Talenten zijn geen zekerhedenAjaciedjuh schreef: Grote talenten met zekerheid (daarin 10 miljoen investeren).
Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
- Ajaciedjuh
Het sarcasme in mijn posting hierboven was kennelijk niet duidelijk. Volgende keer zal ik er een duveltje bij plaatsen. Sorry.Ajaciedjuh schreef:Ben ik 't helemaal mee eens. Ajax heeft geld en moet dit investeren in grote talenten als Zlatan (destijds), Suarez. Grote talenten met zekerheid (daarin 10 miljoen investeren).Bertje schreef:Geen interesse. Een jonge speler graag.
Zuidema schreef:Het sarcasme in mijn posting hierboven was kennelijk niet duidelijk. Volgende keer zal ik er een duveltje bij plaatsen. Sorry.Ajaciedjuh schreef:Ben ik 't helemaal mee eens. Ajax heeft geld en moet dit investeren in grote talenten als Zlatan (destijds), Suarez. Grote talenten met zekerheid (daarin 10 miljoen investeren).Bertje schreef:Geen interesse. Een jonge speler graag.

IK GELOOF!!!!!!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Rishi , meld je eens bij me ... je moet nog betalen!Rishi schreef:Zuidema schreef:Het sarcasme in mijn posting hierboven was kennelijk niet duidelijk. Volgende keer zal ik er een duveltje bij plaatsen. Sorry.Ajaciedjuh schreef: Ben ik 't helemaal mee eens. Ajax heeft geld en moet dit investeren in grote talenten als Zlatan (destijds), Suarez. Grote talenten met zekerheid (daarin 10 miljoen investeren).
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
VOL.Arsenal overweegt bod op Emanuelson
Volgens de Britse krant de People jaagt Arsenal op Urby Emanuelson. Arsenal-coach Arsne Wenger volgt de Ajacied al een tijdje en overweegt nu om een ‘last-minute’ bod te doen op de verdediger en Emnauelson nog voor het sluiten van de transfermarkt te kopen van Ajax.
Hmmm...
Face your fears and live your dreams, No Fear
Prima dat je het plaatst, maar dit soort berichten hoort in het topic over Emanuelson.De Dominee schreef:VOL.Arsenal overweegt bod op Emanuelson
Volgens de Britse krant de People jaagt Arsenal op Urby Emanuelson. Arsenal-coach Arsne Wenger volgt de Ajacied al een tijdje en overweegt nu om een ‘last-minute’ bod te doen op de verdediger en Emnauelson nog voor het sluiten van de transfermarkt te kopen van Ajax.
Hmmm...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hoezo, dit gaat over transfers en geruchten die kunnen toch dan beide kanten op. Ik geloof dat alle speculaties over het vertrek van sneijder ook in deze rubriek is besproken. Dan wel de betrouwbare transfersDuke schreef:Prima dat je het plaatst, maar dit soort berichten hoort in het topic over Emanuelson.De Dominee schreef:VOL.Arsenal overweegt bod op Emanuelson
Hmmm...

Celtic zet Zurawski, Miller en Gravesen in uitverkoop
27 augustus 2007
Celtic hoopt nog deze week een nieuwe club te kunnen vinden voor Maciej Zurawski (foto), Kenny Miller en Thomas Gravesen. De drie spelers hebben van de Schotse clubleiding te horen gekregen, dat ze niet in de plannen van manager Gordon Strachan voorkomen. Dat meldt BBC Sport maandag.
Alle drie de spelers zijn gevestigde namen in Schotland. Zo is aanvaller Zurawski een Pools international, die in het seizoen 2005/2006 nog 22 competitietreffers maakte voor Celtic. Thomas Gravesen is een controlerende middenvelder, die vorig jaar nog onder contract stond bij Real Madrid. De 27-jarige Miller tenslotte, werd amper een jaar geleden door Celtic weggeplukt bij Wolverhampton Wanderers. Naar verluidt hebben onder meer Fulham en Derby County interesse in hem.
http://www.fcupdate.nl/nieuws/2007/08/2 ... itverkoop/
Gravesen![]()
Zie hier.Toppie schreef:Hoezo, dit gaat over transfers en geruchten die kunnen toch dan beide kanten op. Ik geloof dat alle speculaties over het vertrek van sneijder ook in deze rubriek is besproken. Dan wel de betrouwbare transfersDuke schreef:Prima dat je het plaatst, maar dit soort berichten hoort in het topic over Emanuelson.De Dominee schreef: VOL.
Hmmm...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- AT Toto winner 09/10
Heb je gezien wie dat gepost heeft: Joey met een Gullitpruik op. Hoe betrouwbaar is dát? Laten we nu even reeel wezen!mtrules schreef:http://www.v-bal.nl/nieuws/bekijk.php?id=27977
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley