Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
feyenoord kon hem krijgen, hij speelde bij excelsior (= betalen door feyenoord????).brigade zuid schreef:Neuh dat verwacht ik niet die gast is toch vaak geblesseerd maar het zal heus waar zijn, waarom zou ie er om liegen. Hij zei ook dat Fnoord hem niet wou.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ajax is op papier minder dan psv en az (beide ploegen zijn drie spelers kwijtgeraakt gedeeltelijk op verzoek van de technische staf) en misschien ook wel minder dan feyenoord. We zullen zien wat de werkelijkheid brengt.mattie schreef:goh en de transfer markt is gesloten en met deze geweldige selectie moet Ajax kampioen gaan worden....
Er is door de drie ploegen wel flink geïnvesteerd!
- Ajaciedjuh
Ervan uitgaande dat dit de basis is:
--------- Stekelenburg
-------------Stam
Heitinga --------------- Vermaelen
-------------Davids
------ Gabri -------- Urby
Kennedy ---------------- Luque
--------------------Suarez
------------KJH
Dan heb je (mits straks iedereen fit is) op de bank: Rommedahl, Leonardo, Maduro, Ogararu, Urzaiz, vd Wiel, Vertonghen en Gentenaar.
Daarachter heb je nog: Colin, Delorge, Mitea, Manucharyan, Schilder en onze talenten: Anita, Donald en Sarpong.
Hoezo geen brede selectie!? Wat Ajax gewoon ontbeert is een creatieve middenvelder.
--------- Stekelenburg
-------------Stam
Heitinga --------------- Vermaelen
-------------Davids
------ Gabri -------- Urby
Kennedy ---------------- Luque
--------------------Suarez
------------KJH
Dan heb je (mits straks iedereen fit is) op de bank: Rommedahl, Leonardo, Maduro, Ogararu, Urzaiz, vd Wiel, Vertonghen en Gentenaar.
Daarachter heb je nog: Colin, Delorge, Mitea, Manucharyan, Schilder en onze talenten: Anita, Donald en Sarpong.
Hoezo geen brede selectie!? Wat Ajax gewoon ontbeert is een creatieve middenvelder.
Ze kunnen alleen maar aanhaken als ze spelen! Ze maken dan fouten, moet je dus incalculeren, zie de blunder van Anita, vorig seizoen in de thuiswedstrijd tegen excelsior (werd een doelpunt!, net dat ene doelpunt dat we tekort kwamen???????)Het is wel zaak dat jongens als Vertonghen, Van der Wiel, Sarpong, Donald en Anita aanhaken. Dan heb je een volwaardige selectie.
- Daily Blind
Die wil ik liever schuiven op het gepruts van Huntelaar vorig seizoen.Demosthenes schreef:Ze kunnen alleen maar aanhaken als ze spelen! Ze maken dan fouten, moet je dus incalculeren, zie de blunder van Anita, vorig seizoen in de thuiswedstrijd tegen excelsior (werd een doelpunt!, net dat ene doelpunt dat we tekort kwamen???????)Het is wel zaak dat jongens als Vertonghen, Van der Wiel, Sarpong, Donald en Anita aanhaken. Dan heb je een volwaardige selectie.
Lees ik nou goed dat je Anita er de schuld van geeft dat we het kampioenschap misgelopen zijn?Demosthenes schreef:Ze kunnen alleen maar aanhaken als ze spelen! Ze maken dan fouten, moet je dus incalculeren, zie de blunder van Anita, vorig seizoen in de thuiswedstrijd tegen excelsior (werd een doelpunt!, net dat ene doelpunt dat we tekort kwamen???????)Het is wel zaak dat jongens als Vertonghen, Van der Wiel, Sarpong, Donald en Anita aanhaken. Dan heb je een volwaardige selectie.
Volgens mij bedoelde hij meer dat er ook interesse in hem was vanuit PSV en Ajax. PSV heeft wel geïnformeerd bij Willem II, maar vond de vraagprijs veel te hoog.brigade zuid schreef:El Hamdaoui op de vraag of er behalve AZ nog meer mogelijkheden waren: 'ik kon kiezen tussen Psv, AJAX en AZ.'
Bij mijn weten heeft alleen AZ een bod gedaan en hem voor heel veel geld binnen gehaald.
PSV betaalde de hoofdprijs voor Koevermans, AZ kon voor dat geld El Hamdaoui kopen.Baseman schreef:Volgens mij bedoelde hij meer dat er ook interesse in hem was vanuit PSV en Ajax. PSV heeft wel geïnformeerd bij Willem II, maar vond de vraagprijs veel te hoog.brigade zuid schreef:El Hamdaoui op de vraag of er behalve AZ nog meer mogelijkheden waren: 'ik kon kiezen tussen Psv, AJAX en AZ.'
Bij mijn weten heeft alleen AZ een bod gedaan en hem voor heel veel geld binnen gehaald.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali