Slavia Praag - Ajax 29-08-2007
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Goed veldspel begint van achteruit, tenminste de manier waarop Ajax wenst te voetballen. Maar Colin, ook een Delorge maken dit absoluut onmogelijk. Gevolgen zijn bekend....Zuidema schreef:Omdat Ajax op een paar korte fases na voor geen meter een normaal veldspel op de mat kon leggen.Baseman schreef:Voor PSV is Colin een gouden aanwinst bij Ajax...hoe kun je in hemelsnaam van Slavia Praag verliezen ?
Zodra de bal als vijand wordt gezien, is het over en uit.
In Eindhoven zullen de € 30 miljoen uitgegeven worden.
Ik weet niet waar Ajax dit jaar eindigt, maar dit Ajax hoort niet in de cl. We zullen de groepfase in de uefacup niet eens overleven (Hebben we die al gehaald of moeten we daar ook eerst een wedstrijd voor spelen?)
Ik weet niet waar Ajax dit jaar eindigt, maar dit Ajax hoort niet in de cl. We zullen de groepfase in de uefacup niet eens overleven (Hebben we die al gehaald of moeten we daar ook eerst een wedstrijd voor spelen?)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dat gezeik van Ten Napel had ik al na vijf minuten gehad, die cameraman moeten ze trouwens ook eens uitleggen hoe je een wedstrijd in beeld brengt... Maar goed, dit is f*cking frustrerend.
Eigen schuld, dikke bult. Als je weigert je selectie op tijd op niveau te brengen en vervolgens in deze en de vorige wedstrijd zo opzichtig de kansen mist, dan heb je het 100% aan jezelf te wijten. Daar kunnen geen 12 goals in de Mickey Mouse competitie tegenop.
Ik ben een grote fan van Ten Cate, maar volgens mij heeft het bestuur nu weinig keus...
Eigen schuld, dikke bult. Als je weigert je selectie op tijd op niveau te brengen en vervolgens in deze en de vorige wedstrijd zo opzichtig de kansen mist, dan heb je het 100% aan jezelf te wijten. Daar kunnen geen 12 goals in de Mickey Mouse competitie tegenop.
Ik ben een grote fan van Ten Cate, maar volgens mij heeft het bestuur nu weinig keus...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wat een godverdommese tyfusteringtakkepokkekankerzooi!!!
Godverdomme, wat een mongolen zijn het. Hoe kun je in godsnaam niet van die elf dropmongolen winnen?!?!?
Urby, wat liep die sufferd weer te kutten!!! Hij heeft al DRIE wedstrijden voorronde CL kut gespeeld, en nu kwam ie er WEER zo slap in!!!
KUTKUTKUTTTTT!!!!!!!!!!
Wat een stelletje lapzwansen, en we moeten nog dit hele godvergeten tyfusseizoen naar die kut uefacup gaan. Godverdomme, heb ik eindelijk een mooi baantje bij ajax kan ik in plaats van naar sneijder en van nistelrooy naar Sjef 1 en Sjef 2 van de Helsinkise boys gaan kijken.
dat krijg je ervan als je je beste speler verkoopt!!
Wat hebben we nu? Sneijder weg, een kutseizoen, geen Champions LEague en we staan godverdomme voor lul in heel de wereld!!
Elk jaar hetzelfde liedje!!
EN ja zondag weer met 5-0 winnen van Fc groningen nou het boeit me geen ene kutflikker meer, ze flikkeren maar allemaal op. Pech, mn reet.
Kutzooi.
Godverdomme, wat een mongolen zijn het. Hoe kun je in godsnaam niet van die elf dropmongolen winnen?!?!?
Urby, wat liep die sufferd weer te kutten!!! Hij heeft al DRIE wedstrijden voorronde CL kut gespeeld, en nu kwam ie er WEER zo slap in!!!
KUTKUTKUTTTTT!!!!!!!!!!
Wat een stelletje lapzwansen, en we moeten nog dit hele godvergeten tyfusseizoen naar die kut uefacup gaan. Godverdomme, heb ik eindelijk een mooi baantje bij ajax kan ik in plaats van naar sneijder en van nistelrooy naar Sjef 1 en Sjef 2 van de Helsinkise boys gaan kijken.
dat krijg je ervan als je je beste speler verkoopt!!
Wat hebben we nu? Sneijder weg, een kutseizoen, geen Champions LEague en we staan godverdomme voor lul in heel de wereld!!
Elk jaar hetzelfde liedje!!
EN ja zondag weer met 5-0 winnen van Fc groningen nou het boeit me geen ene kutflikker meer, ze flikkeren maar allemaal op. Pech, mn reet.
Kutzooi.
