Aankopen 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

wimpey

Bericht door wimpey » ma sep 03, 2007 6:56 pm

Ogararu dan maar, bij gebrek aan beter. De ergste binnenbranden eerst maar blussen.

Ik zat te denken, Voetske: we hebben 10 aanvallers en niet één echte linksback.

We hebben 0 creativo's op het middenveld, omdat Perez 'niet in de visie past'.

We hebben Heitinga, die in het 7e jaar na zijn debuut nog altijd dezelfde idiote fouten maakt.

We hebben Stekel, die in het 6e jaar na zijn debuut nog altijd als een natte dweil in dat hok staat en op hoge ballen reageert.

Aankopen als Colin, Dommedahl, Luque, Urzaiz, die werkelijk niets toevegen. OK, ze verdienen misschien het voordeel van de twijfel, maar de eerste tekenen duiden op (nog meer) onheil.

Wat Ajax nodig heeft, is een grote schoonmaak waarbij niemand wordt gespaard. If in doubt, out!

Ons wacht weer een k u t s e i z o e n, onderhand wordt ik er doodziek van.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma sep 03, 2007 7:08 pm

Ik denk dat we met een centrale verdediger, een linksback en een verrekte goeie creatieve middenvelder al een heel eind op weg zijn. We hoeven ons in ieder geval zoals gezegd geen zorgen meer te maken om de voorhoede, want daar hebben we soms 4 man voor 1 positie. Zo'n Poepon kun je maar beter voor de komende 3 seizoenen verhuren, want voor die tijd is er toch geen plek (op de bank).

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma sep 03, 2007 7:15 pm

Peter schreef:Ik denk dat we met een centrale verdediger, een linksback en een verrekte goeie creatieve middenvelder al een heel eind op weg zijn. We hoeven ons in ieder geval zoals gezegd geen zorgen meer te maken om de voorhoede, want daar hebben we soms 4 man voor 1 positie. Zo'n Poepon kun je maar beter voor de komende 3 seizoenen verhuren, want voor die tijd is er toch geen plek (op de bank).
klopt die drie posities moeten zeker ingevuld worden, maar dat gaat niet gebeuren in de winterstop.. misschien pas weer eens na de gigantische leegloop na het EK ergens eind Juli. Eerst maar weer eens 9 maanden uitzitten en hopen op een WONDER!!

peter

Bericht door peter » ma sep 03, 2007 7:19 pm

Op zich is het ook opmerkelijk, hoor. Grygera en Boakye zijn verkocht en daarvoor in de plaats is ene Colin dan gekomen. Beetje karig gezien het feit hoe we tekeer gaan voorin.

Rosales<->Leonardo (die hebben we ook nog)
Babel<->Suarez
De Mul<->Kennedy
......<->Urzaiz (als missende pinch-hitter)
......<->Luque (voor erbij)
......<->Rommedahl (voor erbij)

Aangezien al deze jongens, behoudens Urzaiz, langdurige contracten hebben is er voor de komende 2 jaar in ieder weinig ruimte voor doorstroming. Zo'n Goossens zal er nog wel niet klaar voor zijn, maar ik kan me voorstellen dat je niet vrolijk wordt als je weet dat je Manucharyan, Luque, Suarez, Mitea en eventueel ook nog Leonardo voor je hebt in de pikorde. Het probleem van de grote schoonmaak van wimpey is dan ook dat je moet beginnen met spelers die hier net een paar weken voetballen. Het zijn immers de breedte-aankopen die tribuneklantjes worden bij het aantrekken van grof geschut.

999

Bericht door 999 » ma sep 03, 2007 7:33 pm

wimpey schreef:Ogararu dan maar, bij gebrek aan beter. De ergste binnenbranden eerst maar blussen.

We hebben Heitinga, die in het 7e jaar na zijn debuut nog altijd dezelfde idiote fouten maakt.

We hebben Stekel, die in het 6e jaar na zijn debuut nog altijd als een natte dweil in dat hok staat en op hoge ballen reageert.

Aankopen als Colin, Dommedahl, Luque, Urzaiz, die werkelijk niets toevegen. OK, ze verdienen misschien het voordeel van de twijfel, maar de eerste tekenen duiden op (nog meer) onheil.

