Den Bosch speelt ook redelijk voetbal.Neefkens schreef:Nee hoor, als hij alleen maar rédelijk voetbalt, dan wordt ie net zo lang afgezeken totdat hij huilend naar zijjn moeder terugwil
De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
Het is overduidelijk een veronderstelling, dat MvG het niet aandurfde en dus dat hij haalbaar was. Allemaal suggestie.Joeska schreef:Niets complottheorien, Martin durfde de investering niet aan, wat inhoudt dat hij haalbaar was.Neefkens schreef:En AJAX was de enige club die interesse had?![]()
De eerste link die ik zie in google is dat Manchester United met hem bezig is....![]()
Als de scouting met een betaalbare topper komt die ook nog eens wil komen, dan is MvG de eerste die hem gaat halen. Waarom zou hij anders hvdZ losgeweekt hebben bij PSV? De veronderstellingen en complottheorieën worden steeds lachwekkender.
Wilde de speler wel als ook MU interesse had? Kon AJAX de salariseisen wel ophoesten? etc etc.
Zoals steeds de laatste tijd is de VI bezig de minieme info die men via via nog over AJAX krijgt in een door VI gewenst sausje te gooien. AJAX zélf is potdicht voor de infojagers van VI en dat irriteert de snor natuurlijk enorm. Dus dan ga je zelf aan de slag, dikke duim en zuigen maar.
-
Zegt geen moer.
12 miljoen is misschien veel geld maar als je hem daarna voor het dubbele kan verkopen.........
En vinden jullie Messi ook nog een talent? Leeftijd zegt toch geen moer. Ik heb liever een speler van 19 jaar met veel kwaliteiten dan een speler van 25 met minder kwaliteiten waar je dan ook minder voor betaalt.
Je betaalt voor kwaliteit, niet voor leeftijd!
12 miljoen is misschien veel geld maar als je hem daarna voor het dubbele kan verkopen.........
En vinden jullie Messi ook nog een talent? Leeftijd zegt toch geen moer. Ik heb liever een speler van 19 jaar met veel kwaliteiten dan een speler van 25 met minder kwaliteiten waar je dan ook minder voor betaalt.
Je betaalt voor kwaliteit, niet voor leeftijd!
IK GELOOF!!!!!!
elke aankoop is risico ; oud of jong
feit is nu
3 topspelers zijn weg
4 onder middelmaat zijn gekocht
met suarez, huntelaar en kennedy hebben we 3 aanvallers die naar binnen willen
met davis, gabri en heitinga hebben we geen crativiteit op het middenveld
en wat in godesnaam collin toevoegt is mij nog steeds een raadsel als je ogararu en heitinga (+v/d wiel) als optie hebt.
ergo,
We missen de CL omdat we niet voorbereid zijn op de verkopen;
Het voetbal is al niet goed te noemen en ik vermeod dat we tegen zagreb het nog heel heel moeilijk gaan krijgen.
EN dan komt de heer van geel om de hoek kijken. Als manager heeft hij zich niet voorbereid; zijn er geen adequate vervangers op tijd aangetrokken EN nu nog steeds niet.
Daar mag je hem op afrekenen; zeker gezien het feit dat er geen enkel alternatief is gevonden, de seizoenaarthouders misleid zijn en bovenal er geen enkel excuus van af kan over de huidige gang van zaken. De hand in eigen boezem steken is blijkbaar te veel gevraagd.
Ik vind dit totale mismanagement waar je in het bedrijfsleven normaal gesproken niet mee weg komt (of je werkt bij upc/kpn/nuon/de overheid etc.)
feit is nu
3 topspelers zijn weg
4 onder middelmaat zijn gekocht
met suarez, huntelaar en kennedy hebben we 3 aanvallers die naar binnen willen
met davis, gabri en heitinga hebben we geen crativiteit op het middenveld
en wat in godesnaam collin toevoegt is mij nog steeds een raadsel als je ogararu en heitinga (+v/d wiel) als optie hebt.
ergo,
We missen de CL omdat we niet voorbereid zijn op de verkopen;
Het voetbal is al niet goed te noemen en ik vermeod dat we tegen zagreb het nog heel heel moeilijk gaan krijgen.
EN dan komt de heer van geel om de hoek kijken. Als manager heeft hij zich niet voorbereid; zijn er geen adequate vervangers op tijd aangetrokken EN nu nog steeds niet.
Daar mag je hem op afrekenen; zeker gezien het feit dat er geen enkel alternatief is gevonden, de seizoenaarthouders misleid zijn en bovenal er geen enkel excuus van af kan over de huidige gang van zaken. De hand in eigen boezem steken is blijkbaar te veel gevraagd.
Ik vind dit totale mismanagement waar je in het bedrijfsleven normaal gesproken niet mee weg komt (of je werkt bij upc/kpn/nuon/de overheid etc.)
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Wellicht thuis bij moeder de vrouw. Op het voetbalveld is het een dertien in een dozijn verdediger. Een Jan Modaal speler waar je nooit echt op kunt bouwen.Thomas schreef: Vermaelen heeft veel meer potentie.
Vergeleken met Grygera maakt Vermaelen gewoon meer onnodige cq. domme fouten. Mits fit (want blessuregevoelig is hij wel) is Grygera veel betrouwbaarder en veel meer een zekerheidje voor een coach en team.
Grygera is dan ook al 5 jaar ouder en verder, ik wil wel eens zien waar Vermaelen over 5 jaar staat, ik verwacht bij een europese topclub!Bertje schreef:Beginnen over de blessuregevoeligheid van Vermaelen is wel een heel slecht punt als je Grygera wilt verdedigen, Jim.
Verder was Grygera opbouwend natuurlijk wel beter en was hij sterker in de lopende duels.
Hij geeft toch aan dat Grygera blessuregevoelig is? Niet Vermaelen.Bertje schreef:Beginnen over de blessuregevoeligheid van Vermaelen is wel een heel slecht punt als je Grygera wilt verdedigen, Jim.
Verder was Grygera opbouwend natuurlijk wel beter en was hij sterker in de lopende duels.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Niet goed gelezen inderdaad.Mr. Ajax schreef:Hij geeft toch aan dat Grygera blessuregevoelig is? Niet Vermaelen.Bertje schreef:Beginnen over de blessuregevoeligheid van Vermaelen is wel een heel slecht punt als je Grygera wilt verdedigen, Jim.