? Ja, ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik dat leuk vind. Maar ik begrijp de emotie van de mensen wel en snap dat ze teleurgesteld zijn. Het is alleen wel wat kortzichtig. Men kijkt niet verder dan de neus lang is.'
Volgens de coach is er namelijk wel het een en ander veranderd door het vertrek van Wesley Sneijder naar Real Madrid. 'We zijn met Sneijder onze beste speler kwijtgeraakt. In de salariëring ten opzichte van Real zat een verschil van 500, misschien wel 600 procent. Dan is hij niet meer te houden. Als ik hem nu daar zie spelen, dan denk ik met weemoed terug. Ik zou willen dat hij die ballen nog in het netje van onze tegenstanders legde. We hebben niet adequaat op zijn vertrek geanticipeerd, maar dat kwam ook omdat we ervan uitgingen dat hij bleef. Zijn vertrek was een hard gelag.'
Ten Cate benadrukte dat Ajax goede spelers is kwijtgeraakt in de voorbije maanden. 'Van de voorste vier is alleen Klaas-Jan gebleven', doelt hij op het vertrek van Sneijder, Tom De Mul en Ryan Babel. 'Dat is veel, hoor. Ik vind onze selectie nu niet slechter, maar de balans was vorig jaar beter. We hebben kwaliteit ingeleverd, maar in de breedte zijn we sterker geworden.'
Godvergeten amateurs.
En dan over de supporters zeggen dat ze niet verder kijken dan de neus lang is.
Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
-
-
- AT Toto winner 15/16
De Danny Blind methode, het AJAX publiek is de oorzaak van alle ellende.Jöhnk schreef: Ten Cate heeft het gevoel dat een deel van de selectie last heeft van de grote druk van het Amsterdamse publiek.
Ik vind het allemaal reuze meevallen hoor, zondag voor het eerst wat fluitconcertjes en een paar doekies no big deal, mag het na het debacle van Slavia? Thuis tegen Slavia stond het publiek als 1 man achter het elftal. Vorig jaar was er volgens mij ook weinig gemor, kortom niet zo piepen Henkie.
Zo is het BZ. !!!brigade zuid schreef:De Danny Blind methode, het AJAX publiek is de oorzaak van alle ellende.Jöhnk schreef: Ten Cate heeft het gevoel dat een deel van de selectie last heeft van de grote druk van het Amsterdamse publiek.
Ik vind het allemaal reuze meevallen hoor, zondag voor het eerst wat fluitconcertjes en een paar doekies no big deal, mag het na het debacle van Slavia? Thuis tegen Slavia stond het publiek als 1 man achter het elftal. Vorig jaar was er volgens mij ook weinig gemor, kortom niet zo piepen Henkie.
Blij met de punten ...
- Daily Blind
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ach een kwestie van niet goed in de spiegels kijken... Een beter milieu begint toch ook bij jezelf... Dus Henkie wijs niet naar een ander maar kijk eens goed in de spiegel, zou ik zeggen.brigade zuid schreef:[
De Danny Blind methode, het AJAX publiek is de oorzaak van alle ellende.
Ook het laatste goed lezen

Weer op zoek naar een Interim coach..
Trabelsi is niet tot een akkoord gekomen met Le Mans, naar verluidt waren zijn financiele eisen te gortig.
Aangezien hij geen club heeft mag Ajax hem ook buiten de transferperiode aantrekken. Ik zeg een contract aanbieden met een prestatieclausule erin. Medisch keuren en gaan met die banaan.
Aangezien hij geen club heeft mag Ajax hem ook buiten de transferperiode aantrekken. Ik zeg een contract aanbieden met een prestatieclausule erin. Medisch keuren en gaan met die banaan.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Gebeurt niet.De Dominee schreef:Trabelsi is niet tot een akkoord gekomen met Le Mans, naar verluidt waren zijn financiele eisen te gortig.

-
- AT Toto winner 10/11
Zou er iets van een reden zijn dat Trabelsi veroordeeld is tot clubs als Le Mans (en zelfs zij hun bod intrekken)? Ik denk het wel. Niet aan beginnen, we hebben al genoeg twijfelgevallen en andere brekebeentjes in de selectie.Daniel_vT schreef:U prefereert Colin i.p.v Trabelsi?Vossie schreef:Gebeurt niet! :hupajax.gif:
Voetbalzone.‘Trabelsi in de belangstelling van Lazio'
Geschreven door Jerom Rozendaal op dinsdag, 11 september om 09:10
Nu Lazio deelname aan de Champions League heeft zeker gesteld, is de club op zoek naar versterking. De naam van Hatem Trabelsi wordt in enkele gerenommeerde Italiaanse media veelvuldig genoemd.
De 30-jarige oud-Ajacied kan transfervrij de gang naar Rome maken. Door de ontwikkeling van Micah Richards werd Trabelsi overbodig bij Manchester City. Lazio heeft echter concurrentie van Juventus, dat de verdediger eveneens wenst in te lijven.
Een tweede naam die genoemd wordt bij Lazio is die van Daniel Majstorović. De oud-verdediger van FC Twente komt tegenwoordig uit voor FC Basel, waar hij een grote populariteit geniet. De Zweedse international wordt geroemd om zijn leiderschapskwaliteiten en scoringsdrift.
Waardeloze voetballer inderdaad die Trabelsi.

Face your fears and live your dreams, No Fear