Wat Ajax nodig heeft, is een grote schoonmaak waarbij niemand wordt gespaard. If in doubt, out!

Ik weet het Wimpey, maar weet je, ook slechte voetballers kunnen nog wel op positie spel spelen, automatisme aanleren, patronen in laten slijpen.Dat wil niet zeggen dat je een top elftal op de mat krijgT, maar wel een ingespeeld elftal.Wel, zij het met " beperkingen " patronen, en de automatisme misschien niet op topsnelheid, maar toch.

Creative middenvelder, tuurlijk, maar als de rest dan nog zo belabBerd is.Dan krijg je eigenlijk dezelfde situatie dan nu op het moment dat die middenvelder geblesseerd raakt of een schorsing aan z'n broek krijgt.

Sneijder, tja, die camoufleerde de boel nog een beetje.Pakte zijn goals mee, verdeelde het spel een beetje ( zo moeilijk hoeft dat toch niet te zijn ) en zo af en toe een steekpass.Al, en kijk het maar naar, valt dat ook allemaal best mee.M.a.w. in een redelijk goed ingespeeld elftal zou het verschil met of zonder Sneijder nooit zo groot zijn.Nu dus wel.

Henk maakt spelers beter, en dat in een klein jaar.Bulshitt.Was zijn geluk dat Davids voor AJAX koos, samen met Gabri o.a. Sneijder uit de wind houden.Ach, eigenlijk is ook dat het zelfde liedje als " we zijn op 1 doelpunt na kampioen geworden ".

De vier aankopen, tja, RUCD.Hoe kan een club als AJAX bij deze spelers uitkomen.Ik zeg er niks meer over.Of nog dit, Fc Groningen met 10 man voor de pot, en wie mag invallen ?, Rommedahl, de man die minstens 25 meter vrije ruimte voor zich moet hebben.

Afijn, ik stop ermee.Ik herhaal nog maar eens dat met deze selectie je tactisch geen fatsoenlijk elftal op het veld kan zetten.Je steeds maar weer het GELUK moet hebben dat de een of andere niet in de fout gaat enz. enz. tel daarbij op, wat ik helemaal aan het begin schreef en jou en van andere medeforummers hun kijk op het geheel dan ... inderdaad doodziek.

Net als dit AJAX.
Blij met de punten ...

Zuidema

Bericht door Zuidema » ma sep 03, 2007 8:44 pm

Voetske schreef: Ik weet het Wimpey, maar weet je, ook slechte voetballers kunnen nog wel op positie spel spelen, automatisme aanleren, patronen in laten slijpen.Dat wil niet zeggen dat je een top elftal op de mat krijgT, maar wel een ingespeeld elftal.Wel, zij het met " beperkingen " patronen, en de automatisme misschien niet op topsnelheid, maar toch.
Mee eens. En dat verbaast me dus enorm, dat zelfs dat niet lukt bij Ajax. Wat elke gemiddelde trainer met gemiddeld materiaal nog wel redelijk voormekaar krijgt, is bij ons voortdurend 1 grote knoeiboel. We hebben nu een rijtje trainers achter de rug die ondanks vaak vrij redelijk spelersmateriaal dat niet op de rails kregen. Daar zaten enkele trainers bij die een reputatie hebben een ingespeeld elftal met heel behoorlijk positiespel neer te kunnen zetten. Een Rutten heeft zijn sporen wel verdiend op dat terrein, heeft voortreffelijk werk verricht bij Twente qua veldspel met heel gemiddeld materiaal. Maar ook hij zou verzuipen bij Ajax. Arthur noemde het ook al in een andere topic en ik begin het me ook sterk af te vragen. Dit is niet meer een kwestie van een matig tot slecht functionerende TD, trainer of spelers. Het probleem lijkt wel veel dieper in Ajax zelf te zitten. Wat is het toch binnen Ajax dat al jaren zo'n beetje alles in de gehaktmolen verdwijnt? Verzuurt, verpietert?
Creative middenvelder, tuurlijk, maar als de rest dan nog zo belabBerd is.Dan krijg je eigenlijk dezelfde situatie dan nu op het moment dat die middenvelder geblesseerd raakt of een schorsing aan z'n broek krijgt.
Als de rest zo belabberd blijft, schiet je daar inderdaad niks mee op. Maar dat lijkt me een bar slecht uitgangspunt. Schiet je geen moer mee op. En van klasbakken zal je altijd afhankelijk blijven. Het zij zo. Ik vraag me af of we zo'n rampweek hadden gehad, als bijvoorbeeld Davids gewoon meegedaan had. Sommige jongens kan je eenvoudig weg niet missen, zonder hen maak je onvermijdelijk een forse stap terug.

Overigens: afgezien van de kollektieve malaise blijf ik van mening dat een speler van het type Vieira en dan in de Arsenal-rol, corrigerend en opbouwend en aansluitend voor een stijf centrum-duo met opkomende backs volgens mij al een flinke slok op de borrel had kunnen schelen in de opbouw naar voren. Als je het gemis van Sneijder anders wilt invullen dat is dat volgens mij hét puzzelstukje dat we nog missen. Helaas is de transfertermijn al weer gesloten.
Sneijder, tja, die camoufleerde de boel nog een beetje.Pakte zijn goals mee, verdeelde het spel een beetje ( zo moeilijk hoeft dat toch niet te zijn ) en zo af en toe een steekpass.Al, en kijk het maar naar, valt dat ook allemaal best mee.M.a.w. in een redelijk goed ingespeeld elftal zou het verschil met of zonder Sneijder nooit zo groot zijn.Nu dus wel.
Precies. En we kunnen het ook omkeren en dat is eigenlijk nog erger: Sneijder zou in een beter ingespeeld elftal nog veel meer gerendeerd hebben. En zo blijft de hond in zijn eigen staart bijten.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma sep 03, 2007 9:54 pm

wimpey schreef:Aankopen:

een keeper,
een linksback,
een centrale verdediger,
een defensieve middenvelder,
een creatieve middenvelder.

Ik kan niet wachten tot de winterpauze begint. :1evil.gif:
We hebben Gabri, Davids, Heitinga en Vertonghen als verdedigende middenvelders met recuperatievermogen. Wat mij betreft kun je die van je lijstje schrappen. De backup linksback kan net zo goed iemand uit de jeugdopleiding zijn, daar hoef je geen geld aan uit te geven. Als je de geruchten rond Ochoa mag geloven is Ajax bezig geweest met een uitstekende concurrent voor Stekelenburg. Iets dat zou duiden op enige vorm van doorselecteren. Juist daar had Ajax deze zomer aan moeten beginnen. Nu zijn er weer een aantal twijfelgevallen gehaald, terwijl juist alle twijfelgevallen van vorig seizoen weggesaneerd hadden moeten worden.

wimpey schreef:Ogararu dan maar, bij gebrek aan beter. De ergste binnenbranden eerst maar blussen.

Vorig seizoen had Ajax volgens jou een team waarmee het kampioen had moeten worden. Gedurende de zomer is Babel vertrokken, die je een kutvoetballer vond. Daar is ene Suarez voor teruggekomen, wat in mijn ogen een verbetering betekende. Ook De Mul vertrok, en ook daar kwam een betere rechtsbuiten voor terug in de vorm van Kennedy. Grygera ging ook weg, maar die speelde het afgelopen seizoen weinig. Toch was het een blunder van Ajax om geen nieuwe centrumverdediger te halen. Vooral als gaat blijken dat Ten Cate het niet aandurft met Van der Wiel, maar liever de voorkeur geeft aan Colin of Gabri.

Afijn, de enige grote verandering is dus het gemis van Sneijder, dat Ajax met een andere speelwijze wil opvangen. Gaan we vanwege dat vertrek en ondanks een aantal verbeteringen dus van kampioenskandidaat nummer 1 naar absoluut k*telftal? Of leven we mee met de waan van de dag?

PS Luque had pas twee keer meegetraind met z'n nieuwe teamgenoten en Urzaiz leverde de assist op Huntelaar tegen Groningen.

