Aankopen 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do aug 30, 2007 10:03 am

Ik hoop dat de technische leiding nu toch eindelijk inziet dat Heitinga geen middenvelder is. Met dit soort mannen is geen fatsoenlijk positiespel te spelen. Snel een versterking voor het middenveld dus!
Ajax!

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » do aug 30, 2007 10:43 am

666 schreef: Dus niet de hier en daar genoemde 4-2-4 variant met Davids en Gabri in het midden: das een garantie voor een gapend gat tussen aanval en verdediging.
Is anders wel wat ons te wachten staat. Ten Cate wil 4-2-3-1 gaan spelen met Davids en Gabri centraal, Luque en Kennedy aan de zijkanten en Suarez op 10. Laat Cruijff het maar niet horen...

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 30, 2007 10:49 am

Niet alleen Ten Cate wil dat, daar is ook op ingekocht
I think I lost my fucking headache

Mano

Bericht door Mano » do aug 30, 2007 12:57 pm

davids wordt gemist omdat hij er voor zorgt dat een andere middenvelder dan creatief kan zijn en niet bezig hoeft te zijn met 'bal afpakken'

nu is dat nu niet van belang want we hebben geen creatieve middenvelder...

gaat niet komen ook!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do aug 30, 2007 3:33 pm

Gaat iedereen er verder vanuit dat er inderdaad geen speler meer bij komt? Ik bedoel, het is immers nog niet bevestigd door wie dan ook van Ajax. Er is dus nog enige hoop.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » do aug 30, 2007 3:37 pm

Thomas schreef:Gaat iedereen er verder vanuit dat er inderdaad geen speler meer bij komt? Ik bedoel, het is immers nog niet bevestigd door wie dan ook van Ajax. Er is dus nog enige hoop.
Ik ga er vanauit dat dit het is. Er is nu 'even' 9 miljoen minder uit te geven en dus geen geld meer. Jammer maar helaas. En met deze selectie komen we ook wel een eind in de Eredivisie, doen we mee voor de eerste 3 plaatsen. Voor de Uefa-cup is deze selectie ook wel prima, we halen de 16e of 8e finales en vliegen er dan uit, daar doet nog een middenvelder waarschijnlijk weinig aan af.

Hopelijk ontwikkelt Sarpong zich een beetje, dan kan hij af en toe op het middenveld worden neergezet.

thaumaturgy

Bericht door thaumaturgy » do aug 30, 2007 8:09 pm

Thomas schreef:Gaat iedereen er verder vanuit dat er inderdaad geen speler meer bij komt? Ik bedoel, het is immers nog niet bevestigd door wie dan ook van Ajax. Er is dus nog enige hoop.
MvG heeft tegenover NOS Langs de Lijn bevestigd geen aankopen meer te doen.
Mr. Pickle's funtime abortion clinics: we'll bring out the kid in ya!

Aristides

Bericht door Aristides » do aug 30, 2007 8:56 pm

Kan deze rubriek worden gesloten?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » do aug 30, 2007 10:11 pm

strike 2 voor Van Geel...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 30, 2007 10:54 pm

Je kon het op basis van de laatste dagen wel verwachten maar ik mag toch wel zeggen dat dit mij hevig teleurstelt. Allemaal leuk en aardig hoor. Maar het is natuurlijk gewoon een flater.

We verkopen Sneijder voor 27 miljoen. Ok, vervelend maar dat kon Ajax redelijkerwijs niet tegenhouden. Maar met dat geld hebben we vervolgens alleen een Spaanse buitenspeler gehaald die in het verleden weliswaar sterk was maar al twee jaar niets heeft laten zien. We hebben de CL gemist waardoor een gedeelte van die transfersom al weer weggegooid is. En dan hebben we het nog niet eens over het verlies van prestige, de rem op de ontwikkeling van jonge spelers en een daaraan gekoppelde rem op de groei van de marktwaarde van diezelfde spelers. En die beloofde middenvelder kunnen we dus ook vergeten.

Daar waar we dit jaar een stap voorwaarts hadden moeten zetten kun je slechts constateren dat we nog net zo ver zijn als vorig seizoen. Tegen Slavia zijn dezelfde fouten gemaakt als tegen Kopenhagen. De heren kunnen nog steeds niet met druk omgaan. Er is dus nog altijd geen sprake van een echt topsportklimaat wat juist zo belangrijk is om beter te worden.

Ik ben het eens met Fontein als hij zegt dat we de rust moeten bewaren. Het heeft geen zin om nu op basis van emotie beslissingen te nemen. Maar voor de prestaties in de afgelopen maanden verdient de club toch echt een dikke onvoldoende. Er rest nu echt nog maar één ding en dat is de titel. Voor minder doe ik het echt niet meer!
Nil volentibus arduum

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 31, 2007 5:34 am

In de Telegraaf van vandaag staat, dat Ajax Aissati had willen kopen als het de CL had gehaald!?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 31, 2007 8:34 am

Nou, lekker is dat. Had de Telegraaf dat niet gewoon voor zich kunnen houden? Nu ben ik nog geïriteerder dan ik al was.

Gvd, Ajax. We hebben met Sneijder een bak kwaliteit ingeleverd. Een goede vervanger kost een paar centen maar die verdien je wel terug zolang je maar kwaliteit koopt.
Nil volentibus arduum

sander

Bericht door sander » vr aug 31, 2007 9:25 am

Idd... heel jammer van de telegraaf! De gevolgen van het mislopen van de Cl worden steeds groter. PSV die meer voor Koevermans wilde neerleggen, minder inkomsten, Ajax die spelers misloopt ( zal me niet verbazen als er meerdere spelers zijn waarmee ze aan het onderhandelen waren )

Aristides

Bericht door Aristides » vr aug 31, 2007 9:38 am

sander schreef:Idd... heel jammer van de telegraaf! De gevolgen van het mislopen van de Cl worden steeds groter. PSV die meer voor Koevermans wilde neerleggen, minder inkomsten, Ajax die spelers misloopt ( zal me niet verbazen als er meerdere spelers zijn waarmee ze aan het onderhandelen waren )
Bewijs? Geld is het probleem niet, maar psv verkoopt hem niet aan Ajax. Ik denk een "Broodje Aap".
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr aug 31, 2007 10:02 am

Ajaciedjuh schreef:In de Telegraaf van vandaag staat, dat Ajax Aissati had willen kopen als het de CL had gehaald!?
Ik geloof dat we nog tig miljoen op de bank hebben staan dus waarom moet je eerst de CL halen om een speler te halen.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr aug 31, 2007 10:25 am

... omdat we eergisteren 13 miljoen verspeeld hebben, zodat Wesley netto 12 heeft opgeleverd?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

999

Bericht door 999 » vr aug 31, 2007 11:04 am

Ajaciedjuh schreef:In de Telegraaf van vandaag staat, dat Ajax Aissati had willen kopen als het de CL had gehaald!?
Er wordt niemand gequoted, lijkt me meer het weer aanhalen van wat er op de website van Psv stond.Dat mocht AJAX interesse hebben in spelers van Psv Psv niet mee zou werken.Maar Reker gaf meteen toe dat er geen interesse is ...
Blij met de punten ...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 31, 2007 11:08 am

Voetske schreef:
Waar staat dat dan ?.
In de Telegraaf dus (vanmorgen gelezen in de krant). Zie ook betrouwbaar nieuws met poster 'sudesh' voor het hele bericht.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op vr aug 31, 2007 11:09 am, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » vr aug 31, 2007 11:09 am

Ajaciedjuh schreef:
Voetske schreef:
Waar staat dat dan ?.
In de Telegraaf dus. Zie ook betrouwbaar nieuws met poster 'sudesh' voor het hele bericht.
Er wordt niemand gequoted, lijkt me meer het weer aanhalen van wat er op de website van Psv stond.Dat mocht AJAX interesse hebben in spelers van Psv Psv niet mee zou werken.Maar Reker gaf meteen toe dat er geen interesse is ...
Blij met de punten ...

MHF

Bericht door MHF » zo sep 02, 2007 4:52 pm

Nou, ik heb mijn gevoel laten spreken in het wie wordt er kampioen prognose topic maar het verstand, waaraan ik een paar pagina's eerder in deze topic uiting gaf lijkt meer en meer de overhand te krijgen. Het is zo godvergeten moeilijk om positief te blijven over deze groep. Woensdagavond lag ik al K.O., deze zondag krijg ik nog even een stoot na...
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo sep 02, 2007 10:11 pm

Gelukkig door interlandvoetbal nu even rust, MHF... Even bijkomen!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » ma sep 03, 2007 8:11 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Gelukkig door interlandvoetbal nu even rust, MHF... Even bijkomen!
Na zeker heb je dat zeker nodig :1evil.gif:
Kan Ajax nog spelers huren met een optie tot koop evt...
Weer op zoek naar een Interim coach..

999

Bericht door 999 » ma sep 03, 2007 12:06 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Gelukkig door interlandvoetbal nu even rust, MHF... Even bijkomen!
Goed is dat natuurlijk niet.Anders had je een week de tijd gehad om te trainen.Zodadelijk komt met terug van de interland en heb je 2 dagen de tijd om het zooitje ongeregeld klaar te maken voor de wedstrijd tegen Heracles uit.Ook weer zo'n tegenstander ( veld ) waar AJAX nou niet bepaald altijd soepeltjes over heen walst ...
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » ma sep 03, 2007 6:38 pm

Aankopen:

een keeper,
een linksback,
een centrale verdediger,
een defensieve middenvelder,
een creatieve middenvelder.

Ik kan niet wachten tot de winterpauze begint. :1evil.gif:

999

Bericht door 999 » ma sep 03, 2007 6:51 pm