- Ajaciedjuh
- Fenerbahce
Misschien dat het hier al gezegd is, maar op deze manier heeft Ten Cate maar liefst 13 miljoen betaald voor een rechtsback: Jurgen Colin.
Altijd mn hand boven Ten Cate's hoofd gehouden, maar na vnvd: exit!
Te trots op je eigen fout goed te maken. Ieder weldenkend mens zou Colin al niet hebben gehaald, laat staan opgesteld hebben.
Altijd mn hand boven Ten Cate's hoofd gehouden, maar na vnvd: exit!
Te trots op je eigen fout goed te maken. Ieder weldenkend mens zou Colin al niet hebben gehaald, laat staan opgesteld hebben.
Laatst gewijzigd door T82 op wo aug 29, 2007 9:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Verrek, het begint zowaar te wennen. Ik heb me er al min of meer bij neer kunnen leggen. Vorig jaar had ik dagenlang een gigantische kater, maar zo spelend verdient Ajax gewoonweg geen plaats in de CL.
Baseman en de andere Psv-ers op AT: gefeliciteerd alvast met de volgende 30 miljoen euri.
Kijk dat Slavia-publiek toch eens... Het bleef nog lang onrustig in Praag...
Baseman en de andere Psv-ers op AT: gefeliciteerd alvast met de volgende 30 miljoen euri.
Kijk dat Slavia-publiek toch eens... Het bleef nog lang onrustig in Praag...
Even terugkomend op dit alles en de zoveelste CL uitschakeling van Ajax. is het de meesten opgevallen hoe tam en voorzichtig een aantal spelers waren? Bedoel als er een bal in de 16 meter viel dan werd er pas aanstalten gemaakt om achter de bal te gaan als de kans al verkeken was zo van " oh ja... die bal moet ik zien te pakken " Verder blijkt andermaal dat Ajax dus met de huidige selectie middelmatig is. Fout op fout,voetbal amateurisme die gewoon niet bij een club als Ajax past. Inspelen,gewoon naar elkaar toespelen was schijnbaar te moeilijk voor sommigen want waarom loopt Gabri met de bal rond en probeert hij de bal naar een speler te brengen(vervolgens op het middenveld verliest)ipv dat hij de bal naar die speler toespeelt. Of een Colling die alleen maar de bal weg ramt en vaak nog in de voeten van een tegenstander? Om maar te zwijgen over die Spaanse Tank Urzaiz. Ik heb hem geen enkele keer echt aanwezig gezien in de 16 meter. Bedoel als je een boomstam koopt als breekijzer dan verwacht je oorlog in de 16 meter. Heb jij ze gezien? Nou ik helemaal niet. En zo kunnen we wel heel veel zaken opnoemen die vanavond niet deugden. Spelers die duidelijk het Europese niveau niet aankunnen zijn: Collin,Delorge,Rommedahl. Veel te angstig en te voorzichtig in hun acties alsof ze bang waren fouten te maken. Dat duidt op onzekerheid en dat mag je Henk en Martin aanrekenen als de eindverantwoordelijken binnen Ajax.
Ik neem aan dat Ajax uit belang voor het Nederlandse voetbal, dit seizoen niet deelneemt aan de play-offs. Na deze 2 blamages lijkt het mij tijd dat een andere Nederlandse club het gaat proberen.........
Laatst gewijzigd door Izmailov op wo aug 29, 2007 9:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajax presteert het onmogelijke: een nog schandaliger uitschakeling dan vorig jaar.
Ik ben er ff helemaal klaar mee. Het zal tegen die tijd wel gezakt zijn, maar nu heb ik er geen trek in om zondag naar dat stel losers te gaan zitten kijken.
De enige reden dat Ten Cate er van mij niet meteen uithoeft is dat het geen enkele zin heeft om tijdens het seizoen een nieuwe trainer te halen, maar na drie keer opzichtig falen in Europa (Kopenhagen, Bremen en nu) is het duidelijk dat hij tekort komt.
Ik ben er ff helemaal klaar mee. Het zal tegen die tijd wel gezakt zijn, maar nu heb ik er geen trek in om zondag naar dat stel losers te gaan zitten kijken.
De enige reden dat Ten Cate er van mij niet meteen uithoeft is dat het geen enkele zin heeft om tijdens het seizoen een nieuwe trainer te halen, maar na drie keer opzichtig falen in Europa (Kopenhagen, Bremen en nu) is het duidelijk dat hij tekort komt.
Ik vind het nu veel zuurder. Kopenhagen was beter, Praag niet.Zuidema schreef:Verrek, het begint zowaar te wennen. Ik heb me er al min of meer bij neer kunnen leggen. Vorig jaar had ik dagenlang een gigantische kater, maar zo spelend verdient Ajax gewoonweg geen plaats in de CL.
Goede keeper trouwens.