999

Bericht door 999 » di sep 04, 2007 12:13 am

Zuidema schreef:Mee eens. En dat verbaast me dus enorm, dat zelfs dat niet lukt bij Ajax. Wat elke gemiddelde trainer met gemiddeld materiaal nog wel redelijk voormekaar krijgt, is bij ons voortdurend 1 grote knoeiboel. We hebben nu een rijtje trainers achter de rug die ondanks vaak vrij redelijk spelersmateriaal dat niet op de rails kregen. Daar zaten enkele trainers bij die een reputatie hebben een ingespeeld elftal met heel behoorlijk positiespel neer te kunnen zetten. Een Rutten heeft zijn sporen wel verdiend op dat terrein, heeft voortreffelijk werk verricht bij Twente qua veldspel met heel gemiddeld materiaal. Maar ook hij zou verzuipen bij Ajax. Arthur noemde het ook al in een andere topic en ik begin het me ook sterk af te vragen. Dit is niet meer een kwestie van een matig tot slecht functionerende TD, trainer of spelers. Het probleem lijkt wel veel dieper in Ajax zelf te zitten. Wat is het toch binnen Ajax dat al jaren zo'n beetje alles in de gehaktmolen verdwijnt? Verzuurt, verpietert?
De rode draad ?.

Interen op kwaliteit.En dat jaar in jaar uit.Met dit jaar als dieptepunt.Deels doordat spelers niet voorhanden zijn, deels doordat AJAX spelers haalt voor positie X maar binnen no time mogen opdraven op positie Y.En dan lever je in de meeste gevallen fors kwaliteit in.

Trainers die nooit voortborduren op hun voorganger.Een iets te eigen visie hebben waardoor je in principe steeds vanaf 0 weer begint.Dan krijg je weer een handvol nieuwe spelers die ingepast moeten worden, of zoals met Perez niet " bruikbaar " zijn omdat het zijn aankoop niet is.Eigenlijk had Blind voort moeten borduren op wat Koeman wel goed had ingebracht in het elftal, en HtC op wat Blind had achtergelaten.En ja, elke trainer laat niet alleen negatieve dingen achter.Misschien had je dan nu wel de patronen gezien, automatisme en redelijk positiespel.Niks van dit alles, na 1 jaar HtC gaan we weer anders spelen, het leerproces is weer opnieuw begonnen met weer een ander spelsysteem.Wat dan ook weer tijd gaat kosten voordat dat redelijk goed wordt uitgevoerd.HtC stopt er volgend seizoen mee, en hoppa de nieuwe trainer begint weer met iets anders.

In mijn tijd als voetballer, ging je van de pupillen A1 naar de junioren A1 en dan naar de senioren A1.De rotte appels eruit, betere spelers die doorbraken uit de lagere elftallen er terug voor in de plaats, maar het systeem bleef het zelfde, jaar in jaar uit.Ik, wij konden onze positieve en negatieve kanten van elkaar dromen.Wij voelden elkaar blind aan.

Nu kijkt het elkaar aan als de een de bal heeft, wat gaat die nu doen ?.Staat de rest te kijken als om wat voor reden dan ook iemand zijn man moet loslaten.Overnemen, duh is toch mijn man niet.

Ach, ik denk dat ik wel tig redenen kan bedenken waarom er nog steeds geen goed collectief voetballend elftal op het veld staat ... maar ik stop ermee .. was gisteren ook weer dat ik pas om 0.400 uur door de wanprestatie van AJAX in slaap viel .. ik kan er niks aan doen .. maar dat vreet aan me ... zal het voetbaldier in mij wel zijn ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » di sep 04, 2007 10:57 am

Volgens de Sportweek hebben HtC en MVG een stevig robbertje gevochten over het aankoopbeleid. MVG wilde Urzaiz en Rommedahl, HtC wilde Suarez. Over Delorge en Kennedy waren ze het meteen eens.
Verder meldt het blad (bron: Fontein) dat Ajax 38 miljoen euro netto heeft overgehouden aan de grote transfers van afgelopen zomer.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » di sep 04, 2007 11:05 am

Dan moet ik dus eigenlijk mijn onderschrift aanpassen. Zal het gelijk doen!
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » di sep 04, 2007 11:11 am

Maar een deel was volgens Fontein al uitgegeven aan de transfers van Suarez en....Rommedahl. :hypocrite.gif:

Alexander

Bericht door Alexander » di sep 04, 2007 11:14 am

38 miljoen netto. Waar is de rest van het geld dan?

Sneijder 27 miljoen
Babel 17 Miljoen
De Mul 5 miljoen
Perez 3 miljoen

Totaal: 52 miljoen...

