En jawel: Ik verveel me

Moderator: mods
Je overdrijft.Zlatan Son of God schreef:Wat moet er nu nog gebeuren om dit seizoen een beetje dragelijk te maken? Voor mij is het seizoen nu al kapot.
Dat is wel vreemd inderdaad. Waarschijnlijk kwam het grote geld pas écht beschikbaar met het vertrek van Sneijder en waren veel spelers die op het lijstje stonden al weg.Daarnaast hebben Ten Cate en van Geel ons maanden de gek aangehouden met het perfecte schaduwelftal wat er direct zou staan en AJAX alleen maat sterker zou maken.
Dat hoeft natuurlijk niet. Het kan juist zo zijn dat de dramatische aankopen waar jij het over hebt zo dramatisch presteren dat ze snel plaats moeten maken voor jeugdspelers. Wat dat betreft kan een aankoop als Colin juist prima zijn voor laten we zeggen Van der Wiel. Het zijn de Grygera's (subtop, maar degelijk genoeg om met midden twintig beter te presteren dan een talent) die het grootste gevaar voor jeugdspelers vormen.De dramatische aankopen voor de breedte zorgen ervoor dat jong Talent geen kans meer krijgt en stil gaat staan in de ontwikkeling. (Colin - van der Wiel, Delorge - Sarpong / Anita / Donald, Rommedahl - Goossens)
Mee eens, maar dat moet wel haalbaar zijn. Ik vind eerder dat onze opleiding zo'n speler wel weer eens zou mogen afleveren vijf jaar na de doorbraak van Sneijder.Middenveld: Positioneel staat het totaal niet meer, we missen mensen met loopacties, met creatieve ideeen EN OPLOSSINGEN! Daarnaast is iedereen de weg kwijt als het aankomt op samenspel met de voorhoede. geen bruikbare bal wordt meer gegeven. Dat Sneidjer zou vertrekken was maanden geleden bekend, hiervoor zou de vervanging al maanden geleden in huis moeten zijn!!
Daar geloof ik niets van.Zakken vullen staat blijkbaar bovenaan het lijstje van de club.
12 miljoen voor een talent.... Dat is echt veel te veel voor een Nederlandse club.Joeska schreef:VI: Ajax durfde niet te investeren in Renato Augusto
De Voetbal International van deze week meldt dat Ajax interesse zou hebben gehad in de negentienjarige Renato Augusto van Flamenco, die net zo getalenteerd is als Kaká van AC Milan. Ajax zou het echter niet hebben aangedurfd om de vereiste twaalf miljoen euro op tafel te leggen om Augusto aan te kunnen trekken.
Bovenstaande illustreert mijn gevoel dat MVG niet naar de scouting luistert, deze jongen zal wel uit de hoge hoed van Van Der Zee gekomen zijn.
Niets complottheorien, Martin durfde de investering niet aan, wat inhoudt dat hij haalbaar was.Neefkens schreef:En AJAX was de enige club die interesse had?![]()
De eerste link die ik zie in google is dat Manchester United met hem bezig is....![]()
Als de scouting met een betaalbare topper komt die ook nog eens wil komen, dan is MvG de eerste die hem gaat halen. Waarom zou hij anders hvdZ losgeweekt hebben bij PSV? De veronderstellingen en complottheorieën worden steeds lachwekkender.