LucaS

Bericht door LucaS » di sep 04, 2007 11:15 am

Dan hou je nog steeds 28 miljoen ofzo over. Ik vind dat ik mijn onderschrift dan nog wel even zo kan houden. We zullen zien wat de winter ons brengt. Ik gok op Lee en park
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » di sep 04, 2007 11:15 am

joey schreef:Volgens de Sportweek hebben HtC en MVG een stevig robbertje gevochten over het aankoopbeleid. MVG wilde Urzaiz en Rommedahl, HtC wilde Suarez. Over Delorge en Kennedy waren ze het meteen eens.
Verder meldt het blad (bron: Fontein) dat Ajax 38 miljoen euro netto heeft overgehouden aan de grote transfers van afgelopen zomer.
En ?.
Blij met de punten ...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di sep 04, 2007 11:20 am

Alexander schreef:38 miljoen netto. Waar is de rest van het geld dan?

Sneijder 27 miljoen
Babel 17 Miljoen
De Mul 5 miljoen
Perez 3 miljoen

Totaal: 52 miljoen...
Suarez 9 miljoen
Rommeldaarwat aan 1 miljoen
Colin 0,5 miljoen
Luque 0 ( maar wel zijn miljoensalaris)
Kennedy 1,2 miljoen
Delorge 0
Urzaiz 0

Totaal: 12 miljoen + miljoenensalris van Luque

joey
Erelid

Bericht door joey » di sep 04, 2007 11:24 am

Fiscus, aandeel van de spelers/zaakwaarnemers, etc.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di sep 04, 2007 11:27 am

Voetske schreef:
joey schreef:Volgens de Sportweek hebben HtC en MVG een stevig robbertje gevochten over het aankoopbeleid. MVG wilde Urzaiz en Rommedahl, HtC wilde Suarez. Over Delorge en Kennedy waren ze het meteen eens.
En ?.
HtC heeft dus een betere kijk op geschikte spelers voor Ajax dan MvG.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Arwin

Bericht door Arwin » di sep 04, 2007 11:50 am

joey schreef:
Fiscus, aandeel van de spelers/zaakwaarnemers, etc.
Ik neem toch aan dat er geen bepaalde belasting over de ontvangen transfersommen wordt geheven? Het is gewoon een opbrengst voor Ajax, net als de opbrengst uit merchandising, kaartverkoop etc. Daaronder komen de kosten, wat overblijft is een resultaat. Dat zal dit jaar dus heel erg positief worden, daar wordt dus VPB over geheven. Maar Ajax zal ook nog wat verrekenbare verliezen hebben staan uit eerdere jaren, dus opzich is het ook niet schrikbarend wat er naar de fiscus gaat neem ik aan.

Ajax heeft zo'n 50 miljoen euro ontvangen uit transfers en zo'n 12 miljoen euro uitgegeven aan nieuwe spelers. Die 38 miljoen euro lijkt me dus eerder te kloppen als netto bedrag waar Suarez ook al uit betaald is. Zou je nog 5 goede spelers hebben gekocht die samen precies 38 miljoen euro kostten, is het transferresultaat van Ajax 0 euro en hoeven ze helemaal geen belasting te betalen.

999

Bericht door 999 » di sep 04, 2007 11:54 am

Duke schreef:
Voetske schreef:
En ?.
HtC heeft dus een betere kijk op geschikte spelers voor Ajax dan MvG.
Waar staat Colin ?.Luque ?.Het laten gaan van Perez ?.Tellen die niet mee ?.Roger ?.KjH ?.Leonardo ?.Ik kweet niet hoor, ik kan het me niet voorstellen dat men over Rommedahl en Urzai een stevig robbertje heeft staan vechten.Sportweek, tja, heeft HtC daar geen contract mee ?. :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di sep 04, 2007 12:21 pm

Het zal wel. Laat ik het zo zeggen: het gemak waarmee de transfers van Colin en Ursaiz op het conto van Ten Cate worden geschoven, alsof er geen TD en scouts bij Ajax werken, bevreemdt me.

Ook ik had meer verwacht van Tan Cate, maar je kunt hem moeilijk verantwoordelijk maken voor het aan- en verkoopbeleid.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » di sep 04, 2007 12:25 pm

Duke schreef:Het zal wel. Laat ik het zo zeggen: het gemak waarmee de transfers van Colin en Ursaiz op het conto van Ten Cate worden geschoven, alsof er geen TD en scouts bij Ajax werken, bevreemdt me.

Ook ik had meer verwacht van Ten Cate, maar je kunt hem moeilijk verantwoordelijk maken voor het aan- en verkoopbeleid.
Mede verantwoordelijk, zo denk ik er er over.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » di sep 04, 2007 1:27 pm

Voetske schreef:Waar staat Colin ?.Luque ?.Het laten gaan van Perez ?.Tellen die niet mee ?.Roger ?.KjH ?.Leonardo ?.Ik kweet niet hoor, ik kan het me niet voorstellen dat men over Rommedahl en Urzai een stevig robbertje heeft staan vechten.Sportweek, tja, heeft HtC daar geen contract mee ?. :smallgrin.gif:
Dit was wat in de Sportweek stond, voor zover ik het zo snel kon zien. (Ja, weer in de winkel gelezen. :blush.gif: ) Ik ben alleen de boodschapper.

Hoe dan ook, MVG heeft wel eens beter ingekocht. Rommedahl, kom op zeg! :1evil.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di sep 04, 2007 7:31 pm

Ten Cate: Niet adequaat geanticipeerd

dinsdag 04 september, door danielhoes, Anna Paulowna, 07:02u, AT5

Ajax-trainer Henk ten Cate was maandagavond te gast in het AT5-programma FC Godenzonen. De oefenmeester sprak over de ontstane onrust en ging in op de kritiek die over hem neerdaalde na de uitschakeling in de voorronde van de Champions League en het teleurstellende gelijkspel tegen FC Groningen (2-2). 'Ik heb wel eens beter geslapen', erkende de Amsterdammer.

Ten Cate heeft het gevoel dat een deel van de selectie last heeft van de grote druk van het Amsterdamse publiek. 'De spelers lezen en horen ook alle dingen. Dan kun je verkrampen en dat gebeurde bij ons. Of ik de spandoeken over mezelf gezien heb? Ja, ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik dat leuk vind. Maar ik begrijp de emotie van de mensen wel en snap dat ze teleurgesteld zijn. Het is alleen wel wat kortzichtig. Men kijkt niet verder dan de neus lang is.'

Volgens de coach is er namelijk wel het een en ander veranderd door het vertrek van Wesley Sneijder naar Real Madrid. 'We zijn met Sneijder onze beste speler kwijtgeraakt. In de salariëring ten opzichte van Real zat een verschil van 500, misschien wel 600 procent. Dan is hij niet meer te houden. Als ik hem nu daar zie spelen, dan denk ik met weemoed terug. Ik zou willen dat hij die ballen nog in het netje van onze tegenstanders legde. We hebben niet adequaat op zijn vertrek geanticipeerd, maar dat kwam ook omdat we ervan uitgingen dat hij bleef. Zijn vertrek was een hard gelag.'

Ten Cate benadrukte dat Ajax goede spelers is kwijtgeraakt in de voorbije maanden. 'Van de voorste vier is alleen Klaas-Jan gebleven', doelt hij op het vertrek van Sneijder, Tom De Mul en Ryan Babel. 'Dat is veel, hoor. Ik vind onze selectie nu niet slechter, maar de balans was vorig jaar beter. We hebben kwaliteit ingeleverd, maar in de breedte zijn we sterker geworden.'
AjaxShowtime

Godvergeten amateurs.

En dan over de supporters zeggen dat ze niet verder kijken dan de neus lang is.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di sep 04, 2007 7:37 pm

Belachelijk natuurlijk.

peter

Bericht door peter » di sep 04, 2007 7:54 pm

"Ik vind onze selectie nu niet slechter, maar de balans was vorig jaar beter. We hebben kwaliteit ingeleverd, maar in de breedte zijn we sterker geworden."

Hier kun je dus uit op maken dat je dus minder balans en kwaliteit hebt, maar wel een bredere selectie. Ergo, het team dat de meeste wedstrijden zal spelen is uit balans en heeft minder kwaliteit ten opzichte van vorig seizoen. Volgens mij hebben we immers het seizoen niet verloren door rode kaarten dan wel blessures.

Gesloten